Saltar navegación

3. Aprendendo máis: clima, auga e vexetación

Un paso máis cara ao reto.

Xa coñecedes o voso reto. Para desenvolvelo necesitaredes os contidos que ides aprender nesta terceira fase. A continuación tedes pautas que vos serán útiles no deseño dos pósters para a olimpíada de Xeografía.

Que debe incluír o voso póster?

Cada póster deberá ter:

  • Un título co nome do lugar escollido.
  • Un subtítulo co tipo de clima.
  • O climograma do lugar que cada grupo elaborou seguindo as instrucións que figuran no REA.
  • Unha foto dun río representativo desa área. No pé de foto deberá figurar o nome do río, a lonxitude, a vertente á que pertence e, de ser posible, o caudal.
  • Fotos de dúas especies vexetais típicas do espazo que se está traballando. Sería bo que tamén houbese unha imaxe das follas ou dos froitos. No pé de foto deberá figurar o nome vulgar e mais o nome científico de cada unha delas.
  • Dúas fotografías de dúas paisaxes representativas deste tipo de clima.

Organizamos o grupo:

Para conseguir resolver o reto con solvencia temos que facer un esforzo de organización grupal, tendo en conta que só podemos ter éxito se todos achegamos o noso gran de area. Temos que aceptar a opinión do grupo, sen ir por libre, cumprindo os prazos, axudándonos (non todos temos a mesma facilidade para este tipo de tarefas) e contribuíndo a crear bo ambiente.

  • Eliximos un coordinador ou unha coordinadora do equipo, que moderará os posibles debates e será o interlocutor co profesor ou coa profesora.
  • Escollemos o clima.
  • Repartimos os primeiros quefaceres.

Seredes quen de conseguilo? Seguro que si!

Lectura facilitada

Cada póster debe ter:

  • Un título co nome do lugar escollido.
  • Un subtítulo co tipo de clima.
  • Un climograma do lugar. 
  • Unha foto dun río representativo desa área.
  • A foto do río debe levar a lonxitude.
  • A foto do río debe levar a vertente.
  • A foto do río debe levar o caudal do río.
  • Fotos de dúas especies vexetais típicas do espazo que se está traballando.
  • Na foto deberá figurar o nome vulgar e o nome científico de cada unha delas.
  • Dúas fotografías de dúas paisaxes típicas deste tipo de clima.

Organizamos o grupo

  • Eliximos un coordinador ou coordinadora do equipo.
    Este coordinador ou coordinadora moderará os debates.
    Tamén será quen fale co profesor ou coa profesora.
  • Escollemos un destino.
  • Repartímonos os primeiros quefaceres.

Aprendendo máis

Agora que xa refrescaches as ideas toca afondar un pouquiño.

A continuación verás o funcionamento básico da atmosfera para comprenderes a gran variedade de climas que hai no mundo. E xa sabes que  cada clima está relacionado coas augas e a vexetación natural.

Algunhas cousas poden sorprenderte. Por exemplo, que o verán só é a estación máis seca en moi poucos climas do mundo, ou que nalgúns puntos de Andalucía chove máis que en Galicia, ou mesmo que hai plantas adaptadas a case calquera tipo de clima.

Lectura facilitada

Agora vas aprender un pouco máis.

Vas aprender o funcionamento básico da atmosfera.

Tamén vas aprender cales son os principais climas do mundo.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)