Saltar navegación

6.1. Solucións das actividades propostas

S1.

A través da páxina www.ine.es, poderá comprobar que o INE, é o Instituto nacional de Estatística e atopará a que se dedica.

S2.

  •     Peso ao nacer dos cativos que naceron en Barcelona en 2009: Variable estatística continua.
  •    Profesións que queren estuda ros estudantes dun centro escolar: Variable estatística cualitativa
  •     Número de cartóns amarelas amosadas nos partidas de fútbol da liga do ano pasado:  Variable estatística discreta.

S3.

Para realizar unha mostraxe podémolo facer por sorteo, e diremos que é unha mostraxe aleatoria simple. Se a poboación se divide en estratos que clasifican os seus elementos (idade, tipo de traballo, sexo) e coñecemos a súa proporción, convén respectar a proporción ao elixir a mostra, trátase dunha mostraxe estratificada.

S4.

Variable

Frecuencia absoluta

0

9

1

10

2

12

3

9

4

8

5

2

Total

50

 S5.

      

Variable

Frecuencia absoluta

MB

6

B

9

R

27

M

5

MM

3

Total

50

 

  • Se sumamos o número de persoas que responden M ou MM, resultan ser 8.
  • Se sumamos o número de persoas que responden B ou MB resultan ser 15, que son o 30 % do total.

S6.

Variable

Frecuencia absoluta

0

0

1

2

2

6

3

9

4

18

5

22

6

24

7

12

8

7

Total

100

 

  • Os alumnos que obteñen 5 puntos son 22 e representan o 22 % do total
  • Os alumnos que reciben 6 ou máis puntos son 24+12+7 = 43, e son o 43%.

S7.

imaxe

S8.

  •   Notas.
    • imaxe, imaxeSendo a desviación típica 3,27, parece claro que os datos desta táboa están bastante dispersos con respecto á media, o que se observa no diagrama de barras:

imaxe

  • Estaturas:
    • imimaxe Aquí, pola contra, temos pouca desviación con respecto á media, os datos están agrupados en torno a ela.

imaxe

S9.

  • Lanzar unha moeda ao aire
    Aleatorio

  • Meter unha botella nun balde de auga e ver que cantidade verte
    Non aleatorio

  • Extraer unha carta dunha baralla
    Aleatorio

  • Observar o numero de días con chuvia dun mes
    Non aleatorio

  • Medir unha circunferencia de 2 cm de raio
    Non aleatorio

  • Tirar unha pedra e medir a súa aceleración
    Non aleatorio

 

S10.

  • 1) E = {1,2,3,4,5} Sucesos elementais A = {1}, B = {2}, C = {3}, D= {4}, F ={5} Suceso composto G = { 1, 2} Suceso seguro = {sacar menos de 5} Suceso imposible = { sacar máis de 6}.
  • 2) E = {verde, amarelo, azul, laranxa, carne} Sucesos elementais A = {verde} Suceso composto {verde, carne} Suceso seguro ={sacar verde ou carne ou azul ou laranxa ou amarelo} Suceso imposible ={vermello}

S11.

  • Espazo mostral

E = { (1,1,), (1,2),(1,3),(1,4),(1,5),(1,6),(2,1),..................................………(6,1), (6,2),(6,3),(6,4),(6,5),(6,6)}

  • Suceso A = {obter unha parella de números iguais} = {(1,1), (2,2), (3,3), (4,4), (5,5), (6,6)}
  • Suceso B = {Obter 8 puntos na tirada} = { (2,6),(3,5),(4,4),(5,3), (6,2) }

S12.

  • No caso da chincheta non se trata de sucesos equiprobables, como vimos no exemplo. No caso das bólas, tampouco, xa que o número de bolas brancas e negras é distinto.

S13.

  • p(sexa comedia) =  imaxe
  • p(non sexa drama) =  imaxe

S14.

  • p(sacar 3) =  imaxe
  • p(sacar múltiplo de 3) =  imaxe
  • p(non sacar múltiplo de 3) =  imaxe
  • p( sacar negativo) = 0
  • p(sacar < 20) = 1

S15.

  • p(suma sexa 2) =  imaxe
  • p(suma sexa 1) = 0. Suceso imposible
  • p (suma sexa <6) =  imaxe
  • O seu suceso contrario será sacar maior ou igual a 6 e a súa probabilidade será= imaxe

 

Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Non-comercial Compartir igual 3.0