Saltar navegación

Indicadores de avaliación derivados dos criterios

  • Diferenza a función dos textos literarios dos expositivos.
  • É capaz de nomear dúas fontes diferentes de información.
  • Propón interrogantes acerca dos tiburóns.
  • Amosa preferencias na elección de imaxes.
  • Nomea as características máis relevantes na morfoloxía dos tiburóns.
  • Valora a fotografía como portadora de información fronte a un debuxo.
  • Iniciase no uso de instrumentos de medida convencionais (metro).
  • Iníciase no uso de instrumentos de medida non convencionais (corpo).
  • Transfire información da linguaxe oral á plástica.
  • Organízase en pequeno grupo para desenvolver actividades.
  • Interactúa en pequeno grupo no proceso de escritura dun texto expositivo.
  • Interactúa en pequeno grupo na transformación de información en debuxo.
  • Escoita con atención cando se len textos expositivos sobre os tiburóns.
  • Transmite información da escola á casa e da casa á escola.
  • Realiza debuxos de tiburóns reflexando a información lida.
  • Diferencia palabras atendendo a propiedades cualitativas.
  • Diferencia palabras atendendo a propiedades cuantitativas.
  • Pode nomear dúas características dos tiburóns.
  • Organízase en parella cunha actitude activa.
  • Amosa interese por visualizar os dosieres elaborados.