Adiante co reto!
Xa sabedes que o voso reto é deseñar unha saída cunha guía explicativa dos aspectos xeográficos que ides ver. Para iso seranvos moi útiles os contidos que ides aprender de seguido. Para facilitar o traballo, seguide as pautas que tedes a continuación.
Que debe incluír a Guía?
- As coordenadas xeográficas do lugar; a súa localización dentro de Galicia (usando os puntos cardinais); a súa distancia en liña recta desde o teu centro educativo e a súa altitude.
- Ruta en autobús: estradas e principais accidentes xeográficos que cruzaremos (montañas, ríos, localidades importantes...).
Formas do relevo terrestre que apreciamos na paisaxe. - Unha tarefa, un xogo, a realizar polo alumnado durante a visita.
- Unha relación das fontes bibliográficas e dixitais utilizadas.
Organizamos o grupo
Para conseguir resolver o reto con solvencia temos que facer un esforzo de organización grupal, tendo en conta que só podemos ter éxito se todos achegamos o noso gran de area. Temos que aceptar a opinión do grupo, non ir por libre, cumprindo os prazos, axudándonos (non todos temos a mesma facilidade para este tipo de tarefas) e contribuíndo a crear bo ambiente.
- Eliximos unha persoa coordinadora do equipo, que moderará os posibles debates e será o interlocutor co profesor ou profesora.
- Escollemos un destino.
- Repartímos os primeiros quefaceres.
Seredes quen de conseguilo? Seguro que si, o premio é ben atractivo: facer de toda Galicia un aula de xeografía! Aprender fóra da aula! Compartir viaxes cos colegas! Adiante!
Pasa a páxina e comeza a prepararte.
Lectura facilitada
A guía deberá conter o seguinte:
- As coordenadas xeográficas do lugar de saída e chegada.
- A distancia en liña recta entre elas.
- Ruta en autobús.
- Relación dos accidentes xeográficos que cruzaredes (montañas, ríos, localidades importantes...).
- Relación de lugares de interese.
- Un xogo.
- Unha relación das fontes bibliográficas e dixitais utilizadas.
Organizamos o grupo:
- Eliximos un coordinador ou coordinadora do equipo, que moderará os posibles debates.
- O coordinador ou coordinadora será o interlocutor ou interlocutora co profesor ou profesora.
- Escollemos un destino.
- Repartímonos os primeiros quefaceres.
