Os Días D e as Semanas S: 'O dia escolar da non violencia e da paz'

Media: 5 (4 votos)

17/03/2021

miniatura recurso

Secuencia Didáctica para traballar a conmemoración oficial de 'O día escolar da non violencia e da paz' (30 de xaneiro). Está formada por unha folla de ruta, un caderno de traballo, glosario, propostas de traballo cooperativo ou colaborativo, unha webquest, actividades de motivación e ampliación, como avaliar a secuencia didáctica e ligazóns a outros recursos na rede.

Os Días D e as Semanas S: 'O dia escolar da non violencia e da paz'

Visto: 0 veces