Saltar navegación

5.2. Rúbricas

Falar

Rúbrica da exposición oral
 EXPERTO (9-10)AVANZADO (7-8)SUFICIENTE (5-6)ESCASO (1-4)
PRESENTACIÓNPreséntase de xeito formal. Expón o tema con claridade. Presenta o obxectivo que pretende e crea interese na audiencia. (2)Preséntase e comeza a exposición expoñendo o tema brevemente. (1.6)Preséntase e menciona o tema que vai tratar. (1.2)Empeza a exposición sen facer unha presentación inicial. (0,8)
EXPRESIÓN (adecuación ao rexistro; coherencia e cohesión; riqueza léxica)A expresión é correcta na sintaxe e no léxico. Utiliza un vocabulario rico e variado axeitado ao estándar e rigoroso. Percíbese un esforzo na preparación da expresión. A exposición é clara e coherente. (2)A expresión é correcta. Percíbese preparación e ensaio da expresión. O vocabulario é axeitado pero non moi variado. Comete algúns erros puntuais na sintaxe e no vocabulario. A exposición é coherente. (1.6)Manexa un vocabulario moi básico. Comete erros sintácticos e léxicos. Percíbese pouca preparación. A exposición enténdese pero presenta incoherencias. (1.2)Ten un vocabulario moi básico. Presenta erros léxicos e sintácticos que non permiten percibir a mensaxe con claridade. Nótase que non hai preparación. (0.8)
ORALIDADE (vocalización; fluidez verbal; fonética; entoación)Vocaliza, utiliza un volume adecuado. Fala con fluidez e pronuncia con corrección os fonemas galegos. Entoa de maneira natural e coas características propias do galego. (2)A vocalización é clara e o volume axeitado. Comete erros na pronuncia (na entoación e nos fonemas) mais en xeral é correcta. (1.6)A vocalización é mellorable. Ten erros de pronuncia (na entoación e nos fonemas). (1.2)Escasa fluidez expositiva e pouca claridade. Moitas dificultades na entoación e na fonética. (0.8)
CONTIDO (información organizada e elaborada; dominio do tema; profundidade; fontes)Contido amplo exposto con claridade e organización. Achega referencias e ten interiorizados os contidos. (2)Expón con claridade. Os contidos están traballados pero non son moi amplos. Fai pouca referencias e profunda pouco. (1.6)A información está moi pouco traballada e os contidos son escasos e tratados con mínima profundidade. (1.2)Os contidos non están traballados, non hai organización. A información é superficial. (0.8)
POSTA EN ESCENA (xestualidade; postura; conexión co auditorio)A exposición acompáñase dunha postura corporal correcta e expresiva. Mantén o contacto visual co público. O ton é axeitado. (2)A postura é correcta. Hai problemas co control da xestualidade e co contacto visual co público. (1.6)A postura e a xestualidade non son as adecuadas. Escaso contacto visual co público. (1.2)A postura corporal non é correcta. A xestualidade non se adecuada ao contexto e non hai contacto visual co público. (0.8)

Elaboración propia. (Proxecto cREAgal). Rúbrica da exposición oral (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Cooperar

