Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta unidade está pensada para ser realizada en 16 sesións, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS e, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de Ciencias Sociais de 6º de educación primaria, englóbase no terceiro trimestre.

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización

1. As crónicas perdidas

(Descobrir)

1.1. Que imos aprender?
  • Lectura de motivación e presentación do reto final. 
  • Que aprenderás nesta unidade.
  • Contextualización da aventura.
1 sesión

1. As crónicas perdidas

(Descubrir)

 

1.2. Reflexionamos
  • Contextualización da aventura, e facemos unha pequena reflexión.
  • Reflexión sobre o traballo realizado.

2. Que aconteceu antes de chegar aquí? 

(Lembrar)

2.1. Lembramos!
  • Contextualización histórica.
  • Lembramos coñecementos previos.
1 sesión

2. Que aconteceu antes de chegar aquí? 

(Lembrar)

2.2. Investigamos en equipo
  • Investigación grupal de vocabulario específico.
  • Posta en común.
  • Reflexión sobre o traballo realizado.

3. Volvamos no tempo!

(Aprender)

3.1. O pobo en pé: revolucións e resistencias
  • Que aprenderás nesta fase.
  • Lectura inicial para abrir a narración.
  • Dende a Revolución francesa ata Fernando VII. 
  • Actividades interactivas de repaso.
  • Creación da portada dun xornal histórico.
11 sesións

3. Volvamos no tempo!

(Aprender)

 

3.2. Raíñas e revolucións
  • Lectura da narración.
  • Dende Isabel II ata o reinado de Alfonso XII.
  • Actividades interactivas de repaso.
  • Crear unha liña do tempo.

3. Volvamos no tempo!

(Aprender)

 

3.3. Crises, ditaduras e soños de cambio
  • Lectura da narración.
  • Dende o reinado de Alfonso XIII ata a Segunda República.
  • Actividades interactivas de repaso.

3. Volvamos no tempo!

(Aprender)

 

3.4. Do medo á esperanza
  • Lectura da narración.
  • Dende a Guerra Civil ata a actualidade.
  • Vídeo interactivo.
  • Trivial.

3. Volvamos no tempo!

(Aprender)

 

3.5. Explorando a arte

  • Arte do século XVIII - actualidade.
  • Actividades interactivas de repaso. 

3. Volvamos no tempo!

(Aprender)

 

3.6. Heroínas galegas
  • Mulleres galegas representativas.
  • Quen é quen?
  • Posta en común.
  • Reflexión sobre o traballo realizado.

3. Volvamos no tempo!

(Aprender)

3.7. Desciframos as chaves do pasado
  • Actividades interactivas de repaso. 

3. Volvamos no tempo!

(Aprender)

3.8. Non leves o chaveiro baleiro
  • Lectura de guións teatrais sobre a historia.
  • Creación dun propio guión teatral.
  • Representación teatral.

3. Volvamos no tempo!

(Aprender)

3.9. O chaveiro está completo
  • Posta en común.
  • Reflexión sobre o traballo realizado.

4. Portas abertas

(Aplicar)

 

4.1. Moitas portas levan...
  • Creación dunha liña do tempo.
2 sesións

5. Ao mesmo lugar: o futuro!

(Concluir e comunicar)

  • Posta en común.
  • Reflexión sobre o traballo realizado e autoavaliación.
1 sesión

Feito con eXeLearning (Nova xanela)