Adiante co reto!
Deberedes dividirvos en grupos de 4.
Cada grupo deberá elaborar un artigo para a revista o máis interesante posible; para elo, deberedes recorrer a información que tedes no REA sobre cada unha das crises da Baixa Idade media, e explicar de xeito claro e sinxelo a que elixades. Pensade que é un artigo divulgativo, así que debe ser rigoroso pero tamén interesante para o público. Ah! E outra condición: como se vai publicar nunha revista, teredes que adaptarvos ao espazo do que dispoñedes, non máis de dúas caras!
Para dotar o artigo de rigorosidade debedes recorrer a fontes históricas, algún dos textos que se vos facilitan, e usalo como base para expoñer os contidos.
Tamén debedes localizar os feitos relatados no texto nun mapa, o que se vos facilita no REA ou outro que busquedes vós.
É necesario que entre todos os grupos vos repartades as diferentes crises. E despois, xa sabedes, elixide por votación individual (non por grupo) os artigos que consideredes máis axeitados para ser publicado na revista. Moito ánimo!
Para conseguir resolver o reto con solvencia tendes que facer un esforzo de organización grupal, tendo en conta que só podedes ter éxito se todos achegades o voso gran de area. Tedes que aceptar a opinión do grupo, non ir por libre, cumprindo os prazos, axudándovos (non todos tendes a mesma facilidade para este tipo de tarefas) e contribuíndo a crear bo ambiente.
Elixides un coordinador ou coordinadora do equipo, que moderará os posibles debates e será o interlocutor co profesor ou profesora.
Escolledes un problema a tratar.
Repartides os primeiros quefaceres.
Lectura facilitada
Dividídevos en grupos de catro persoas.
Cada grupo redactará un artigo para a revista escolar.
Basearédesvos no material que vai no REA.
O artigo será divulgativo e sinxelo.
A extensión máxima será dunha cara.
Tamén localizaredes os relatos nun mapa.
O mapa irá no REA pero podedes buscar outro.
Entre todos os grupos debedes tratar todas as crises.
Votaredes para escoller os mellores artigos.
Deberedes traballar de maneira coordinada.
Cada un debe cumprir cos seus cometidos.
Elixiredes un coordinador ou coordinadora.
O coordinador ou coordinadora moderará os debates.
Tamén será o que coordine o grupo co profesor ou profesora.
Escolledes un problema a tratar.
Repartides os primeiros quefaceres.

Unha vez alcanzado o reto final, toca valorar o traballo realizado para conseguilo.