5. Exercicios de autoavaliación

Exercicios de autoavaliación

1. Como se pode definir a publicidade?


Forma de comunicación persuasiva baseada na divulgación de anuncios (maioritariamente de carácter comercial) co obxectivo de atraer posibles compradores, espectadores, usuarios, etc.

Forma de comunicación informativa baseada na divulgación de anuncios (maioritariamente de carácter comercial) co obxectivo de atraer a posibles compradores, espectadores, usuarios, etc.

Forma de comunicación persuasiva baseada na divulgación de anuncios (maioritariamente de carácter comercial) co obxectivo de atraer posibles vendedores, espectadores, usuarios, etc.

Forma de comunicación persuasiva baseada na divulgación de anuncios co obxectivo de rexeitar posibles compradores, espectadores, usuarios, etc.


2. Que elementos interveñen na publicidade como acto de comunicación?


Emisor, receptor, mensaxe e código.

Emisor, receptor, código e canle.


Receptor, mensaxe, código e canle.

Emisor, receptor, mensaxe, código e canle..


3. Cales son as principais funcións da publicidade?


Informativa e financiadora.  

Informativa, económica e financiadora.

Informativa e económica.  


Económica e financiadora.


4. Cal é o obxectivo básico da publicidade?  


Persuadir ou convencer os destinatarios sobre as calidades dun produto ou dun servizo.  

Informar os destinatarios sobre as calidades dun produto ou dun servizo.  

Persuadir ou poñer en contra os destinatarios sobre as calidades dun produto.  

Persuadir ou convencer os vendedores sobre as calidades dun produto ou dun servizo.


5. As catro regras da linguaxe xornalística son:


Claridade, obxectividade e orde lóxica na oración. 

Claridade, brevidade e obxectividade. 

Claridade, brevidade, obxectividade e orde lóxica na oración.  

Brevidade, obxectividade e orde lóxica na oración.


6. A linguaxe empregada nas noticias ten unhas características definidas e concretas?


Os substantivos deben ser abstractos e os adxectivos, valorativos.

Os substantivos deben ser concretos, non usar adxectivos valorativos e os verbos en voz activa.

Os substantivos deben ser abstractos; os adxectivos, moi abundantes; os verbos, en tempo composto.

Os substantivos deben ser abstractos; os adxectivos, valorativos; os verbos, en tempo composto.


7. Algunhas características da linguaxe xornalística:  


Frases longas. Prefírense as oracións complexas ás simples.  

Frases curtas. Prefírense as oracións complexas ás simples e hai que usar moitos nexos.

Frases curtas, pero unidas con moitos nexos.  

Frases curtas. Prefírense as oracións simples ás complexas e hai que evitar o excesivo número de nexos.


8. A serie de palabras correctamente acentuada en galego é:


Nós, comín, él, débil, comprámolo.

Nos, comin, el, débil, compramolo.  

Nos, comín, él, debil, comprámolo.  

Nós, comín, el, débil, comprámolo.


9. Escolla a resposta correcta sobre a acentuación en lingua galega:


Máis leva til cando indica cantidade; dá cando é do verbo dar; él cando é pronome persoal.

Máis leva til cando indica cantidade; dá cando é do verbo dar; él cando é artigo.

Máis leva til cando indica cantidade; dá cando é do verbo dar; el nunca o leva.

Máis leva til cando indica cantidade; dá cando é do verbo dar; él cando é contracción.


10. En que período comeza unha importante transformación no xénero narrativo da épica?  


Durante a Idade Media, é dicir, ata o século XVII.  

Durante a Idade Media.  

Durante o Renacemento.  

No ano 1980.


11. As principais clases de cantigas da lírica galego-portuguesa son:


O soneto, o romance e a copla.

As de amor, de amigo e maldicir.

As de amor, as de paixón e as de escarnio.

As populares, as cultas e as menos cultas.


12. O trobador:


Era de clase humilde e compoñía os versos.

Era de clase nobre e compoñía versos e música.

Era intérprete das cantigas creadas polos xograres.  

Era un instrumentista.  


13. As clases humildes é un sintagma:


Adxectivo.

Nominal.

Verbal.

Adverbial.


14. Na poesía medieval en castelán, as dúas escolas principais foron:


Mester de trobadores e mester de xograres.

Mester de clerecía e mester de juglaría.

Mester de autores e mester de recitadores.

Mester de poetas e mester de narradores.


Obra colocada bajo licencia Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike 3.0 License