2.2. As características dos xogos

Actividades: descubrindo o que ten que ter un bo xogo

Ocultar

Cando xogades a algo o máis importante é divertirse. Pero, para iso, tedes que estar activos/as e participativos/as, se non é así probablemente non esteades a participar de forma moi activa no xogo.

Ben, pois en función de como se organice un xogo o xogador ou xogadora vai poder participar máis ou menos... en definitiva, o obxectivo é xogar o maior tempo posible.

Pensade un segundo! Se nun xogo hai eliminacións, ides xogar máis ou menos? E se non as hai?

A continuación, teredes que descubrir as características máis importantes que debe ter un xogo, algo que vos servirá para superar o voso reto.

Presta atención, divírtete e comproba o que sabes!

Lectura facilitada

Pechar (Lectura facilitada)

Cando xogades a algo o máis importante é divertirse.

Pero, para iso, tedes que estar activos/as e participativos/as.

Se non é así probablemente non esteades a participar de forma moi activa no xogo.

En función de como se organice un xogo o xogador ou xogadora vai poder participar máis ou menos... en definitiva, o obxectivo é xogar o maior tempo posible.

Pensade... Se nun xogo hai eliminacións, ides xogar máis ou menos?

E se non as hai?

A continuación, teredes que descubrir as características máis importantes que debe ter un xogo, algo que vos servirá para superar o voso reto.

Presta atención, divírtete e comproba o que sabes!

Audio

Pechar (Audio)

<https://www.edu.xunta.gal/centros/creagal/pluginfile.php/6577/mod_folder/content/0/AUD_EDF_5PRI_REA01_2.2.ACTIVIDADES.wav?forcedownload=1>

Verdadeiro ou falso?

Ocultar

Serás capaz de saber como son os xogos que como infuencer motriz encaixarían mellor no noso cole?

Pregunta 1

É mellor escoller xogos nos que sempre gañen os mesmos, así é máis divertido para eles e elas.

Pregunta 2

Os xogos nos que hai filas permiten participar máis aos nenos e nenas son máis divertidos.

Pregunta 3

Debedes ocupar o espazo necesario para o xogo, pero non máis, xa que o patio non é só voso.

Pregunta 4

Usaredes material difícil de manexar, xa que así o pasaredes mellor.

Pregunta 5

Os xogos de eliminación non permiten unha gran participación porque ao quedar eliminados o xogador ou xogadora deixa de xogar.

Arrastra ós espazos

Ocultar

Fíxate nas frases e enche os espazos coas palabras que faltan.

Número de preguntas: 10

Acertos: 0

Erros: 0

Puntuación: 0

Tempo límite (mm:ss): Minimizar:
Pantalla Completa:
Xenial! A pista é:
coñecelos
doado
eliminación
filas
gusten
material
parados
posibilidade
tempo
xogar

No recreo non debe haber xogos de , porque o alumnado se queda eliminado non está a .

As fan grandes colas que provocan que os nenos e nenas esteñan . Iso fai que perdan de xogo.

O dos xogos do recreo debe ser de manexar para evitar pérdidas de tempo.

Todos os nenos e nenas deben ter a de xogar a xogos que lles durante o recreo.

Os xogos que se oferten no recreo deben todos os nenos e nenas.

Solución:

Responder
O navegador non é compatible con esta ferramenta.

Encher espazos

Ocultar

Fíxate nas frases e enche os espazos coas palabras que faltan.

Número de preguntas: 9

Acertos: 0

Erros: 0

Puntuación: 0

Tempo límite (mm:ss): Minimizar:
Pantalla Completa:
Xenial! A pista é:

No recreo non debe haber xogos de , porque o alumnado se queda non está a xogar.

As fan grandes colas que provocan que os nenos e nenas esteñan parados. Iso fai que tempo de xogo.

O dos xogos do recreo debe ser doado de manexar para evitar de tempo.

Todos os nenos e nenas deben ter a de xogar a que lles gusten durante o recreo.

Os xogos que se oferten no recreo deben todos os nenos e nenas.

Solución:

Responder
O navegador non é compatible con esta ferramenta.