Modelos de Tarefas Integradas por Competencias

Son ou deben ser por definición cooperativas e requiren o traballo de máis de unha competencia. Poden aparecer como unha proposta didáctica puntual ou incluirse no deseño de proxectos pedagóxicos máis ambiciosos, que abarquen grandes grupos de alumnos e periodos lectivos moi amplos.

Icona de iDevice Tarefas integradas

Pequenas tarefas organizadas en torno a unha situción común e que compoñen un proxecto de traballo.

Icona de iDevice Traballo por proxectos

É unha ampliación do modelo de Tarefas Integradas por Competencias. Os proxectos son o obxectivo final do traballo dun trimestre ou incluso dun curso académico. Parte do traballo da aula durante este periodo irá dirixido a que os alumnos adquiran as competencias e coñecementos que lles permitan desenvolver o traballo final. Ao igual que no caso das tarefas, o máis interesante 'que os proxectos sexan multidisciplinares.

Icona de iDevice Proxectos colaborativos entre centros
Estes proxectos implican o traballo de varios centros educativos que colaboran para desenvolver un traballo común que se compón de unha ou varias tarefas.

Licenciado baixo a Creative Commons Attribution Share Alike 3.0 License