Rúbrica para avaliar o traballo en grupo
 EXCELENTE (9-10)SATISFACTORIO (7-8)MELLORABLE (5-6)INSUFICIENTE (1-4)
PARTICIPACIÓN E COLABORACIÓNTodo o grupo traballou activamente nas tarefas propostas e colaborou co resto doequipo. (2.5)A maior parte do grupo traballou nas tarefas proposta e colaborou co resto do equipo. (2)A metade do grupo traballou nas tarefas propostas e axudáronse entre si. (1.50)Só un membro do equipo (ou ningún) colaborou activamente nas tarefas propostas. Non houbo colaboración nin axuda. (1)
DISTRIBUCIÓN DAS TAREFASAs tarefas repartíronse de forma equitativa entre todos os membros do equipo. (2.5)Repartíronse equitativamente a maior parte das tarefas entre os membros do equipo. (2)Só a metade das tarefas se repartiron de forma equitativa entre os membros do grupo. (1.50)O reparto das tarefas foi desequilibrado e non equitativo entre os membros do grupo. (1)
INTERACCIÓN CO EQUIPOOs membros do equipo expresáronse con liberdade e o equipo escoitou e analizou os diferentes puntos de vista para chegar a un acordo. (2.5)A maior parte do equipo expresou as súas ideas libremente, escoitáronse e analizáronse os diferentes puntos de visto para chegar a un acordo. (2)Só a metade do equipo expresou as súas ideas libremente e escoitou os diferentes puntos de vista. Chegaron a un acordo. (1.50)Só un membro do equipo expresou as súas ideas. Non houbo diferentes puntos de vista e non se chegou a un acordo, a persoa impuxo o seu criterio. (1)
RESPONSABILIDADE E TRABALLOTodos os membros do equipo traballaron as súas tarefas e cumpriron as funcións. (2.5)A maior parte do equipo traballo as tarefas que lle corresponderon e cumpriu a súa función. (2)So a metade do equipo traballo as súas tarefas e cumpriu as súas funcións. (1.50)Só unha persoa do equipo traballou con resposabilidade e cumpriu as súas funcións. (1)

Elaboración propia. (Proxecto cREAgal). Rúbrica para avaliar o traballo en grupo (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Documentar

Rúbrica para avaliar o reto
 EXCELENTE (9-10)SATISFACTORIO (7-8)MELLORABLE (5-6)INSUFICIENTE (1-4)
DeseñoO documento elaborado é moi orixinal. A disposición dos apartados está moi clara e con diferentes tipos de letra. A distribución dos contidos é clara e concisa. (2.5)O documento elaborado é orixinal. A disposición dos apartados é clara e con diferentes tipos de letra. A distribución dos contidos é clara e concisa. (1.75)O documento elaborado é pouco orixinal. A disposición dos apartados é confusa e varía pouco os tipos de letra. ( (1.50)A exposición non é orixinal. A distribución dos contidos non é clara e é moi confusa. (1)
EstruturaO documentno elaborado contén todos os apartados indicados na lista de cotexo da fase 4. (2.5)O documento elaborado contén a metade dos apartados indicados na lista de cotexo da fase 4. (1.75)O documento elaborado contén menos da metade dos apartados indicados na lista de cotexo da fase 4. (1.50)O documento elaborado contén menos dun terzo dos apartados indicados na lista de cotexo da fase 4. (1)
ContidosAs ideas expresadas están perfectamente organizadas de forma clara seguindo unha orde lóxica con coherencia e cohesión. (2.5)As ideas expresadas están satisfactoriamente organizadas de forma clara seguindo unha orde lóxica con coherencia e cohesión. (1.75)As ideas expresadas non están suficientemente organizadas de forma clara e non seguen unha orde lóxica con coherencia e cohesión. (1.50)As ideas expresadas están mal organizadas e non seguen unha orde lóxica con coherencia e cohesión (1)
GramáticaExpresa as ideas con total claridade e aplica correctamente as regras ortográficas, gramaticais e de sintaxe. (2.5)Expresa as ideas con suficiente claridade e aplica na maioría dos casos as regras ortográficas, gramaticais e de sintaxe. (1.75)Non expresa as ideas con total claridade e aplica con algúns erros as regras ortográficas, gramaticais e de sintaxe. (1.50)Non expresa las ideas con total claridade e aplica con moitos erros as regras ortográficas, gramaticais e de sintaxe. (1)

Elaboración propia. (Proxecto cREAgal). Rúbrica para avaliar o reto (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Escribir

