Os vellos non deben de namorarse componse de tres lances.
Leria
Definición:
Conversa informal.
Exemplo:
Déixate de tanta leria e ponte a traballar.
Proposta de reto
QUERES NAMORAR?
Sabías que o amor e a lingua están moi relacionados? Pois cando lle queres facer as beiras a alguén tes que establecer diferentes tipos de diálogo para captar a atención da persoa que queres conquistar.
O proceso de conquista non é sinxelo, precísase ter varias dotes:
Ser un pouco teatreiro ou teatreira.
Ser bastante colaborativo/a.
Ter ganas de leria.
Para ver as claves do proceso de namoramento propoñémosche o seguinte reto: serás quen de converterte nunha das personaxes namoradas de Os vellos non deben de namorarse? Serás quen de namorar do teatro?
Lectura facilitada
Sabías que o amor e a lingua teñen moito que ver?
Cando queres ligar con alguén, é importante saber falar e comunicarse ben.
Así podes chamar a atención da persoa que che gusta.
Pero conquistar a alguén non é fácil. Precisas ter algunhas habilidades:
Ser un pouco actor ou actriz.
Saber traballar en equipo.
Ter ganas de divertirte ou de falar moito.
Imos propoñerche un reto:
Serías capaz de meterte no papel dunha persoa namorada da obra Os vellos non deben de namorarse?
Animaríaste a namorar tamén do teatro?
Audio
Cal é a meta do noso reto?
Para pór en marcha a representación da obra de teatro de Os vellos non deben de namorarse ides ter que:
Facer tantos grupos como lances.
Adaptar a obra ás vosas posibilidades.
Recadar a información necesaria sobre o autor, vestiario, espazo etc.
Transformarte nunha actriz ou actor e chegar a saltar á escena.
Audio
Que pasos temos que seguir no noso reto?
Chanzos para construír o noso reto:
1ºchanzo: lectura guiada da obra de teatro.
2ºchanzo: análise do texto e da historia.
3ºchanzo: adaptación da obra ás nosas posibilidades.
4ºchanzo: reparto dos papeis dos personaxes.
5ºchanzo: ensaios.
6ºchanzo: representación da obra de teatro no salón de actos (ou espazo axeitado) do centro na última semana do REA.
Audio
Que acadaremos co noso reto?
Unha vez que teñas o reto, isto é, a obra de teatro realizada serás capaz de:
Participar activamente na planificación dunha peza teatral.
Interpretar as intencións dos personaxes e os propósitos comunicativos, tendo en conta o grao de formalidade da situación da peza teatral.
Procurar información sobre a obra que se traballa, o seu autor e a súa época.
Contrastar e procurar información coa finalidade de elaborar un xogo interactivo de preguntas e respostas.
Realizar unha lectura expresiva e posterior dramatización da obra, tendo en conta os mecanismos implicados na oralidade.
Coñecer as características do xénero dramático.
Identificar na obra teatral os principais elementos desta.
Coñecer e identificar algúns dos temas e tópicos máis frecuentes na literatura.
Audio
Listaxe de cotexo para o cumprimento do reto
Para termos claro todo o que temos que ir facendo ao longo do proceso, e para ir marcando se xa está feito, se está en proceso ou se está por facer, tede á man sempre esta listaxe de cotexo (aquí en formato .pdf e aquí en formato .odt editable).