Temporalización do REA
Segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de "Tecnoloxía e dixitalización" de 1º de ESO, esta unidade está deseñada para realizar en 8 sesións durante a primeira avaliación.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
| 1. Navegación segura: ¿Misión imposible? (mobilizar) | 1. Navegación segura: ¿Misión imposible? |
Sesión de motivación e presentación do reto a desenvolver. |
1 sesión |
| 2. Exploración de control (activar e recordar) | 2. Exploración de control |
Sesión de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras materias en relación a que partes conforman un equipo informático e como funciona. |
1 sesión |
| 3. Aprende a conectarte (explorar, revisar e estruturar) | 3. Aprende a conectarte |
Sesións con actividades sobre a utilización segura dos dispositivos, elementos que protexen os dispositivos, e como organizar a información. Inclúense 5 desafíos con retos para poder decidir a temática dos documentos informativos a deseñar na seguinte fase. |
2 sesións |
| 4. El reto: Clics seguros (aplicar e comprobar) | 4. El reto: Clics seguros |
Sesións dirixidas ao deseño e realización dos documentos informativos sobre a temática escollida. Inclúese unha actividade de envío de correo electrónico a distintas institucións para facer a súa entrega por medios telemáticos cumprindo as normas de etiqueta dixital. |
3 sesións |
| 5. Conclusións (concluír e comunicar) |
5. Conclusión |
Sesión destinada á avaliación dos documentos realizados polos distintos grupos. Auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido e comunicación dos resultados ao resto de equipos. |
1 sesión |