Saltar navegación

1.1. Que vas a aprender?

Proposta de reto

Restaurarás a liña do tempo por completo, grazas á información recompilada durante as distintas fases.

Como?

  • Unindo información coñecida.
  • Atopando pistas ocultas.
  • Resolvendo códigos cifrados.

Como podes elaboralo?

Propoñémosvos algunhas opcións para presentardes a vosa liña do tempo:

A evolución do ser humano
  • Liña do tempo Montessori.
  • Liña do tempo dixital.
  • Banda deseñada.
  • Podcast.

Precisas de axuda?

Teredes que presentar por equipos unha liña do tempo, utilizando as técnicas que decidades. Deixade voar a vosa imaxinación e potenciade os vosos dotes de traballo colaborativo.

Podedes realizar o traballo mediante: Unha liña do tempo en papel continuo no que vaian aparecendo todas as fases que imos a ir traballando, ou ben podedes facer unha banda deseñada histórica na que se amose como avanza a historia, ou ben facer un podcast ou vídeo. Vos elixides.

Recordade repartir as responsabilidades de forma eficiente para que todas as persoas acheguen o mellor de si mesmas e conseguir o resultado desexado.

Que aprenderás nesta viaxe do tempo?

Ao longo deste camiño, aprenderás os seguintes contidos:

  • Vocabulario relacionado coa historia, arte e cultura.
  • Temas históricos referidos á Idade Contemporánea e transformacións na economía, política, sociedade e cultura.
  • Acontementos históricos relevantes.
  • Suxeitos históricos importantes.
  • Uso de liñas do tempo e derecursos visuais: mapas, esquemas...
  • Os avances no ámbito científico-tecnolóxico para comprender a evolución da sociedade.
  • As pegadas da historia no teu presente.
  • Expresións artísticas e culturais.
  • O papel da muller na historia e a súa evolución. 

Obxectivos desta viaxe no tempo

Ao finalizar serás quen de:

  • Comprender a evolución histórica da humanidade.
  • Desenvolver habilidades de investigación e selección da información.
  • Participar activamente en traballos colaborativos.
  • Mellorar a túa expresión oral.
  • Mellorar nas presentacións dixitais.
  • Representar contidos históricos dunha maneira clara e significativa.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)