Saltar navegación

2.4 Recoller

Revisión

Duración:
20
Agrupamento:
Grupos cooperativos (3-4 persoas)

Como na anterior sección, ao longo do voso percorrido obtivestes diferentes documentos e resultados nas actividades que che propuxemos. É o momento de revisar o traballo realizado. Farémolo, como na sección anterior, en dúas fases.

Fase 1 (Revisión Rotativa)

Cada grupo expón os seus documentos nun mural físico/dixital (p. ex., Padlet). Os demais grupos rotan para revisalos e deixan comentarios estruturados que deben conter polo menos dous eloxios e unha suxestión. O tempo destinado é de 8 minutos e non é necesario que todos os grupos revisen todo; é importante, porén, que todos os grupos conten polo menos cunha revisión. Para asegurar que todos os grupos reciben comentarios, pódese organizar a rotación con algunha técnica de organización.

Fase 2. Reflexión no grupo

Tras recibir as revisións do traballo realizado, o grupo analiza criticamente o seu propio traballo e dinámica interna empregando dúas rúbricas guiadas.

Autoavaliación da tarefa

  1. Que concepto sobre IA e linguaxe vos resultou máis útil para entender a súa relación?
  2. Que exemplo práctico (voso ou doutro grupo) vos sorprendeu pola súa creatividade?
  3. En que momento vos sentistes desafiados pola tecnoloxía e como o superastes?
  4. Que recurso (vídeo, artigo, ferramenta dixital) vos axudou máis e por que?
  5. Que coñecemento previo vos serviu máis de base para esta unidade?
  6. Que habilidade dixital nova adquiristes que vos gustaría seguir desenvolvendo?
Recollida de información
Freepik. Recollida de información (CC BY-SA)

Pauta 2: Avaliación da dinámica grupal (10 ítems)

  1. Os roles definidos (coordinador, secretario, etc.) funcionaron?
  2. Como xestionastes os desacordos sobre ideas ou métodos?
  3. Que xesto de apoio (ex.: palabras de ánimo) destacaríades dalgún membro?
  4. Que analoxía/metáfora empregastes para resolver un conflito?
  5. En que momento vos sentistes orgullosos do equipo?
  6. Se puiderades asignar unha “medalla” simbólica (ex.: ao máis innovador), a quen iría?

Por último, no voso debate no grupo, valorade os rexistros da sección anterior.

Rexistro avaliable:

  • Matriz de revisión rotativa: Táboa con columnas para “Eloxios”, “Suxestións” e “Accións futuras”. (Podedes descargar de novo o arquivo nesta ligazón)
  • Informe grupal reflexivo: Documento colaborativo con respostas ás pautas 1 e 2, empregando iconas visuais (ex.: 💡 para ideas clave).

Feito con eXeLearning (Nova xanela)