Saltar navegación

3.2. Recursos e solucións do REA

Recursos e solucións do REA

Recurso / Sección do REA Ligazóns aos documentos (editable e PDF)

2. Un caballo y un mono

Minidebate

Tarxetas para crear os grupos de debate (material para o profesorado):

Creamos grupos de debate.odp (editable)

Creamos grupos de debate.pdf (nova xanela)

2.1. ¿Cómo te lo cuento?

Modelo de mapa mental de tipos de texto

Mapa mental mudo.odp (editable)

Mapa mental mudo.pdf (nova xanela)

2.3. Gramática manipulativa

(material complementario)

Cartel de símbolos gramaticais.odt (editable)

Cartel de símbolos gramaticais.pdf (nova xanela)

Cores e medidas dos símbolos gramaticais.odt (editable)

Cores e medidas dos símbolos gramaticais.pdf (nova xanela)

Arquivos para impresión 3D

3. Un caballo en mi habitación

Técnica de aprendizaje cooperativo 1-2-4 

Finales inesperados 

Un caballo en mi habitación.odt (editable)

Un caballo en mi habitación.pdf (nova xanela)

Técnica de aprendizaje cooperativo 1-2-4.odt (editable)

Técnica de aprendizaje cooperativo 1-2-4.pdf (nova xanela)

Finales inesperados.odt (editable)

3.1. Gatos y perros

Los textos argumentativos. Estructura. Opinión: las colonias de gatos callejeros

Y tú ¿qué opinas? 

Las colonias de gatos callejeros (editable)

Las colonias de gatos callejeros (nova xanela)

Mi texto de opinión.odt (editable)

Mi texto de opinión.pdf (nova xanela)

3.2. Animal de compañía

No estoy de acuerdo

Un reptil como animal de compañía.odp (editable)

Un reptil como animal de compañía.pdf (nova xanela)

3.2. Animal de compañía

¿Más que un animal?

Más que un animal: a favor y en contra.odt (editable)

Más que un animal: a favor y en contra.pdf (nova xanela)

3.4. Gramática manipulativa II

El verbo

Infografía: El verbo.odp (editable)

Infografía: El verbo.odp (nova xanela)

3.4. Gramática manipulativa II

Sonidos de animales

Sonidos de animales.odt (editable)

Sonidos de animales.pdf (nova xanela)

3.5. ¿Hablamos?

A favor o en contra

Tarxetas para a práctica da expresión oral (material para o profesorado):

Tarjetas a favor o en contra.odp (editable)

Tarjetas a favor o en contra.pdf (nova xanela)

3.6. Un reto animal

El reto

¿Qué argumentos defenderá mi equipo?.odt (editable)

¿Qué argumentos defenderá mi equipo?.pdf (nova xanela)

Creando argumentos para el debate final.odt (editable)

Creando argumentos para el debate final.pdf (nova xanela)

4.1. Preparando el debate

Reparto de roles

Los roles del debate.odt (editable)

Los roles del debate.pdf (nova xanela)

4.3. Tomando nota

Animales de compañía, sí pero...

¿Cómo lo hemos hecho?

Modelo de acta del debate.odt (editable)

Modelo de acta del debate.pdf (nova xanela)

5. ¿Cómo ha ido?

El final del debate

Infografía: Pero ¡qué animal!.odp (editable)

Infografía: Pero ¡qué animal!.pdf (nova xanela)

Material descargable da unidade

Material descargable: teoría básica do REA.

Diario de aprendizaxe do alumnado:

Recursos de avaliación dos Retos do REA

Retos/ Sección do REA Ligazóns aos documentos editables Ligazóns aos documentos non editables

3.1. Gatos y perros

Y tú ¿qué opinas?

Lista de control: mi texto de opinión.odt (editable)


Lista de control: mi texto de opinión.pdf (nova xanela)

4.3. Tomando nota

¿Cómo lo hemos hecho?

Lista de control: nuestro debate.odt (editable)

Lista de control: nuestro debate.pdf (nova xanela)

5.1. Semáforo de autoevaluación

Semáforo de autoevaluación (h5p)

5.2. Nuestro equipo

CEDEC. Rúbrica de evaluación del trabajo en equipo. (CC BY-SA)

5.3. Valoramos los debates

Rúbrica "Valoramos los debates".odt (editable)

Adaptación para proxecto cREAgal, de OrientaciónAndújar: Rúbrica para evaluar un debate. (CC BY-NC-SA 3.0)

Rúbrica "Valoramos los debates".pdf (nova xanela)

Solucións do REA

Podes atopar as solucións ás actividades propostas no REA na seguinte ligazón.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)