Comproba o aprendido

• Manter a atención do alumno e evitar a lectura mecánica.
  • introducir ou desenvolver contidos. Pódense explicar conceptos comezando por unha autoavaliación e desenvolvelos a través da retroalimentación.
  • Facer reflexionar ao alumnado sobre alguna cuestión.
  • Aportar interactividade á aprendizaxe en xeral e ao material en particular.
  • Promover a participación activa do alumnado.
  • Comprobar se o alumno comprendeu algún recurso.

Estrutura
  • Para elaboralo recúrrese a diversos tipos de iDevices en función do tipo de autoavaliación que prantexemos; iDevices de preguntas (verdadeiro-falso / elección múltiple / selección múltiple)  o iDevice Espazos en branco e o iDevice Exame scorm.
  • En cada apartado debe existir, ao menos, unha autoavaliación.
  • A retroalimentación é imprescindible como parte da autoavaliación e, polo tanto, debe detallarse.
  • Deben ir distribuidas polos apartados, non teñen por que ir ao final a modo de preguntas finais.
  • Non importa que sexan cuestión moi evidentes, pois a finalidade é que o alumno/a faga unha lectura comprensiva.
  • Os temas de maior dificultade deberían contar con maior número de autoavaliacións

Licenciado baixo a Creative Commons Attribution Share Alike 3.0 License