Vocabulary game. Word wheel

2024-04-16

Ilustrativo. Word wheel

Materia: Inglés

Descrición: Contido interactivo destinado a aprender e practicar vocabulario a través de roscos de palabras. O alumnado deberá escribir o termo que se identifique coa definición aportada e que empece ou conteña cada unha das letras que compoñen o rosco. O contido inclúe catro roscos con distintas temáticas: froitas e verduras, roupa, medios de transporte e profesións. Cada rosco ten un tempo límite para poder resolvelo.

Tipo de recursos:

• Roscos de palabras.

Número de sesións estimadas: Segundo criterio docente e nivel do alumnado.

Outras características:

• Roscos de palabras para aprender e practicar vocabulario.
  • Inclusión dun rosco por cada temática a traballar: froitas e verduras, roupa, medios de transporte e profesións.
  • Temporalización para resolver cada un dos roscos.

Vocabulary game. Word wheel

2024-04-16
Ilustrativo. Word wheel

Materia: Inglés

Tipo de recursos:

• Roscos de palabras.

Número de sesións estimadas: Segundo criterio docente e nivel do alumnado.

Outras características:

• Roscos de palabras para aprender e practicar vocabulario.
  • Temporalización para resolver cada un dos roscos.
Categoría personalizada
Dirixido a alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria (1º a 4º ESO) para adquirir e afondar nos conceptos e vocabulario propios deste idioma.