5. Daquela, que...?

Rúbrica traballo individual

Ocultar

Rúbrica traballo individual Aplicar
 InsuficienteMellorableSatisfactorioExcelente
Recepción activaNon amoso atención activa durante a presentación das propostas musicais. (1)Amoso pouca atención activa durante a presentación das propostas musicais. (2)Amoso atención activa durante a presentación das propostas musicais. (3)Amoso unha atención activa excepcional durante a presentación das propostas musicais. (4)
Identificación de xéneros, estilos, épocas e culturasNon son quen de identificar os xéneros musicais, estilos, épocas e culturas representadas nas propostas musicais presentadas. (1)Identifico de forma parcial os xéneros musicais, estilos, épocas e culturas representadas nas propostas musicais presentadas. (2)Son quen de identificar con precisión os xéneros musicais, estilos, épocas e culturas representadas nas propostas musicais presentadas. (3)Identifico con precisión os xéneros musicais, estilos, épocas e culturas representadas nas propostas musicais presentadas, ofrecendo unha análise detallada e completa. (4)
Curiosidade e exploraciónNon amoso curiosidade polas propostas musicais presentadas nin formulo preguntas relevantes ou reflexións sobre as mesmas. (1)Amoso pouca curiosidade polas propostas musicais presentadas e formulo preguntas ou reflexións de forma limitada. (2)Amoso curiosidade polas propostas musicais presentadas, formulando preguntas relevantes e reflexionando sobre o seu significado e influencia cultural. (3)Amoso unha curiosidade excepcional polas propostas musicais presentadas, formulando preguntas profundas e realizando reflexións substanciais sobre o seu significado e influencia cultural. (4)
Conclusión e sínteseNon son quen de realizar unha análise crítica das propostas musicais e non son capaz de destacar características distintivas nin relacionar as propostas co seu contexto histórico e cultural. (1)Realizo unha análise crítica parcial das propostas musicais e ofrezo algúns comentarios sobre as súas características distintivas e o seu contexto histórico e cultural. (2)Son quen de realizar unha análise crítica das propostas musicais, destacando características distintivas e relacionándoas co seu contexto histórico e cultural. (3)Realizo unha análise crítica excepcional das propostas musicais, destacando características distintivas e relacionándoas co seu contexto histórico e cultural de forma profunda e detallada. (4)
Enprego da linguaxe musicalNon utilicei de forma efectiva elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas, evidenciando falta de comprensión e habilidade na súa aplicación. (1)Utilicei de forma parcial ou limitada elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas, mostrando comprensión e habilidade limitada na súa aplicación. (2)Utilicei de forma efectiva elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas, demostrando comprensión e habilidade na súa aplicación. (3)Utilicei de forma excepcional elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas, mostrando comprensión profunda e habilidade excepcional na súa aplicación. (4)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova ventá

Rúbrica Xeral do REA

Ocultar

Rúbrica do noso reto Aplicar
 ExcelenteBenMellorableInsuficiente
Valoración do teu papel na organización do eventoDestacado e proactivo na planificación, coordinación e execución do evento (4)Contribúes de maneira efectiva nas tarefas asignadas para a organización do evento (3)Participación limitada na organización do evento (2)Non amosas participación na organización do evento (1)
InterpretaciónInterpretación excepcional, expresando emocións e transmitindo a mensaxe da danza de forma clara e efectiva (4)Interpretación sólida e coherente, transmitindo adecuadamente a mensaxe da danza (3)Interpretación básica, con algunhas inconsistencias na expresión e transmisión da mensaxe (2)Interpretación sen expresión emocional e sen lograr transmitir a mensaxe da danza (1)
DanzaExecución técnica e precisa dos movementos, mostrando un dominio excepcional da danza (4)Execución dos movementos con boa técnica e precisión na súa maioría (3)Algúns erros técnicos na execución dos movementos de danza (2)Execución deficiente dos movementos de danza con numerosos erros técnicos (1)
Valor musicalAxuste perfecto ao ritmo e á música, amosando unha conexión íntima coa peza musical (4)Segues o ritmo e a música de forma consistente durante a presentación (3)Algúns problemas ocasionais para manter o ritmo e a musicalidade (2)Non amosas conexión co ritmo e a música, afectando negativamente a presentación (1)
Colaboración grupalTraballas en harmonía cos demais membros do grupo, amosando respecto, comunicación efectiva e apoio mutuo (4)Participas de forma cooperativa no grupo e amosas unha actitude positiva cara aos demais membros (3)Algúns problemas ocasionais na colaboración grupal e na comunicación (2)Falta de colaboración e falta de respecto cara aos demais membros do grupo son evidentes (1)
ActitudeInteriorizo as normas elementais de comportamento e amoso unha actitude positiva. (4)Interiorizo a meirande parte das normas elementais de comportamento e amoso, polo xeral, unha actitude positiva. (3)Interiorizo ás veces as normas elementais de comportamento e amoso con frecuencia unha actitude positiva. (2)Non interiorizo as normas elementais de comportamento, nin amoso unha actitude positiva. (1)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova ventá

Rúbrica traballo en equipo

Ocultar

Rúbrica para avaliar o traballo en equipo Aplicar
 4 Excelente3 Satisfactorio2 Mellorable1 Insuficiente
Participación e colaboraciónTodos os membros do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudando aos demáis. (4)A maior parte dos membros do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudando aos demais. (3)A metade dos membros do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudándose entre si. (2)Só un membro do equipo (ou ningún) participou de forma activa nas tarefas propostas e non houbo colaboración nin axuda entre eles. (1)
Distribución das tarefasAs tarefas repartíronse de forma equitativa entre todos os membros do equipo. (4)A maior parte das tarefas repartíronse de forma equitativa entre todos os membros do equipo. (3)Só a metade das tarefas repartíronse de forma equitativa entre todos os membros do equipo. (2)Houbo un reparto moi desigual das tarefas entre os diferentes membros do equipo. (1)
Integración entre os Membros do EquipoDurante a realización de todas as tarefas, os membros do equipo expresaron libremente as súas opinións e puntos de vista, escoitaron as opinións dos demais e foron capaces de chegar a un consenso. (4)Durante a realización da maior parte das tarefas, os membros do equipo expresaron as súas opinións con liberdade, escoitaron aos demais e foron capaces de chegar a un consenso. (3)Durante a realización das tarefas, só a metade dos membros do equipo expresaron libremente as súas opinións, escoitaron as dos demais e lograron poñerse de acordo. (2)Durante a realización das tarefas, só un membro do equipo expresou a súa opinión, non houbo diálogo e impúxose a opinión dunha soa persoa. (1)
Asunción de funcións e responsabilidadesTodos os membros do equipo exerceron moi ben as súas funcións e cumpriron á perfección as súas responsabilidades. (4)A maior parte dos membros do equipo exerceu as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (3)Só a metade dos compoñentes do equipo exerceu ben as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (2)Só un membro do equipo (ou ningún) exerceu ben as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (1)

CEDEC. Rúbrica para avaliar o traballo en equipo (CC BY-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova ventá