Cálculo de volumes. Cociña Xeométrica

2022-11-14

Ilustrativo. Cocina geométrica

Materia: Matemáticas

Descrición: Contido dinámico que permite iniciar ao alumnado no cálculo de volumes das figuras xeométricas a través da elaboración de comidas con formas xeométricas, seguindo paso a paso a súa receita para comprender o proceso de cálculo de volumes.
Trabállase as fórmulas matemáticas, os elementos das figuras que interveñen no cálculo e as unidades para os seguintes corpos xeométricos: prisma triangular, prisma pentagonal, prisma hexagonal, pirámide cuadrangular, cono, cilindro e esfera.

• Actividades interactivas.
  • Escenarios interactivos.

Número de sesións estimadas:

• 1º e 2º ESO: de 2 a 4.
  • 3º ESO: 1 ou 2.
  • Tamén se pode dedicar parte dunha sesión a cada receita, dedicando parte de 7 sesións.

• Exercicios aleatorios (valores que interveñen no cálculo de volumes).
  • Cálculos automáticos.
  • "Receita" final do cálculo de volume dispoñible para descarga.
  • Vídeo-titorial de uso.

Cálculo de volumes. Cociña Xeométrica

2022-11-14
Ilustrativo. Cocina geométrica

Materia: Matemáticas

• Actividades interactivas.
  • Escenarios interactivos.

Número de sesións estimadas:

• 1º e 2º ESO: de 2 a 4.
  • 3º ESO: 1 ou 2.

• Exercicios aleatorios (valores que interveñen no cálculo de volumes).
  • Cálculos automáticos.
  • "Receita" final do cálculo de volume dispoñible para descarga.
  • Vídeo-titorial de uso.

Ficheiros relacionados
Dirixido a alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria (1º a 4º ESO) para adquirir e afondar nos conceptos matemáticos. Pódese empregar en Educación Primaria (5º e 6º) para a introdución de ditos conceptos.