Saltar navegación

1.2. Reto

Anda o tempo revolto

Pictograma de cinco persoas sentadas en cadeiras formando un semicírculo

Tes por diante o reto organizar unha historia que ten moito que ver coa música. E que vas a facer con ela? Representarala para Fin de Curso acompañada por interpretacións musicais e audicións que contribúan a entender o texto escrito. Veste capaz de realizar o reto? Está garantido. 

Como o vas a facer:

  • En cada apartado das fases dous e tres traballarás sobre un dos capítulos dun conto sobre a historia da música que está desordenado.
  • En cada un deles realizarás as actividades musicais precisas para o reto final.
  • Traballados todos os capítulos serás quen de ordenalos e de transmitir a súa mensaxe.

Farás a representación final en Fin de Curso. Gózao!

Metas de aprendizaxe que vas acadar coa consecución do reto:

  • Descubrir a evolución da música desde a Idade Media ata o Século XX ordenando un conto.
  • Realizar diferentes interpretacións musicais de cada un dos períodos detallados.
  • Comprender como a historia dun neno pode ser a historia de toda unha arte.
  • Valorar a conexión entre as artes, especialmente entre a música e a literatura.
  • Comprender que a música de cada época é unha representación da sociedade que a crea.
  • Valorar as diferentes manifestacións artísticas e musicais

Lectura facilitada

Tes como reto organizar un conto relacionado coa historia da música.

Tes que representalo para Fin de Curso.

Como o vas a facer:

  1. Traballarás sobre os capítulos dun conto sobre a historia da música que está desordenado.
  2. En cada un deles realizarás as actividades musicais precisas para o reto final.
  3. Traballados todos os capítulos terás que ordenalos.
  4. Farás a representación final en Fin de Curso. Gózao!

Metas de aprendizaxe que vas acadar coa consecución do reto:

  • Descubrir a evolución da música ordenando un conto.
  • Realizar diferentes interpretacións musicais.
  • Comprender a historia da música.
  • Valorar a conexión entre a música e a literatura.
  • Comprender a relación entre a música e a sociedade.
  • Valorar as diferentes manifestacións artísticas e musicais.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)