Retos para os Polos Creativos: Casas para Marte

13/09/2024

Portada

O proxecto “Retos para os Polos Creativos” está enfocado a desenvolver e potenciar iniciativas formativas no marco do ámbito STEAM (ciencia-tecnoloxía-enxeñaría-arte-matemáticas) utilizando algúns dos materiais aportados pola Xunta de Galicia no proxecto de Polos Creativos. Para isto, realizaranse 6 pequenos proxectos en formato ODE onde o alumnado terá que elaborar unha produción material de deseño propio atendendo ás premisas e obxectivos de cada proxecto. O seu deseño e elaboración está pensado para o alumnado do 3º ciclo de Educación Primaria nas áreas de ciencias e matemáticas para potenciar o uso deste material en produtos finais socialmente relevantes.

Retos para os Polos Creativos: Casas para Marte

2024-09-13