Saltar navegación

5. Ao mesmo lugar: o futuro!

Posta en común

Persoa expoñendoCada grupo ou alumno/a deberá presentar o reto final ao resto da clase.

Explicaredes cada liña do tempo coas súas características.

Alén disto, podedes expoñer a parte da historia que máis vos chamou a atención e as razóns.

Tras a exposición abrirase unha breve rolda de debate para contrastar ideas sobre como sería o noso presente se algunha das etapas históricas non tivera acontecido.

Para avaliar o teu traballo e o do resto da clase podedes axudarvos da rúbrica que está a continuación e tamén desta escala.

Organizando ideas

Esquema do REA con texto e imaxes das mulleres que aparecen no REA

Rúbrica para avaliar a exposición oral

Rúbrica para avaliar a exposición oral
 4 Excelente3 Satisfactorio2 Mellorable1 Insuficiente
FalaFala amodo e con gran claridade. (4)A maioría do tempo, fala amodo e con claridade. (3)Unhas veces fala amodo e con claridade, pero outras se acelera e enténdeselle mal. (2)Fala rápido ou se detén demasiado á hora de falar. Ademais a súa pronuncia non é boa. (1)
VocabularioUsa vocabulario apropiado para a audiencia. Aumenta o vocabulario da audiencia definindo as palabras que poderían ser novas para esta. (4)Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Inclúe 1-2 palabras que poderían ser novas para a maior parte da audiencia, pero non as define. (3)Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Non inclúe vocabulario que podería ser novo para a audiencia. (2)Usa varias (5 ou máis) palabras ou frases que non son entendidas pola audiencia. (1)
VolumeO volume é o suficientemente alto para ser escoitado pola audiencia a través de toda a presentación. (4)O volume é o suficientemente alto para ser escoitado pola audiencia polo menos o 90% do tempo. (3)O volume é o suficientemente alto para ser escoitado pola audiencia polo menos o 80% do tempo. (2)O volume con frecuencia é moi débil para ser escoitado pola audiencia. (1)
ComprensiónQuen expón pode con precisión contestar case todas as preguntas expostas sobre o tema polo resto de persoas da clase. (4)Quen expón pode con precisión contestar a maioría das preguntas expostas sobre o tema polo resto de persoas da clase. (3)Quen expón pode con precisión contestar unhas poucas preguntas expostas sobre o tema polo resto de persoas da clase. (2)Quen expón non pode contestar as preguntas expostas sobre o tema polo resto de persoas da clase. (1)
Postura do corpo e contacto visualÁ hora de falar a postura e o xesto son moi adecuados. Mira á audiencia con total naturalidade. (4)A maioría do tempo a postura e o xesto son adecuados e case sempre mira á audiencia mentres fala. (3)Algunhas veces, mantén a postura e o xesto adecuados, e outras non. En ocasións mira á audiencia. (2)Non mantén a postura e xesto propios dunha exposición oral e, a maioría das veces, non mira á audiencia. (1)
ContidoDemostra un completo entendemento do tema que expón. (4)Demostra un bo entendemento do tema que expón. (3)Demostra un bo entendemento de partes do tema que expón. (2)Non parece entender moi ben o tema que expón. (1)

Obra derivada (proxecto cREAgal) de CEDEC. Rúbrica para avaliar a exposición oral (CC BY-SA)

  • Actividad
  • Nombre
  • Fecha
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Ventana nueva

Diario de aprendizaxe

Icona de diario de aprendizaxe no proxecto cREAgal. Amosa un caderno co logotipo do proxecto na tapa

Parabéns!

Chegaches ao final e iso implicou moito traballo e novas aprendizaxes tanto individuais como en equipo.

É o momento de reflexionar sobre todo o traballo que fixeches e reflectilo no teu diario de aprendizaxe.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)