Cuestionario

Autoavaliación

1. Que é a radio?

Medio de comunicación baseado na palabra escrita, aínda que tamén adoita ir acompañada doutras formas acústicas como a música, efectos sonoros e silencios, que contribúen a crear unha determinada ambientación.

Medio de comunicación baseado na palabra oral, aínda que tamén adoita ir acompañada doutras formas visuais como a música, efectos sonoros e silencios, que contribúen a crear unha determinada ambientación.

Medio de comunicación baseado na palabra oral, que tamén adoita ir acompañada doutras formas acústicas como a música, efectos sonoros e silencios.

Medio de comunicación baseado na palabra oral, aínda que tamén adoita ir acompañada doutras formas acústicas como a música, efectos sonoros e silencios, que contribúen a crear unha determinada ambientación.


2. Que tres clases de programas se adoitan emitir pola radio?

Informativos, de difusión e recreativos.

Informativos, institucionais e formativos.

Informativos, formativos e recreativos.

Formativos, series de televisión e recreativos.


3. Cales son as variantes musicais empregadas na radio?

Sintonía e raxada musical.

Sintonía, raxada musical e efecto sonoro ou flash.


Sintonía e efecto sonoro ou flash.

Raxada musical e efecto sonoro ou flash.


4. Que é a televisión?

É o medio de comunicación baseado en elementos visuais e auditivos. Emprega, polo tanto, elementos verbais e non verbais: a palabra oral e escrita, combinada con imaxes estáticas e en movemento, sons e música.

É o medio de comunicación baseado en elementos auditivos. Emprega, polo tanto, elementos verbais e non verbais: a palabra oral e escrita, combinada con imaxes estáticas e en movemento, sons e música.

É o medio de comunicación baseado en elementos visuais e auditivos. Emprega, polo tanto, elementos verbais: a palabra oral e escrita.

É o medio de comunicación baseado en elementos visuais. Emprega, polo tanto, elementos verbais e non verbais: a palabra oral e escrita, combinada con imaxes estáticas e en movemento, sons e música.


5. Con que tripla finalidade se utiliza a televisión?

Informar, persuadir e distraer.

Para informar, para difundir mensaxes e para publicitar marcas comerciais.

Informar, estudar e persuadir.

Persuadir, convencer e distraer.


6. Que tres clases de programas pode haber na televisión?

Informativos, formativos e de variedades.

Os de adultos, os infantís e os xuvenís.

Informativos, formativos e recreativos.

Informativos, revistas e variedades.


7. Que elementos son fundamentais na televisión?

Ter un aparello de televisión cunha pantalla o máis grande posible.


A imaxe e o son.

O son.

A imaxe e o texto escrito.


8. Que signo de puntuación equivale á paréntese?

As comiñas.

A raia.

Os dous puntos.

Os corchetes.


9. Que signo de puntuación indica cando fala cada personaxe dun diálogo?

O punto.


O paréntese.


A coma.

A raia.


10. O núcleo dun sintagma nominal é:

Un adxectivo.


Un nome ou substantivo.

 

Un determinante.

Unha preposición.


11. A concordancia de xénero e número realízase entre:

O adxectivo e o substantivo.

O substantivo e os seus determinantes.

Todos os elementos do sintagma nominal.

O adxectivo e os determinantes.


12. Que linguas oficiais se falan en España?

Castelán, catalán, galego, éuscaro e aranés.

Galego.

Éuscaro, galego e catalán.

Castelán e aranés.


13. Que é o contacto de linguas?

Son aquelas situacións nas que, por factores económicos, se asentaron dúas ou tres linguas dentro dunha comunidade e acabaron distribuíndose espazos de uso social.

Son aquelas situacións nas que, por factores históricos moi diversos, se asentaron dúas linguas dentro dunha comunidade e acabaron compartindo espazos de uso social entre ambas as dúas.

Son aquelas situacións nas que, por factores históricos moi diversos, se asentaron tres linguas dentro dunha comunidade e acabaron repartíndose espazos de uso social entre ambas as dúas.

Son aquelas situacións nas que, por factores históricos moi diversos, se asentaron dúas linguas dentro de varias comunidades e acabaron completamente illadas unhas de outras.


14. Como se pode definir o termo bilingüismo?

Designa a capacidade dunha persoa para se expresar máis ou menos con igual destreza en dúas linguas (bilingüismo individual); en sentido colectivo (bilingüismo social) refírese á comunidade na que se empregan esas dúas linguas.

Designa a capacidade dunha persoa para se expresar máis ou menos con igual destreza en tres linguas (bilingüismo individual); en sentido colectivo (bilingüismo social) refírese á comunidade na que se empregan

Designa a capacidade dunha persoa para se expresar máis ou menos con igual destreza en dúas linguas (bilingüismo social); en sentido colectivo (bilingüismo individual) refírese á comunidade na que se empregan

Designa a capacidade de varias persoas para se expresaren máis ou menos con igual destreza en dúas linguas (bilingüismo individual); en sentido colectivo (bilingüismo social) refírese á comunidade na que se empregan dúas linguas, sendo bilingües boa parte dos seus individuos.


15. Cando se dá, nunha sociedade, unha situación de bilingüismo?

Cando non se dá o uso de dúas linguas en condicións de igualdade.

Cando o uso das dúas linguas se leva a cabo en condicións de igualdade.

Cando unha lingua se usa na vida familiar e outra para asuntos profesionais.

Cando só se usa unha lingua.


16. Que se dá en Galicia?

Diglosia.


Bilingüismo harmónico.

Monolingüísmo.

Monolingüísmo e bilingüismo harmónico.


17. A diglosia prodúcese en Galicia segundo…

Os ámbitos sociais de uso, os espazos xeográficos e os emisores.

Os ámbitos sociais de uso e os interlocutores.

Os ámbitos sociais de uso, os espazos xeográficos e os interlocutores.

Os espazos xeográficos e os interlocutores.


18.  Que son os adverbios e as preposicións?


Son clases de palabras invariables.

Son clases de palabras variables.

Son dúas clases de palabras, unha delas variable e outra invariable.

Son dúas clases de palabras que cumpren as mesmas funcións sintácticas.

Obra colocada bajo licencia Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike 3.0 License