Northern England Tour. Stoke-on-Trent: Market

2024-04-16

Ilustrativo. Stoke-on-Trent: Market

Materia: Inglés

Descrición: Contido interactivo que incorpora escenarios de scape room nos que o alumnado terá que superar retos nos distintos postos que forman parte do Mercado de abastos da cidade de Stoke-on-Trent para conseguir premios que intercambiar por un artigo de recordo na tenda de souvenirs.
Cunha gran variedade de exercicios diversos, o alumnado poderá aprender e practicar vocabulario e expresións referentes á vaixela e á porcelana, aos tés, á panadaría e pastelaría e ás cooperativas de alimentos ecolóxicos, ao tempo que coñece a cultura inglesa.

• Actividades interactivas e creador de avatares.
  • Escenarios interactivos.

Número de sesións estimadas: Segundo criterio docente e nivel do alumnado.

Aclaracións:

• A iniciativa "Northern England Tour" consta de 2 contidos secuenciais (paradas), así como un diario de viaxe e un creador de avatares complementarios:
  •          1. York: Second hand shop
             2. Stoke-on-Trent: Market
             *. Travel diary
             *. Create your own avatar

• Aínda que a iniciativa está deseñada de xeito secuencial, os contidos tamén poden traballarse de forma illada (excepto o diario de viaxe).

• Actividades con audios integrados.

Contidos relacionados:

Northern England Tour. Stoke-on-Trent: Market

2024-04-16
Ilustrativo. Stoke-on-Trent: Market

Materia: Inglés

• Actividades interactivas e creador de avatares.
  • Escenarios interactivos.

Número de sesións estimadas: Segundo criterio docente e nivel do alumnado.

Aclaracións:

•          1. York: Second hand shop
             2. Stoke-on-Trent: Market
             *. Travel diary
             *. Create your own avatar

• Actividades con audios integrados.

Contidos relacionados:

Dirixido a alumnado que teña escollido Inglés como primeira lingua estranxeira (1º a 4º ESO) ou como segunda lingua estranxeira (3º e 4º ESO). Empregarase para adquirir e afondar nos conceptos e vocabulario propios deste idioma.