Saltar navegación

4.1- Para comezar...

Foto dende arriba dunha mesa cun ordenador e unhas mans que o manexan, xunto cun café e unha pranta.
rawpixel.com en PEXELS. Imac On White Surface Near Apple Keyboard And Magic Mouse (CC0)

Coñecemos un pouco as bases da programación informática. Sabemos que podemos realizar multitude de actividades mediante a programación porque a tecnoloxía así nolo permite. O único que debemos facer é falarlle á máquina. Aquí estivo moitas veces a complexidade: código e máis código en linguaxes con sintaxes estrañas. Pero o avance da tecnoloxía tamén ten influencia na forma na que creamos ese código. En concreto: a evolución das interfaces coas que nos atopamos ao entrar nunha aplicación. Así se crearon as linguaxes de programación por bloques, ou linguaxes de programación visual. Son moito máis intuitivas e nos facilitan o camiño para dicirlle á computadora o que queremos. A fin do proceso é a mesma: a linguaxe máquina, e xa sabemos o que pasa polo camiño; o que ocorre é que agora é moito máis fácil para nós crear programas, probalos, modificalos, etc.

Obxectivos

  • Coñecer as principais linguaxes de programación por bloques

  • Trasladar os conceptos básicos de programación ao traballo coa aplicación Scratch.

  • Ser quen de realizar un produto básico con Scratch.