Saltar navegación

3.2. Recursos e solucións do REA

Recursos do REA

Recurso / Sección do REA Ligazóns aos documentos (editable e PDF) (AÑADIR LOS EDITABLES revisar nombres y poner los créditos si el documento tiene imágenes)

2.2. Investigamos en equipo

Investigamos conxuntamente

Actividade grupal. Que aconteceu antes de chegar aquí?. ODT

Actividade grupal. Que aconteceu antes de chegar aquí?. PDF

3.1. O pobo en pé: revolucións e resistencias

Ponte a proba

Xornais de Revolución e Coroa

Actividade grupal. Xornais de Revolucion e Coroa. ODT

Actividade grupal. Xornais de Revolucion e Coroa. PDF

3.2. Raíñas e revolucións

Que sabes?

A liña dos cambios

Actividade grupal. A Liña dos cambios. ODT

Actividade grupal. A Liña dos cambios. PDF

3.6. Heroínas galegas

Quen é quen?

Actividade grupal. Quen é quen? Heroinas galegas. ODT

Actividade grupal. Quen é quen? Heroinas galegas. PDF

3.8. Non leves o chaveiro baleiro

Sketchs teatrais

Guia para improvisación. Escena I. ODT

Guia para improvisación. Escena I. PDF

Guia para improvisación. Escena II. ODT

Guia para improvisación. Escena II. PDF

Guia para improvisación. Escena III. ODT

Guia para improvisación. Escena III. PDF

Guia para improvisación. Escena IV. ODT

Guia para improvisación. Escena IV. PDF

Guia para improvisación. Escena V. ODT

Guia para improvisación. Escena V. PDF

3.9. O chaveiro está completo

Reflexión grupal

3.9. Tarxetas para a reflexión teatral grupal. ODT

3.9. Tarxetas para a reflexión teatral grupal. PDF

4.1. Moitas portas levan...

Resume o aprendido ao teu xeito

4.1. Liña do tempo Montessori. ODT

4.1. Liña do tempo Montessori. PDF

4.1. Folla de calculo: Liña do tempo. ODS

5. Ao mesmo lugar: o futuro!

Resumo visual do tema. Organizando ideas: ODG

Resumo visual do tema. Organizando ideas: PDF

Diario de aprendizaxe

Diario de aprendizaxe. Formato editable.

Diario de aprendizaxe. Formato PDF.

Material descargable

Resumo de contidos. Formato editable.

Resumo de contidos. Formato PDF.

Recursos de avaliación do REA

Retos / Sección do REA Ligazóns aos documentos editables Ligazóns aos documentos non editables

Fase 2. Que aconteceu antes de chegar aquí? 

2.2. Investigamos en equipo

Rúbrica "Investigamos conxuntamente". ODT

Rúbrica "Investigamos conxuntamente". PDF

Fase 3. Volvamos no tempo!

3.1. O pobo en pé:revolucións e resisitencias. A elección é túa. Xornais de Revolución e Coroa.

3.2. Que sabes? A liña dos cambios.

3.6. Heroínas galegas. Quen é Quen?

3.8. Non leves o chaveiro baleiro.

3.9. O chaveiro está completo. Reflexión grupal.

Rúbrica "Xornais de Revolución e Coroa". ODT

Rúbrica "A liña dos cambios". ODT

Rúbrica "Quen é quen?". ODT

Escala likert "Esperta a túa creatividade". ODT

Escala likert "Sketchs teatrais". ODT

Escala likert "Reflexión grupal". ODT

Rúbrica "Xornais de Revolución e Coroa". PDF

Rúbrica "A liña dos cambios". PDF

Rúbrica "Quen é quen?". PDF

Escala likert "Esperta a túa creatividade". PDF

Escala likert "Sketchs teatrais". PDF

Escala likert "Reflexión grupal". PDF

Fase 4. Portas abertas

4.1. Moitas portas levan...


Escala likert "Liña do tempo". ODT

Escala likert  "Liña do tempo". PDF

5. Ao mesmo lugar: o futuro!


Escala likert "Posta en común". ODT


Escala likert  "Posta en común". PDF

Rúbrica para avaliar a liña de tempo

Rúbrica para avaliar liñas do tempo multimodais
 4 Excelente3 Satisfactorio2 Mellorable1 Insuficiente
Calidade da informaciónA información exponse de xeito claro e creativo. (4)A información exponse limpa e contén as escenas máis relevantes. (3)A información contén algúns puntos relevantes dos períodos históricos tratados. (2)A información é escasa. (1)
OrganizaciónA información está moi ben organizada. (4)A información está organizada. (3)Falta organización nalgunha parte da información. (2)A orde é inconexa. (1)
Recursos complementariosOs recursos adicionais axudan a complementar a información (4)Contén algúns recursos adicionais que complementan a información (3)Algúns recursos adicionais non son claros. (2)Os recursos adicionais empregados non son claros ou adecuados. (1)

cREAgal. Rúbrica para avaliar liñas do tempo multimodais (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Rúbrica para avaliar a participación dentro do equipo

