| TÍTULO | O título é orixinal, creativo e moi suxestivo. Resume perfectamente a idea principal do tema. (2) | O título é creativo e suxestivo. Resume ben a idea principal do tema. (1.6) | O título resume a idea principal do tema. (1.2) | O título non resume a idea principal do tema. (0.8) |
|---|
| CONTIDO | O texto é comprensible. É fácil de seguir e utiliza un rexistro axeitado e correcto. (2) | O texto é comprensible aínda que se pode mellorar a expresión. O rexistro é axeitado pero presenta algunha incorrección. (1.6) | O borrador inclúe a maioría da información requirida e é lexible. (1.2) | Ao borrador fáltalle a información requirida e é difícil de ler. (0.8) |
|---|
| REDACCIÓN | O texto está organizado en parágrafos, con ideas detalladas e ben explicadas. Presenta unha introdución e unha conclusión. Non hai erros de gramática, ortografía e/ou puntuación. (2) | O texto está organizado en parágrafos pero as ideas non están moi detalladas. Ten unha introdución e unha conclusión correctas. Case non hai erros de gramática, ortografía e/ou puntuación. (1.6) | O texto non presenta os parágrafos necesarios. Mestura as ideas e son pouco detalladas. A introdución e a conclusión son mellorables. Presenta erros de gramática, ortografía e/ou puntuación. (1.2) | O texto está ben distribuído en parágrafos. Mestura as ideas e non as detalla. A introdución e a conclusión non cumpren a súa función. Presenta moitos erros de gramática, ortografía e/ou puntuación. (0.8) |
|---|
| VOCABULARIO | O vocabulario é moi variada e con sinónimos. Non hai confusións. (2) | O vocabulario é pouco variada e presenta algunhas confusións. (1.6) | O vocabulario é escaso, non presenta sinónimos. Hai confusións. (1.2) | O vocabulario é moi pobre e incluso dificulta a comprensión. (0.8) |
|---|
| LINGUA | Fai un uso correcto da lingua e está moi traballada. Utiliza un rexistro adecuado. (2) | Fai un uso correcto da lingua e está traballada pero contén algúns erros. O rexistro é o adecuado. (1.6) | Presenta erros no uso da lingua e non está traballada. O rexistro non é o adecuado. (1.2) | O texto presenta moitos erros de lingua e non está ben traballada. O rexistro é inadecuado. (0.8) |
|---|