Recepción Activa | Amoso unha atención activa excepcional durante a presentación das propostas musicais do conto. (4) | Amoso atención activa durante a presentación das propostas musicais do conto. (3) | Amoso pouca atención activa durante a presentación das propostas musicais do conto. (2) | Non amoso atención activa durante a presentación das propostas musicais do conto. (1) |
---|
Identificación de Xéneros, Estilos, Épocas e Culturas vocais | Identifico con precisión os xéneros musicais, estilos, épocas e culturas vocais representadas nas propostas musicais presentadas, ofrecendo unha análise detallada e completa. (4) | Son quen de identificar con precisión os xéneros musicais, estilos, épocas e culturas vocais representadas nas propostas musicais presentadas. (3) | Identifico de forma parcial os xéneros musicais, estilos, épocas e culturas vocais representadas nas propostas musicais presentadas. (2) | Non son quen de identificar os xéneros musicais, estilos, épocas e culturas vocais representadas nas propostas musicais presentadas. (1) |
---|
Curiosidade e Exploración | Amoso unha curiosidade excepcional polas propostas musicais presentadas, formulando preguntas profundas e realizando reflexións substanciais sobre o seu significado e influencia cultural. (4) | Amoso curiosidade polas propostas musicais presentadas, formulando preguntas relevantes e reflexionando sobre o seu significado e influencia cultural. (3) | Amoso pouca curiosidade polas propostas musicais presentadas e formulo preguntas ou reflexións de forma limitada. (2) | Non amoso curiosidade polas propostas musicais presentadas nin formulo preguntas relevantes ou reflexións sobre as mesmas. (1) |
---|
Conclusión e Síntese | Realizo unha análise crítica excepcional das propostas musicais, destacando características distintivas e relacionándoas co seu contexto histórico e cultural de forma profunda e detallada. (4) | Son quen de realizar unha análise crítica das propostas musicais, destacando características distintivas e relacionándoas co seu contexto histórico e cultural. (3) | Realizo unha análise crítica parcial das propostas musicais e ofrezo algúns comentarios sobre as súas características distintivas e o seu contexto histórico e cultural. (2) | Non son quen de realizar unha análise crítica das propostas musicais e non son capaz de destacar características distintivas nin relacionar as propostas co seu contexto histórico e cultural. (1) |
---|
Enprego da Linguaxe Musical | Utilicei de forma excepcional elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas, mostrando comprensión profunda e habilidade excepcional na súa aplicación. (4) | Utilicei de forma efectiva elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas, demostrando comprensión e habilidade na súa aplicación. (3) | Utilicei de forma parcial ou limitada elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas, mostrando comprensión e habilidade limitada na súa aplicación. (2) | Non utilicei de forma efectiva elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas, evidenciando falta de comprensión e habilidade na súa aplicación. (1) |
---|