Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Táboa na que se recollen os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta de Proens).

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación

Mínimos de consecución

Instrumentos de avaliación

Unidade didáctica (Proens)

% (Orientación de Proens)

CA1.4 Recoñecer e rexeitar os usos lingüísticos discriminatorios e os abusos de poder a través da palabra identificados mediante a reflexión grupal sobre distintos aspectos, verbais e non verbais, que rexen a comunicación, tendo en conta unha valoración social equilibrada das dúas linguas oficiais.

Manifesta respecto polas opinións do resto de persoas en toda circunstancia.

TI

7

11

CA2.3 Producir textos orais e multimodais de maneira autónoma, coherente e fluída, en contextos formais sinxelos e utilizando correctamente recursos verbais e non verbais básicos

Expresa as súas opinións persoais de maneira coherente e fluída.

TI

7

11

CA2.4 Participar en interaccións orais espontáneas ou reguladas, incorporando estratexias sinxelas de escoita activa, de cortesía lingüística e de cooperación conversacional.

Asimila parte das opinións alleas na súa propia argumentación.

TI

7

11

CA2.5 Expresarse oralmente con coherencia para satisfacer necesidades de comunicación en diferentes situacións, cun vocabulario axeitado ao seu nivel, a partir de experiencias e interaccións orais.

Utiliza un vocabulario axeitado ao contexto nas diferentes situacións de comunicación.

TI

7

11

CA2.8 Mobilizar, coa planificación e acompañamento necesarios, estratexias básicas para a escoita activa, a comunicación asertiva e a deliberación argumentada, progresando na xestión dialogada de conflitos, propondo solucións creativas.

Incorpora opinións alleas para adaptar a súa propia opinión na procura da resolución dialogada de conflitos ou na construción dunha opinión colectiva.

TI

7

11

CA3.3 Utilizar estratexias para a comprensión de textos de diversa índole, identificando palabras clave e anticipando hipóteses.

Redacta a parte final dun texto incompleto dunha forma creativa e que sexa posible.

PE

(non incluída no REA)

7

11

CA3.10 Construír, a través da linguaxe, un pensamento crítico para evitar discriminacións e prexuízos.

Redacta un artigo de opinión sobre un tema social de interese expresando un razoamento claro e un criterio propio.

PE

(non incluída no REA)

7

11

CA4.4 Adoptar hábitos de uso crítico, seguro, sustentable e saudable no uso das tecnoloxías dixitais da información e comunicación para a procura e tratamento da información de modo eficiente e responsable.

Utiliza con regularidade recursos seguros na procura de información e evita utilizar enlaces publicitarios.

TI

7

11

CA6.6 Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz.

Redacta unha breve acta de debate cun vocabulario axeitado e cunha ortografía correcta.

PE

(non incluída no REA)

7

12

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Táboa na que se concretan as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados

CA1.4 - Recoñecer e rexeitar os usos lingüísticos discriminatorios e os abusos de poder a través da palabra identificados mediante a reflexión grupal sobre distintos aspectos, verbais e non verbais, que rexen a comunicación, tendo en conta unha valoración social equilibrada das dúas linguas oficiais.

2. Un caballo y un mono. Minidebate

2.2. Sin argumentos para el abandono.

3. Un caballo en mi habitación.

3.5. ¿Hablamos? A favor o en contra.

Actividades de expresión oral, nas que o alumnado terá que escoitar con atención e respecto as opinións expresadas.

Feedback do profesorado.

CA2.3 - Producir textos orais e multimodais de maneira autónoma, coherente e fluída, en contextos formais sinxelos e utilizando correctamente recursos verbais e non verbais básicos.

3.1. Y tú ¿qué opinas?

3.2. ¿Más que un animal?

4.2. Bienestar animal (ensayos debate)

4.3. Tomando nota

Lista de control: mi texto de opinión.

Feedback do profesorado.

Lista de control: nuestro debate.

CA2.4 - Participar en interaccións orais espontáneas ou reguladas, incorporando estratexias sinxelas de escoita activa, de cortesía lingüística e de cooperación conversacional.

2. Un caballo y un mono. Minidebate.

3.5. ¿Hablamos? A favor o en contra.

4.3. Tomando nota (debate)

5.2. Nuestro equipo

Feedback do profesorado.

Lista de control: nuestro debate.

Rúbrica: nuestro trabajo en equipo.

CA2.5 - Expresarse oralmente con coherencia para satisfacer necesidades de comunicación en diferentes situacións, cun vocabulario axeitado ao seu nivel, a partir de experiencias e interaccións orais.

2. Un caballo y un mono. Minidebate

2.2. Sin argumentos para el abandono.

3. Un caballo en mi habitación.

4.3. Tomando nota (debate)

3.5. ¿Hablamos? A favor o en contra.

5.3. ¿Cómo lo han hecho los demás equipos?

Feedback do profesorado.

Lista de control: nuestro debate.

Rúbrica para valorar un debate.

CA2.8 - Mobilizar, coa planificación e acompañamento necesarios, estratexias básicas para a escoita activa, a comunicación asertiva e a deliberación argumentada, progresando na xestión dialogada de conflitos, propondo solucións creativas.

2. Un caballo y un mono. Minidebate

3.5. ¿Hablamos? A favor o en contra.

4.3. Tomando nota (el debate)

Feedback do profesorado.

Lista de control: nuestro debate.

Rúbrica: nuestro trabajo en equipo.

Rúbrica para valorar un debate.

CA3.3 - Utilizar estratexias para a comprensión de textos de diversa índole, identificando palabras clave e anticipando hipóteses.

2.1. ¿Qué vas a hacer aquí? (Multinivel da fase 2)

2.2. ¡Qué triste! Sin argumentos para el abandono.

3. Un caballo en mi habitación. Finales inesperados.

Autocorrección

Feedback do profesorado (PE).

CA3.10 - Construír, a través da linguaxe, un pensamento crítico para evitar discriminacións e prexuízos.

3.1. Gatos y perros. Y tú ¿qué opinas?

Lista de control: mi texto de opinión.

Feedback do profesorado (PE)

CA4.4 - Adoptar hábitos de uso crítico, seguro, sustentable e saudable no uso das tecnoloxías dixitais da información e comunicación para a procura e tratamento da información de modo eficiente e responsable.

3.1. Gatos y perros. Y tú ¿qué opinas?

3.6. Un reto animal. El reto.

Actividades onde precisan investigar feitos, datos e outras informacións para crear argumentos para o debate.

Feedback docente.

CA6.6 - Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz.

2.3. Gramática manipulativa I.

3.3. Gramática manipulativa II.

4.3. Tomando nota. Animales de compañía, sí pero...

Autocorrección.

Autocorrección.

Feedback del profesorado (PE)

Feito con eXeLearning (Nova xanela)