Orientacións do profesorado.

 


Os docentes deben ter unha información útil e completa sobre aspectos básicos dos itinerarios: a súa estrutura, a metodoloxía na que se basean e como poden utilizar e adaptar os materiais.

Contidos de este apartado

Organización

Neste apartado darase ao profesor unha explicación xeral acerca de como se organizan os materiais do Itinerario Curricular:

  • Número de unidades didácticas e nome das mesmas.
  • Organización dos contidos: qué unidades didácticas corresponden a cada bloque do currículo.
  • Estrutura das unidades didácticas: grandes apartados que aparecen.
  • División dos contidos.

 

Metodoloxía

Neste punto ofrécense unhas orientacións xerais sobre a metodoloxía que se segue neste material:

  • Información global sobre la metodoloxía por tarefas: características, principios teóricos e metodolóxicos.
  • Información específica para o itinerario concreto: cómo se incluíu e aplicou a filosofía da avaliación por tarefas.

 

Temporalización

Haberá que incluir:

  • Número de horas globais que ocuparía o itinerario.
  • Número de horas propostas para cada unidade.
  • Número de horas para cada elemento da unidade (historia e tarefa inicial, traballo de contidos, tarefa final, reforzo e ampliación).

 

Uso e modificación

Neste apartado incluirase a información sobre os requisitos para o uso e distribución dos materiais que forman o itinerario curricular:

Os contidos específicamente creados para o CeDeC: texto e imaxes. Todas baixo licencia Creative Commons by-nc-sa.

Os referidos a aqueles contidos obtidos baixo unha licenza Creative Commons ou aqueles outros que foran cedidos para o uso específico nestes materiais.

Ofrécese un texto base que podería servir de modelo.

"O itinerario curricular (aquí nome da materia) para (aquí curso) é un material elaborado polo Centro Nacional de Desenvolvemento Curricular en Sistemas non Propietarios. Ten unha licenza Creative Commons by-nc-sa 3.0 o que implica que calqueira docente pode modificar o mesmo a partir dos códigos-fonte")

O único condicionante é que estas ampliacións ou modificacións sexan comunicadas e enviadas ao CeDeC para incluílas dentro do banco de recursos do mesmo. O obxectivo final é que, ademáis deste itinerario inicial, tódolos profesores poidan beneficiarse das melloras introducidas."

 

Formato

  • Faise con eXe Learning, e entrégase un arquivo independente, en formato .elp
  • A súa extensión será de unha pantalla.

Licenciado baixo a Creative Commons Attribution Share Alike 3.0 License