Saltar navegación

5.4 Recoller

Revisión

Duración:
20
Agrupamento:
Grupos cooperativos (3-4 persoas)

Como na anterior sección, ao longo do voso percorrido obtivestes diferentes documentos e resultados nas actividades que che propuxemos. É o momento de revisar o traballo realizado. Farémolo, como na sección anterior, en dúas fases.

Fase 1 (Revisión Rotativa)

Cada grupo expón os seus documentos nun mural físico/dixital (p. ex., Padlet). Os demais grupos rotan para revisalos e deixan comentarios estruturados que deben conter polo menos dous eloxios e unha suxestión. O tempo destinado é de 8 minutos e non é necesario que todos os grupos revisen todo; é importante, porén, que todos os grupos conten polo menos cunha revisión. Para asegurar que todos os grupos reciben comentarios, pódese organizar a rotación con algunha técnica de organización.

Fase 2. Reflexión no grupo

Tras recibir as revisións do traballo realizado, o grupo analiza criticamente o seu propio traballo e dinámica interna empregando dúas rúbricas guiadas.

Recollida de información
Freepik. Recollida de información (CC BY-SA)

Autoavaliación da tarefa

  1. Que concepto sobre IA e linguaxe vos resultou máis útil para entender a súa relación?
  2. Que exemplo práctico (voso ou doutro grupo) vos sorprendeu pola súa creatividade?
  3. En que momento vos sentistes desafiados pola tecnoloxía e como o superastes?
  4. Que recurso (vídeo, artigo, ferramenta dixital) vos axudou máis e por que?
  5. Que coñecemento previo vos serviu máis de base para esta unidade?
  6. Que habilidade dixital nova adquiristes que vos gustaría seguir desenvolvendo?

Pauta 2: Avaliación da dinámica grupal (10 ítems)

  1. Os roles definidos (coordinador, secretario, etc.) funcionaron?
  2. Como xestionastes os desacordos sobre ideas ou métodos?
  3. Que xesto de apoio (ex.: palabras de ánimo) destacaríades dalgún membro?
  4. Que analoxía/metáfora empregastes para resolver un conflito?
  5. En que momento vos sentistes orgullosos do equipo?
  6. Se puiderades asignar unha “medalla” simbólica (ex.: ao máis innovador), a quen iría?

Por último, no voso debate no grupo, valorade os rexistros da sección anterior.

Rexistro avaliable:

  • Matriz de revisión rotativa: Táboa con columnas para “Eloxios”, “Suxestións” e “Accións futuras”. (Podedes descargar de novo o arquivo nesta ligazón)
  • Informe grupal reflexivo: Documento colaborativo con respostas ás pautas 1 e 2, empregando iconas visuais (ex.: 💡 para ideas clave).

Feito con eXeLearning (Nova xanela)