Aprendizaxe por tarefas

 



Os itinerarios curricularesdo do CeDeC están baseados no enfoque metodolóxico de aprenizaxe por tarefas e proxectos.

O obxectivo non está en conseguir que os alumnos asimilen determinados coñecementos. A finalidade é que utilicen os coñecementos e competencias adquiridas para resolver tarefas ou proxectos que servirán para avaliar tanto o coñecemento adquirido como o propio proceso de creación.

 

Icona de iDevice As tarefas e as avaliación de diagnose
O modelo de traballo e avaliación por tarefas é aquel co que se deseñan as avaliacións de diagnose das diferentes materias. Estas probas poden servirnos tamén como vía para deseñar os nosos modelos de traballo.

As probas de avaliación externas do sistema educativo realízanse seguindo o modelo de Tarefas. A nivel internacional, este é utilizado para a elaboración do coñecido informe PISA

Como xa se indicou, as tarefas son a base das probas de avaliación de diagnose utilizadas periódicamente en diferentes comunidades autónomas. (Pulsa abaixo para acceder a estas probas)

Licenciado baixo a Creative Commons Attribution Share Alike 3.0 License