Actividade despregable Ler e completar Un Espazos (1): verdadeiroeventosrepetitivasspritesfalsoscriptBandeira Verdeestudobloquestopsensorescondicionaisandroide JXUwMDNhJXUwMDBlJXUwMDAzJXUwMDFlJXUwMDA0JXUwMDEw non é máis que unha instrución concreta cuns parámetros concretos que lle pedimos ao programa. Denominamos habitualmente como Espazos (2): verdadeiroeventosrepetitivasspritesfalsoscriptBandeira Verdeestudobloquestopsensorescondicionaisandroide JXUwMDJiJXUwMDEwJXUwMDExJXUwMDFiJXUwMDE5JXUwMDA0 a unha pila de bloques. É dicir unha secuencia de bloques (ou instrucións) Os obxectos, figuras ou Espazos (3): verdadeiroeventosrepetitivasspritesfalsoscriptBandeira Verdeestudobloquestopsensorescondicionaisandroide JXUwMDJiJXUwMDAzJXUwMDAyJXUwMDFiJXUwMDFkJXUwMDExJXUwMDE2 son os elementos que programamos individualmente. Podemos obtelos dende a biblioteca de obxectos de Scratch, creándoos coa ferramenta de debuxo, cargando un ficheiro de imaxe ou tomando unha foto a través da cámara do computador. A Espazos (4): verdadeiroeventosrepetitivasspritesfalsoscriptBandeira Verdeestudobloquestopsensorescondicionaisandroide JXUwMDFhJXUwMDIzJXUwMDBmJXUwMDBhJXUwMDAxJXUwMDBjJXUwMDFiJXUwMDEzJXUwMDQxJXUwMDc2JXUwMDMzJXUwMDE3JXUwMDE2JXUwMDAx é unha función de programación que, ao facer clic, iniciará todas as secuencias de comandos dese proxecto que aparecen co bloque. Máis simplemente, este bloque inicia o proxecto. Para parar a execución premeremos no botón Espazos (5): verdadeiroeventosrepetitivasspritesfalsoscriptBandeira Verdeestudobloquestopsensorescondicionaisandroide JXUwMDJiJXUwMDA3JXUwMDFiJXUwMDFm . Un Espazos (6): verdadeiroeventosrepetitivasspritesfalsoscriptBandeira Verdeestudobloquestopsensorescondicionaisandroide JXUwMDNkJXUwMDE2JXUwMDA3JXUwMDAxJXUwMDExJXUwMDBi é un conxunto de proxectos que teñen algunha característica en común. Mediante os bloques de Espazos (7): verdadeiroeventosrepetitivasspritesfalsoscriptBandeira Verdeestudobloquestopsensorescondicionaisandroide JXUwMDNkJXUwMDEzJXUwMDEzJXUwMDBiJXUwMDFhJXUwMDFiJXUwMDFj controlamos a forma na que se vai iniciar o programa. Nun programa con Espazos (8): verdadeiroeventosrepetitivasspritesfalsoscriptBandeira Verdeestudobloquestopsensorescondicionaisandroide JXUwMDNiJXUwMDBjJXUwMDAxJXUwMDBhJXUwMDBkJXUwMDBhJXUwMDBhJXUwMDA2JXUwMDAxJXUwMDBmJXUwMDA4JXUwMDFh determinamos o fluxo de datos en función do cumprimento ou non dunha determinada requisito (condición). A condición cumprirase ( Espazos (9): verdadeiroeventosrepetitivasspritesfalsoscriptBandeira Verdeestudobloquestopsensorescondicionaisandroide JXUwMDJlJXUwMDEzJXUwMDE3JXUwMDE2JXUwMDA1JXUwMDA1JXUwMDAxJXUwMDBjJXUwMDFiJXUwMDFk ) ou non ( Espazos (10): verdadeiroeventosrepetitivasspritesfalsoscriptBandeira Verdeestudobloquestopsensorescondicionaisandroide JXUwMDNlJXUwMDA3JXUwMDBkJXUwMDFmJXUwMDFj ). Nas estruturas Espazos (11): verdadeiroeventosrepetitivasspritesfalsoscriptBandeira Verdeestudobloquestopsensorescondicionaisandroide JXUwMDJhJXUwMDE3JXUwMDE1JXUwMDE1JXUwMDExJXUwMDFkJXUwMDFkJXUwMDFkJXUwMDFmJXUwMDE3JXUwMDEy ou iteractivas existe un bucle que obriga a repetir unha acción ou unha secuencia. Cos bloques de Espazos (12): verdadeiroeventosrepetitivasspritesfalsoscriptBandeira Verdeestudobloquestopsensorescondicionaisandroide JXUwMDJiJXUwMDE2JXUwMDBiJXUwMDFkJXUwMDFjJXUwMDFkJXUwMDE3JXUwMDE2 podemos recoller información para o funcionamento do programa, tanto interna como externa Cando se crea un robot que tenta imitar o comportamento humano denomínase Espazos (13): verdadeiroeventosrepetitivasspritesfalsoscriptBandeira Verdeestudobloquestopsensorescondicionaisandroide JXUwMDM5JXUwMDBmJXUwMDBhJXUwMDE2JXUwMDFkJXUwMDA2JXUwMDBkJXUwMDAx . Habilitar JavaScript Se hai algún erro, deberiamos volver ler a parte correspondente.