Orientacións do profesorado.

 


Os docentes deben ter unha información útil e completa sobre aspectos básicos dos itinerario: a súa estrutura, a metodoloxía na que se basean e cómo poden utilizar e adaptar os materiais.

Estrutura dos materiales

Neste apartado darase ao profesor unha explicación xeral de cómo organizar os materiais do Itinerario Curricular:

  • Número de unidades  e nome sobre as mesmas.
  • División dos contidos: Qué unidades didácticas corresponden a cada bloque do currículum ou ben cómo se inclúen os diferentes bloques en cada unidade.

 

Metodoloxía

Neste punto ofrécense unhas orientacións xerais sobre a metodoloxía que se seguen neste material:

  • Información global sobre a metodoloxía por tarefas: características, principios teóricos e metodolóxicos.
  • Información específica para o itinerario concreto: como se incluíu e aplicou a filosofía da avaliación por tarefas.

Temporalización

Habrá que incluir estes datos:

  • Número de horas globaies que ocuparía o itinerario.
  • Número de horas propostas para cada unidade.
  • Número de horas para cada elemento da unidade (historia e tarefa inicial, traballo de contidos, tarefa final, reforzo e ampliación).

 

Uso e modificación dos materiais

Neste apartado incluirase o mesmos texto xenérico para tódolos itinerarios. O texto será o seguinte:

"O itinerario curricular de (aquí o nome da materia) para (aquí o curso) é un material elaborado polo Centro Nacional de Desarrollo Curricular en Sistemas no Propietarios. Ten unha licenza by-sa 3.0 o que implica que claquera docente o pode modificar a partir dos códigos fonte".

Recoméndase que estas ampliacións ou modificacións sexan comunicadas e enviadas ao CeDeC para incluilas dentro do banco de recursos do mesmo. O obxectivo final é que ademáis de este itinerario, tódolos profesores poidan beneficiarse das melloras introducidas."

 

 

Licenciado baixo a Creative Commons Attribution Share Alike 3.0 License