Guía para la creación de materiales educativos interactivos
Autoavaliación
Prantea sinxelas actividades de repaso sobre algún apartado dos contidos. Será un material interactivo e autoaavaliable que servirá para dinamizar o traballo de aula e avaliar os progresos levados a cabo.
Fomato
- Para elaboralo recúrrese a diversos tipos de iDevices en función do tipo de autoavaliación que prantexemos:
- iDevices de preguntas (verdadeiro-falso / elección múltiple / selección múltiple).
- iDevice Espazos en branco.
- iDevice Exame Scorm.
- En cada apartado debe existir, ao menos, unha autoevaliación.
- A retroalimentación é imprescindible como parte da autoavaliación e polo tanto, debe ser detallada.
- Os exercicios de autoavaliación distribuiranse ao longo dos contidos, non teñen que ir só ao final.
- Non importa que sexan cuestións moi evidentes, pois a finalidade é que o alumno/a faga unha lectura comprensiva.
- Os temas de maior dificultade deberían contar con maior número de autoavaliacións.
Licenciado baixo a Creative Commons Attribution Share Alike 3.0 License