1 - Introdución
Descrición da unidade didáctica
Esta unidade denomínase Emprego das tecnoloxías da información e da comunicación II. É recomendable que diariamente traballe con ela entre unha e dúas horas.
-
Ademais, debe ter en conta as seguintes puntualizacións:
-
-
A unidade contén textos e exercicios en galego e castelán, separados en dúas partes ben diferenciadas. Ambas as linguas, xunto coa estranxeira, intégranse no ámbito da comunicación.
-
A unidade consta de dous tipos de textos ou contidos: uns que levan a etiqueta de "aspectos teóricos", que son os que debe comprender e memorizar, e outros que carecen desa etiqueta, que son os que debe ler, comprender e comentar.
-
Os contidos e exercicios van clasificados en bloques ou partes, relacionados con distintos aspectos do estudo da lingua: comunicación oral, comunicación escrita, coñecemento da lingua, lingua e sociedade e educación literaria.
-
-
Logo de rematada a unidade deberá ser quen de:
-
Usar conscientemente os elementos paraverbais e non verbais que forman parte da comunicación oral.
-
Utilizar a composición escrita como fonte de información e aprendizaxe, e como xeito de comunicar experiencias, opinións e coñecementos propios.
-
Utilizar a biblioteca e as TIC para obter, organizar e seleccionar información, e para a empregar como modelo para a composición escrita.
-
Utilizar as TIC para elaborar textos escritos ben presentados e correctos, aproveitando as posibilidades dos procesadores de textos e dos correctores ortográficos.
-
Distinguir e utilizar adecuadamente palabras sinónimas, antónimas e homónimas.
-
Interpretar e aproveitar as informacións lingüísticas que ofrecen os dicionarios interactivos.
-
Coñecer e ler algúns exemplos de obras literarias da literatura castelá dos séculos XVII e XVIII, e recoñecer nelas algunhas características temáticas e formais.
-
Realizar busca de información na rede.
-
Desenvolver a autonomía na lectura e o aprecio pola literatura como fonte de pracer, e de coñecemento doutros mundos, tempos e culturas.
Obra colocada bajo licencia Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike 3.0 License