2.1. Descubrindo o voso recreo

 

Ocultar

Glosario

Glosario

Grupo

Diario de grupo

Definición:

Conxunto de persoas ou cousas que, polo xeral, están no mesmo lugar.

Exemplo:

Un grupo de persoas.

Actividade grupal

Ocultar

Alumnado debatindo

Comezaredes por organizarvos en grupos.

Para iso, debedes fixarvos na actividade interactiva que ven a continuación.

Unha vez que teñades os grupos formados, pensade e debatede sobre o que vedes todos os días no patio, durante o tempo de lecer.

Lectura facilitada

Pechar (Lectura facilitada)

Organizádevos en grupos.

Para iso, empregade a actividade interactiva que ven a continuación.

Cos grupos formados, pensade e debatede sobre o que vedes todos os días no patio, durante o tempo de lecer.

Audio

Pechar (Audio)

<https://www.edu.xunta.gal/centros/creagal/pluginfile.php/6577/mod_folder/content/0/AUD_EDF_5PRI_REA01_2.2.GRUPOS.wav?forcedownload=1>

Formación de grupos - Cartas de memoria

Ocultar

Pulsa na carta que queiras e saberás o equipo do que vas formar parte.

Nümero de cartas: 5

Acertos:

Erros:

Puntuación:

No disponible
Equipo UN
No disponible
Equipo CINCO
No disponible
Equipo CATRO
No disponible
Equipo DOUS
No disponible
Equipo TRES
01234
O seu navegador non é compatible con esta ferramenta.

Traballo en equipo

Ocultar

Posit para chuvia de ideas


Que fan durante o recreo os nenos e nenas do voso cole?

Escribide en pósits amarelos os xogos ou actividades que fan os nenos e nenas do voso cole durante o recreo.

Cada equipo deberá compartir co resto de grupos as conclusións ás que chegaron.

Para ter en conta...

Cada un dos xogos que acabades de comentar teñen unhas características concretas.

Pero, é fácil xogar a eles nos espazos do voso recreo? Ou é difícil? Por que?

A continuación, teredes unhas actividades interactivas para comprobar o que sabedes sobre as características dun bo xogo.

Audio

Pechar (Audio)

<https://www.edu.xunta.gal/centros/creagal/pluginfile.php/6577/mod_folder/content/0/AUD_EDF_5PRI_REA01_2.1.TRABALLOENEQUIPO.wav?forcedownload=1>