2.1. Criterios e instrumentos de avaliación
| Códigos CA |
Criterios de avaliación (CA) |
Mínimos de consecución |
Instrumentos de avaliación |
Unidad didáctica (Proens)
|
% (Orientación de Proens) |
| CA 5.2 |
Facer un uso eficiente e seguro dos dispositivos dixitais de uso cotián na resolución de problemas sinxelos coñecendo os riscos e adoptando medidas de seguridade para a protección de datos e equipos. |
Utilizar de xeito xeito eficiente e seguro distintos dispositivos dixitais para resolver problemas
|
TI Documento informativo |
2 |
30% |
|
CA 5.3.1
(Subcriterio creado a partir do CA 5.3)
|
Crear contidos, elaborar materiais relacionados co emprego seguro das TIC configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital. |
Crear contidos relacionados co emprego seguro das TIC configurando correctamente as ferramentas dixitais utilizadas. Respectar os dereitos de autor e a etiqueta dixital.
|
TI Documento informativo |
2 |
20% |
| CA 5.4 |
Organizar a información de maneira estruturada aplicando técnicas de almacenamento seguro. |
Organizar a información de maneira estruturada e segura.
|
TI Documento informativo |
2 |
10% |
| CA 5.5 |
Adoptar medidas preventivas para a protección dos dispositivos, dos datos e da saúde persoal, identificando problemas e riscos relacionados co uso da tecnoloxía e facendo unha análise ética e crítica. |
Protexer os dispositivos e datos utilizados no desenvolvemento do traballo. Evitar os riscos para a súa saúde derivados do mal uso da tecnoloxía.
|
TI Documento informativo |
2 |
40% |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores. |
| Criterios de avaliación |
Actividades ou exercicios/ Seccións do REA |
Instrumentos empregados |
|
CA5.2 - Facer un uso eficiente e seguro dos dispositivos dixitais de uso cotián na resolución de problemas sinxelos coñecendo os riscos e adoptando medidas de seguridade para a protección de datos e equipos.
|
- ¿Quién es quién en tu ordenador? (sección 2. >> Exploración de control)
- Rosco de hardware (sección 2.1. >> Hardware)
- Mapa mental con Freemind (sección 2.3. >> ¡Manos a la obra con el montaje!)
- Exploración interna del equipo (sección 2.3. >> ¡Manos a la obra con el montaje!)
- A la caza de componentes de hardware (sección 2.3. >> ¡Manos a la obra con el montaje!)
- ¿Qué aplicación usarías en cada caso? (sección 2.3. >> ¡Manos a la obra con el montaje!)
- ¿Son seguras tus contraseñas? (sección 3.1. >> ¡No te la juegues con los clics!)
- Desafío: ¡Bajo llave! (sección 3.5. >> ¡Ponte a salvo!)
- Desafío: Ataque de malware (sección 3.5. >> ¡Ponte a salvo!)
- Desafío: ¡Haz clic con seguridad! (sección 3.5. >> ¡Ponte a salvo!)
- Desafío: ¡Me estafan! (sección 3.5. >> ¡Ponte a salvo!)
- Desafío: ¡No te calles! (sección 3.5. >> ¡Ponte a salvo!)
- El reto: Clics seguros (sección 4. >> El reto. Clics seguros
- Enviamos el correo (sección 4.3. >> Netiqueta)
|
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Rúbrica del reto
- Rúbrica del reto
|
|
CA5.4 - Organizar a información de maneira estruturada aplicando técnicas de almacenamento seguro.
|
- Manos a la obra. Organizando nuestros recursos (sección 3.3. >> ¡Todo en orden!)
|
- Rúbrica del reto
|
|
CA5.5 - Adoptar medidas preventivas para a protección dos dispositivos, dos datos e da saúde persoal, identificando problemas e riscos relacionados co uso da tecnoloxía e facendo unha análise ética e crítica.
|
- Equipos actualizados (sección 3.1. >> ¡No te la juegues con los clics!)
- Encuentra el malware (sección 3.2. >> Intrusos en tus dispositivos)
- ¿Quién crea tu identidad digital? (sección 3.4. >> ¿Eres tú o tu avatar?)
- Desafío: ¡Bajo llave! (sección 3.5. >> ¡Ponte a salvo!)
- Desafío: Ataque de malware (sección 3.5. >> ¡Ponte a salvo!)
- Desafío: ¡Haz clic con seguridad! (sección 3.5. >> ¡Ponte a salvo!)
- Desafío: ¡Me estafan! (sección 3.5. >> ¡Ponte a salvo!)
- Desafío: ¡No te calles! (sección 3.5. >> ¡Ponte a salvo!)
- El reto: Clics seguros (sección 4. >> El reto. Clics seguros
|
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Rúbrica del reto
|