Saltar navegación

4. Reto final

Agora ide a polo reto!

Para poder completalo correctamente, seguides esta secuencia:

  • Coñecede ao alumnado do profesor Paco. Descubriredes quen son os alumnos e alumnas e como se desprazan desde as súas casas ata o instituto. Esta información será a base para analizar os traxectos.
  • Calculade a pegada de carbono. Veredes unha táboa que vos axudará a calcular a pegada de carbono de cada medio de transporte. Con estes  datos poderedes comparar distintos traxectos e alternativas.
  • E resolvede o reto. Aplicaredes todo o aprendido para analizar, valorar e propoñer alternativas máis sostibles.

Lembrade, o proxecto final deberá responder, como mínimo, a unha das propostas e plasmar as conclusións no formato que prefirades (póster, presentación dixital ou arquivo multimedia).

Lectura facilitada

Para poder completar o reto,
seguide esta secuencia:

  • Coñecede ao alumnado do profesor Paco. 
  • Calculade a pegada de carbono. 
  • E resolvede o reto.

Lembrade, o proxecto final deberá responder, como mínimo, a unha das propostas e
plasmar as conclusións no formato que prefirades:

  • póster
  • presentación dixital ou
  • arquivo multimedia).

Antes de comenzar preguntámonos

Imaxe do diario de aprendizaxe no proxecto cREAgal. Amosa un lapis e un caderno co logotipo do proxecto na tapa

Estades a piques de rematar a vosa viaxe! Para levar conta de todo o acontecido empregarás o diario de aprendizaxe.

Que che parece se reflexionas e avalías o que aprendido ata este momento?

Non esquezas cubrir o diario de aprendizaxe e disponte da mellor maneira para completar o reto.

  • Es capaz de identificar os escenarios da degradación do medio ambiente?
  • Onde te atopas mellor, traballando de xeito individual ou en grupo? Sabes a diferencia entre a traballo cooperativo e colaborativo?

Lectura facilitada

Estades a piques de rematar a vosa viaxe!

Que che parece se reflexionas e avalías o que aprendido ata este momento?

Non esquezas cubrir o diario de aprendizaxe.

  • Es capaz de identificar os escenarios da degradación do medio ambiente?
  • Onde te atopas mellor, traballando de xeito individual ou en grupo?
  • Sabes a diferencia entre a traballo cooperativo e colaborativo?

Feito con eXeLearning (Nova xanela)