Saltar navegación

5.2. Avaliando

Mestres e mestras por un día!

Aprobar

Acabades de chegar ao fin da unidade! Debedes avaliar tanto o voso traballo como o do resto de compañeiros e compañeiras da clase. Para isto, responderedes no voso caderno ás seguintes preguntas:  

- Cal foi a dramatización que máis che gustou? 

- Realiza unha pequena crítica construtiva da dramatización do compañeiro ou compañeira que penses que máis o precisa.

Pensa como poderías axudalo ou axudala a mellorala tendo en conta todo o aprendido. 

A continuación, velaquí tes unha rúbrica que che permitirá avaliar aos teus compañeiros e compañeiras. 

Lectura facilitada

Terminamos a unidade e temos que avaliar o noso traballo e o dos compañeiros.

No caderno, responderei:

Que obra pequena me gustou máis?

Escribirei algo para axudar a un compañeiro a mellorar a súa obra.

Pensarei como axudalo co que aprendemos.

Ao final, darei unha nota ao traballo dos outros cun debuxo.

Rúbrica

Rúbrica de coavaliación
 ExcelenteBoAceptableInsuficiente
Claridade na exposiciónA información está ben estruturada e é fácil de seguir. O volume, ritmo e entoación son axeitados, e a linguaxe é correcta en todo momento. (2.5)A información está ben explicada e é comprensible na maior parte. O volume, ritmo e entoación son bos, con pequenos erros na linguaxe. (1.75)A información é comprensible, pero hai dificultades de ritmo, volume ou entoación que dificultan algo a súa comprensión. A linguaxe non sempre é adecuada. (1.50)A información non sempre se entende. Hai varios erros no ritmo, volume e entoación. A linguaxe non é adecuada. (1.25)
Organización e estrutura da presentación2A presentación segue un orde lóxico e fluído. Non hai momentos de dúbida, e se os hai, son resoltos de inmediato co apoio do equipo. (2.5)A presentación está ben organizada e segue un fluxo coherente, sen demasiados problemas. Se hai dúbidas, son resoltas rapidamente co apoio do equipo. (1.75)A organización da presentación é algo confusa. Hai momentos de dúbida que non sempre se resolven de maneira clara. (1.50)A presentación carece de organización. Hai moitos momentos de dúbida que non se resolven adecuadamente. (1.25)
Interacción coa audienciaMantén contacto visual constante coa audiencia. Axústase á reacción do público (por exemplo, aumenta o volume ou cambia o ritmo). Responde ás preguntas con clareza e precisión. (2.5)Hai bo contacto visual coa audiencia. Axústase ben á reacción do público e responde á maioría das preguntas de maneira clara e precisa. (1.75)Hai pouco contacto visual coa audiencia. Non se axusta ben á reacción do público, pero responde ás preguntas de forma adecuada. (1.50)Practicamente non hai contacto visual coa audiencia. Non se axusta á reacción do público e non se responde ben ás preguntas. (1.25)
Coñecemento e dominio dos contidos4Os membros do grupo explican os seus contidos con total dominio, sen dúbidas e cunha gran seguridade. (2.5)Os membros do grupo explican os contidos de maneira clara, pero con algúns pequenos momentos de dúbida. (1.75)Hai momentos de dúbida ao longo da presentación, pero o grupo segue avanzando. (1.50)A presentación está chea de dúbidas e dificultades para continuar con fluidez. (1.25)

Elaboración propia - Proxecto cREAgal. Rúbrica de coavaliación (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Feito con eXeLearning (Nova xanela)