Reflexiono sobre a participación dentro do equipo
 Explorador/a experta/o do tempoAprendiz de investigador / aEstou perdido/a no tempo
Participación e implicaciónParticipei activamente e colaborei en todo o proceso (2)Participei na maioría das tarefas, aínda que ás veces estiven distraído/a. (1.5)Non sempre participei nin axudei ao grupo. (1.20)
Traballo en equipoEscoitamos as ideas de todos/as e traballamos xuntos/as con respecto. (2)A maior parte do tempo traballamos ben xuntos/as. (1.5)Tivemos dificultades para traballar en equipo ou escoitarnos. (1.20)
Organización e planificaciónFixemos un bo plan e seguimos os pasos para rematar a tarefa. (2)Tivemos algunha dificultade para organizarnos, pero conseguimos rematar. (1.5)Faltounos organización e iso afectou ao resultado. (1.20)
Creatividade e presentación finalA actividade foi creativa, clara e ben presentada. (2)A actividade estaba ben feita, aínda que podía mellorar nalgúns aspectos. (1.5)A actividade non estaba moi clara ou faltábanlle partes. (1.20)
O que aprendínAprendín moitas cousas novas e sei explicalas ben. (2)Aprendín algunhas cousas, aínda que teño dúbidas. (1.5)Non estou seguro/a do que aprendín ou non o podo explicar ben. (1.20)

Elaboración propia (proxecto cREAgal). Reflexiono sobre a participación dentro do equipo (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Rúbrica para avaliar a exposición oral

Rúbrica para avaliar a exposición oral
 4 Excelente3 Satisfactorio2 Mellorable1 Insuficiente
FalaFala amodo e con gran claridade. (4)A maioría do tempo, fala amodo e con claridade. (3)Unhas veces fala amodo e con claridade, pero outras se acelera e enténdeselle mal. (2)Fala rápido ou se detén demasiado á hora de falar. Ademais a súa pronuncia non é boa. (1)
VocabularioUsa vocabulario apropiado para a audiencia. Aumenta o vocabulario da audiencia definindo as palabras que poderían ser novas para esta. (4)Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Inclúe 1-2 palabras que poderían ser novas para a maior parte da audiencia, pero non as define. (3)Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Non inclúe vocabulario que podería ser novo para a audiencia. (2)Usa varias (5 ou máis) palabras ou frases que non son entendidas pola audiencia. (1)
VolumeO volume é o suficientemente alto para ser escoitado pola audiencia a través de toda a presentación. (4)O volume é o suficientemente alto para ser escoitado pola audiencia polo menos o 90% do tempo. (3)O volume é o suficientemente alto para ser escoitado pola audiencia polo menos o 80% do tempo. (2)O volume con frecuencia é moi débil para ser escoitado pola audiencia. (1)
ComprensiónQuen expón pode con precisión contestar case todas as preguntas expostas sobre o tema polo resto de persoas da clase. (4)Quen expón pode con precisión contestar a maioría das preguntas expostas sobre o tema polo resto de persoas da clase. (3)Quen expón pode con precisión contestar unhas poucas preguntas expostas sobre o tema polo resto de persoas da clase. (2)Quen expón non pode contestar as preguntas expostas sobre o tema polo resto de persoas da clase. (1)
Postura do corpo e contacto visualÁ hora de falar a postura e o xesto son moi adecuados. Mira á audiencia con total naturalidade. (4)A maioría do tempo a postura e o xesto son adecuados e case sempre mira á audiencia mentres fala. (3)Algunhas veces, mantén a postura e o xesto adecuados, e outras non. En ocasións mira á audiencia. (2)Non mantén a postura e xesto propios dunha exposición oral e, a maioría das veces, non mira á audiencia. (1)
ContidoDemostra un completo entendemento do tema que expón. (4)Demostra un bo entendemento do tema que expón. (3)Demostra un bo entendemento de partes do tema que expón. (2)Non parece entender moi ben o tema que expón. (1)

Obra derivada (proxecto cREAgal) de CEDEC. Rúbrica para avaliar a exposición oral (CC BY-SA)

  • Actividad
  • Nombre
  • Fecha
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Ventana nueva

Solucións do REA

Podes atopar as solucións ás actividades propostas no REA na seguinte ligazón.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)