Recursos e solucións do REA
Na seguinte táboa preséntanse todos os recursos editables contidos no REA. Ofrécense tanto na súa versión editable, para poder modificarse, coma en formato PDF. No caso dos recursos editables figura entre parénteses a aplicación empregada na súa creación e coa que poden ser modificados. No caso de desexar modificar algún dos recursos recoméndase seguir estes pasos:
- Facer clic co botón dereito do rato sobre a ligazón ao recurso en formato editable (ODT, SVG, ODG...).
- Elixir a opción "Gardar ligazón como..."
- Abrir o arquivo que se descargar co programa que se indica entre paréntese e proceder a súa modificación.
| Recurso/ Sección do REA | Ligazóns aos documentos (editable e PDF) |
|---|---|
|
Imagen "Instituciones" (Sección 1.2 "Mejorando clic a clic") |
|
|
Mapa mental "Hardware y Software" (Sección "2.3. ¡Manos a la obra con el montaje!") |
|
|
"Plantilla ficha componentes de un ordenador" (Sección "2.3. ¡Manos a la obra con el montaje!") |
|
|
Infografía "Licencias de uso" (Sección 3.3 "Respetamos las obras de los demás) |
|
|
Imaxe "Detectives del phishing" (Sección 3.4 "¡No caigas en su red!") |
|
|
Infografía "Bienestar digital" (Sección 3.4 "Desconéctate para que no te desconecten") |
|
|
Imaxe mensaxe correo electrónico factura (Sección 3.5 "Desafío: Ponte a salvo") |
Imaxe ODT (LibreOffice Writer) PDF |
|
Imaxe SMS (Sección 3.5 "Desafío: Ponte a salvo"-"Me estafan") |
|
|
Imaxe mensaxe correo electrónico banco (Sección 3.5 "Desafío: Ponte a salvo") |
|
|
Imaxe mensaxería instantánea (Sección 3.5 "Desafío: Ponte a salvo"-¡No te calles!) |
|
|
Imaxe mensaxería en redes sociais (Sección 3.5 "Desafío: Ponte a salvo"-¡No te calles!) |
|
|
Rúbrica adaptada alumnado (Sección 4 "El reto: Clics seguros") |
|
|
Infografía "Netiqueta" (Sección 4.3 "Netiqueta") |
|
|
Infografía "Sin miedo a hacer clic" (Sección 5 "Conclusión") |
|
|
Diario de aprendizaxe (Uso nas distintas fases do recurso) |
|
|
Reto: "Tríptico" |
|
|
Reto: "Díptico" |
|
|
Reto: "Infografía" |
|
|
Material descargable |