5. Como foi o conto?

Rúbrica do reto

Ocultar

Rúbrica do reto Aplicar
 4 Excelente3 Satisfactorio2 Mellorable1 Insuficiente
Selección e utilización creativa de sonsAmosa unha ampla variedade de sons de maneira orixinal e creativa para representar personaxes, ambientes e eventos do conto, engadindo profundidade e riqueza á experiencia auditiva. (4)Utiliza sons de maneira efectiva para representar a maioría dos aspectos do conto, aínda que podería haber algunhas opcións menos creativas ou innovadoras. (3)Utiliza sons de maneira limitada, con pouca orixinalidade ou creatividade na representación do conto. (2)A utilización de sons é pouco imaginativa ou ineficaz para a narrativa do conto. (1)
Coordinación temporal e expresividadeCoordina a execución da sonorización con precisión e expresividade, contribuíndo significativamente á narrativa e á atmosfera do conto. (4)Demostra unha boa coordinación temporal e expresividade na execución da sonorización, aínda que podería haber algúns momentos de falla de sincronización ou expresividade. (3)A coordinación temporal e expresividade na execución da sonorización é inconsistente e afecta a calidade do conto. (2)A falla de coordinación temporal e expresividade na execución da sonorización dificulta a comprensión do conto. (1)
Traballo en equipo e colaboraciónContribúe de maneira proactiva e construtiva na asignación de roles e responsabilidades dentro do equipo de sonorización, asegurando unha distribución equitativa de tarefas e comunicándose de maneira efectiva para coordinar a execución da sonorización. (4)Colabora na asignación de roles e responsabilidades dentro do equipo de sonorización, e comunícase axeitadamente cos membros do equipo para coordinar a execución da sonorización. (3)Participa na asignación de roles e responsabilidades dentro do equipo de sonorización, pero con pouca consideración pola equidade na distribución de tarefas e con comunicación limitada cos membros do equipo. (2)A contribución á asignación de roles e responsabilidades dentro do equipo de sonorización é limitada ou inexistente, e a comunicación cos membros do equipo é pouco clara ou ineficaz. (1)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Rúbrica traballo individual

Ocultar

Rúbrica traballo individual Aplicar
 4 Excelente3 Satisfactorio2 Mellorable1 Insuficiente
Recepción ActivaAmoso unha atención activa excepcional durante a presentación das propostas musicais do conto. (4)Amoso atención activa durante a presentación das propostas musicais do conto. (3)Amoso pouca atención activa durante a presentación das propostas musicais do conto. (2)Non amoso atención activa durante a presentación das propostas musicais do conto. (1)
Identificación de Xéneros, Estilos, Épocas e Culturas vocaisIdentifico con precisión os xéneros musicais, estilos, épocas e culturas vocais representadas nas propostas musicais presentadas, ofrecendo unha análise detallada e completa. (4)Son quen de identificar con precisión os xéneros musicais, estilos, épocas e culturas vocais representadas nas propostas musicais presentadas. (3)Identifico de forma parcial os xéneros musicais, estilos, épocas e culturas vocais representadas nas propostas musicais presentadas. (2)Non son quen de identificar os xéneros musicais, estilos, épocas e culturas vocais representadas nas propostas musicais presentadas. (1)
Curiosidade e ExploraciónAmoso unha curiosidade excepcional polas propostas musicais presentadas, formulando preguntas profundas e realizando reflexións substanciais sobre o seu significado e influencia cultural. (4)Amoso curiosidade polas propostas musicais presentadas, formulando preguntas relevantes e reflexionando sobre o seu significado e influencia cultural. (3)Amoso pouca curiosidade polas propostas musicais presentadas e formulo preguntas ou reflexións de forma limitada. (2)Non amoso curiosidade polas propostas musicais presentadas nin formulo preguntas relevantes ou reflexións sobre as mesmas. (1)
Conclusión e SínteseRealizo unha análise crítica excepcional das propostas musicais, destacando características distintivas e relacionándoas co seu contexto histórico e cultural de forma profunda e detallada. (4)Son quen de realizar unha análise crítica das propostas musicais, destacando características distintivas e relacionándoas co seu contexto histórico e cultural. (3)Realizo unha análise crítica parcial das propostas musicais e ofrezo algúns comentarios sobre as súas características distintivas e o seu contexto histórico e cultural. (2)Non son quen de realizar unha análise crítica das propostas musicais e non son capaz de destacar características distintivas nin relacionar as propostas co seu contexto histórico e cultural. (1)
Enprego da Linguaxe MusicalUtilicei de forma excepcional elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas, mostrando comprensión profunda e habilidade excepcional na súa aplicación. (4)Utilicei de forma efectiva elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas, demostrando comprensión e habilidade na súa aplicación. (3)Utilicei de forma parcial ou limitada elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas, mostrando comprensión e habilidade limitada na súa aplicación. (2)Non utilicei de forma efectiva elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas, evidenciando falta de comprensión e habilidade na súa aplicación. (1)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova ventá

Rúbrica traballo en equipo

Ocultar

Rúbrica para avaliar o traballo en equipo Aplicar
 4 Excelente3 Satisfactorio2 Mellorable1 Insuficiente
Participación e colaboraciónTodos os membros do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudando aos demáis. (4)A maior parte dos membros do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudando aos demais. (3)A metade dos membros do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudándose entre si. (2)Só un membro do equipo (ou ningún) participou de forma activa nas tarefas propostas e non houbo colaboración nin axuda entre eles. (1)
Distribución das tarefasAs tarefas repartíronse de forma equitativa entre todos os membros do equipo. (4)A maior parte das tarefas repartíronse de forma equitativa entre todos os membros do equipo. (3)Só a metade das tarefas repartíronse de forma equitativa entre todos os membros do equipo. (2)Houbo un reparto moi desigual das tarefas entre os diferentes membros do equipo. (1)
Integración entre os Membros do EquipoDurante a realización de todas as tarefas, os membros do equipo expresaron libremente as súas opinións e puntos de vista, escoitaron as opinións dos demais e foron capaces de chegar a un consenso. (4)Durante a realización da maior parte das tarefas, os membros do equipo expresaron as súas opinións con liberdade, escoitaron aos demais e foron capaces de chegar a un consenso. (3)Durante a realización das tarefas, só a metade dos membros do equipo expresaron libremente as súas opinións, escoitaron as dos demais e lograron poñerse de acordo. (2)Durante a realización das tarefas, só un membro do equipo expresou a súa opinión, non houbo diálogo e impúxose a opinión dunha soa persoa. (1)
Asunción de funcións e responsabilidadesTodos os membros do equipo exerceron moi ben as súas funcións e cumpriron á perfección as súas responsabilidades. (4)A maior parte dos membros do equipo exerceu as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (3)Só a metade dos compoñentes do equipo exerceu ben as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (2)Só un membro do equipo (ou ningún) exerceu ben as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (1)

CEDEC. Rúbrica para avaliar o traballo en equipo (CC BY-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova ventá