Rúbrica para avaliar a expresión escrita
 EXCELENTE (9-10)SATISFACTORIO (7-8)MELLORABLE (5-6)INSUFICIENTE (1-4)
TÍTULOO título é orixinal, creativo e moi suxestivo. Resume perfectamente a idea principal do tema. (2)O título é creativo e suxestivo. Resume ben a idea principal do tema. (1.6)O título resume a idea principal do tema. (1.2)O título non resume a idea principal do tema. (0.8)
CONTIDOO texto é comprensible. É fácil de seguir e utiliza un rexistro axeitado e correcto. (2)O texto é comprensible aínda que se pode mellorar a expresión. O rexistro é axeitado pero presenta algunha incorrección. (1.6)O borrador inclúe a maioría da información requirida e é lexible. (1.2)Ao borrador fáltalle a información requirida e é difícil de ler. (0.8)
REDACCIÓNO texto está organizado en parágrafos, con ideas detalladas e ben explicadas. Presenta unha introdución e unha conclusión. Non hai erros de gramática, ortografía e/ou puntuación. (2)O texto está organizado en parágrafos pero as ideas non están moi detalladas. Ten unha introdución e unha conclusión correctas. Case non hai erros de gramática, ortografía e/ou puntuación. (1.6)O texto non presenta os parágrafos necesarios. Mestura as ideas e son pouco detalladas. A introdución e a conclusión son mellorables. Presenta erros de gramática, ortografía e/ou puntuación. (1.2)O texto está ben distribuído en parágrafos. Mestura as ideas e non as detalla. A introdución e a conclusión non cumpren a súa función. Presenta moitos erros de gramática, ortografía e/ou puntuación. (0.8)
VOCABULARIOO vocabulario é moi variada e con sinónimos. Non hai confusións. (2)O vocabulario é pouco variada e presenta algunhas confusións. (1.6)O vocabulario é escaso, non presenta sinónimos. Hai confusións. (1.2)O vocabulario é moi pobre e incluso dificulta a comprensión. (0.8)
LINGUAFai un uso correcto da lingua e está moi traballada. Utiliza un rexistro adecuado. (2)Fai un uso correcto da lingua e está traballada pero contén algúns erros. O rexistro é o adecuado. (1.6)Presenta erros no uso da lingua e non está traballada. O rexistro non é o adecuado. (1.2)O texto presenta moitos erros de lingua e non está ben traballada. O rexistro é inadecuado. (0.8)

Elaboración propia. (Proxecto cREAgal). Rúbrica para avaliar a expresión escrita (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Textos expositivos

Rúbrica para avaliar os textos expositivos
 EXCELENTE (9-10)SATISFACTORIO (7-8)MELLORABLE (5-6)INSUFICIENTE (1-4)
CONTIDO E INFORMACIÓNO texto contén datos claros e relevantes. (2)A información é correcta. (1.6)A información é correcta pero algo limitada. (1.2)Faltan datos importantes ou hai erros. (0.8)
EXTRUTURA DO TEXTOTen introdución, desenvolvemento e peche ben definidos. (2)A estrutura está presente pero pouco definida. (1.6)Non está clara a organización. (1.2)Non presenta unha estrutura lóxica. (0.8)
USO DE CONECTORESEmprega varios conectores axeitados. (2)Usa algúns conectores. (1.6)Case non emprega conectores. (1.2)Case non emprega conectores e úsaos de forma repetitiva. (0.8)
CLARIDADE E LINGUAXEO texto é claro, ben redactado e con vocabulario axeitado. (2)Algúns erros menores, comprensible. (1.6)Bastantes erros pero de fácil comprensión. (1.2)Difícil de entender e con moitos erros. (0.8)
PRESENTACIÓN (oral)Coidada, limpa, con elementos introdutorios, son e música... (2)Presentación aceptable. (1.6)Pouco coidada. (1.2)Pouco coidada e desordenada. (0.8)

Elaboración propia. (Proxecto cREAgal). Rúbrica para avaliar os textos expositivos (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)