| Presentación da guía | A Guía está excelentemente presentada: boa maquetación, redacción orixinal e creativa, cun vocabulario preciso. As imaxes presentan unha calidade e tamaño axeitado en todo momento. (2) | A guía ten unha boa presentación, correcta na redacción e nas imaxes, que se axustan aos contidos e, en xeral, teñen un tamaño e calidade axeitados. Non hai faltas de ortografía. (1.6) | A guía ten unha presentación correcta, con todos os apartados rematados. A redacción presenta algunhas faltas de ortografía, e ás veces é inconexa e reiterativa, con algunhas imaxes que non son axeitadas en calidade nin en tamaño. (1.2) | Presentan a guía, pero con parte dos apartados sen rematar. A redacción ten bastantes faltas de ortografía, e non amosa madureza. Faltan imaxes de relevo e mapas, e algunhas non son axeitadas en tamaño e calidade. (0.8) | Presenta a guía, pero a maioría dos apartados están sen rematar. Faltan imaxes e a redacción é desaxeitada. Contén múltiples erros e faltas de ortografía. (0.4) | Non presentada (0) |
|---|
| Elaboración de contidos | O traballo mostra dominio dos contidos de mapas, xeolocalización e relevo, axústase totalmente ao formato requirido. Achega información interesante utilizando as ferramentas correctas. (3) | Presenta todos os apartados de maneira correcta. Coñecen e utilizan de xeito preciso os contidos de xeolocalización, relevo e mapas. O perfil está ben elaborado. Non achega moita información sobre as formas de relevo. (2.4) | Preséntanse os contidos mínimos esixidos en todos os apartados. Presenta coordenadas, mapas, e indicacións de formas de relevo con algunhas omisións e erros. O perfil non está ben elaborado. (1.8) | Non presenta os contidos mínimos esixidos en todos os apartados. Realizan coordenadas e mapas, pero con erros. Faltan case todas as formas de relevo , e as feitas teñen algunhas omisións e erros. O perfil non está elaborado. (1.2) | Elaboran contidos, pero están sen rematar, e non se axustan ao esquema do traballo requirido. Non demostran coñecementos de xeolocalización e relevo requiridos. (0.6) | Apenas elaboran contidos, e estes non se axustan aos pasos dados para a elaboración da guía. (0) |
|---|
| Utilización e manexo de aplicacións informáticas e fontes | As aplicacións informáticas utilízanse con soltura para orixinar un produto creativo e visualmente orixinal. Indícanse os créditos de todas as fontes utilizadas. (1) | As aplicacións informáticas utilízanse con soltura, para orixinar un produto correcto. Indícanse os créditos de todas as fontes utilizadas. (0.8) | Utilizan de maneira correcta as aplicacións informáticas. Indica as fontes utilizadas, que son escasas. (0.6) | Apenas se indican as fontes utilizadas pero o manexo das aplicacións é bastante correcto. (0.4) | Apenas se indican as fontes utilizadas e o manexo das aplicacións non é correcto. (0.2) | Non se indican as fontes e non se chegan a utilizar ningunha das aplicacións propostas. (0) |
|---|
| Traballo en grupo | Excelente coordinación interna do equipo: cada un dos integrantes asumiu a súa parte das tarefas, distribuídas de xeito equitativo. As decisión foron conxuntas e consensuadas, e a boa relación cos outros equipos contribuíu a crear un bo ambiente de traballo na aula. (2) | Alto grao de coordinación interna do equipo, na que todo o grupo asume as súas responsabilidades. A maioría das tarefas distribúense de xeito equitativo. Boa relación co resto dos equipos. (1.6) | A coordinación interna do equipo é boa, pero hai un reparto desigual das tarefas entre os seus membros. As decisións tomáronse por consenso entre os membros do equipo. Hai pouca relación co resto dos equipos. (1.2) | Escasa coordinación interna do grupo, cunha distribución desigual das tarefas entre os seus integrantes. Apenas tomaron decisións de maneira consensuada. Non hai relación co resto dos equipos. (0.8) | Mala coordinación interna do grupo, cunha distribución moi desigual das tarefas entre os seus integrantes e entre o traballo individual dalgúns membros, que se mostran incapaces de tomar decisións de maneira consensuada. (0.4) | Falta de coordinación entre o grupo, que fixo soamente traballo individual. (0) |
|---|
| Exposición oral na aula ou visita guiada | A exposición na aula ( ou guía durante a visita) é fluída e clara, coas quendas de intervención dos membros do equipo ben distribuídas. Dominan os contidos e non precisan ler. Fan unha pequena posta en común co resto dos grupos. O diario de aprendizaxe está perfectamente cumprimentado. (2) | A exposición na aula (ou guía durante a visita) é fluída e clara, coas quendas de intervención dos membros do equipo ben distribuídas. Coñecen os contidos, pero parte do alumnado do grupo precisa lelos. O diario de aprendizaxe está cumprimentado de maneira correcta, con algún apartado escaso e algún pequeno erro. (1.6) | A exposición na aula (ou guía durante a visita) é correcta, aínda que todos os membros do equipo precisan ler ou apoiarse nun guión. Cometen algún erro de vocabulario que denota falta de preparación. O diario de aprendizaxe está cumprimentado de maneira correcta, con algún apartado escaso e algún pequeno erro. (1.2) | A exposición na aula (ou guía durante a visita) é irregular, con intervencións moi dispares, e non está ben preparada: precisan ler os contidos, e apenas é un esquema do traballo. O diario de aprendizaxe está cumprimentado en menos dun 50%, e presenta erros (0.8) | Non realizada (0.4) | Non realizada (0) |
|---|