Saltar navegación

4.2. Transmitimos os saberes

Obxectivo

Pictograma de obxectivos

  • Compartir o que aprendestes nos diferentes retos para reflexionar conxuntamente sobre o Humanismo e a súa época histórica.

Lectura facilitada

Compartir o que aprendiches nos diferentes retos.
Despois, reflexionaremos xuntos sobre o Humanismo e a súa época histórica.

Organización e preparación

Seguide estes pasos para realizar a actividade final de posta en común dos traballos realizados:

1. Formamos grupos mesturados

Ides formar grupos de 4-5 persoas. Nos grupos haberá persoas que fixestes os diferentes retos:

  • Unha entrevista histórica.
  • Un xornal ilustrado.
  • Unha obra de teatro histórico.

2. Posta en común no grupo

Dentro do grupo, cada persoa ten que contar brevemente o traballo que fixo:

  • Se fixeches a entrevista histórica: Que personaxe entrevistaches? Que reflexionaches sobre a súa experiencia?
  • Se participaches na elaboración do periódico ilustrado: Que artigo che gustou máis? Que ideas sobre a época destacarías? Algunha información che fixo reflexionar especialmente?
  • Se participaches na obra de teatro histórica: que personaxe interpretabas? Que escenas representastes?

Logo, como grupo, reflexionade sobre estas preguntas:

  • Que ideas teñen en común os retos?
  • Que cousas novas ou sorprendentes aprendemos?
  • Que relacións podemos facer coa actualidade?

3. Posta en común coa clase

Escolleredes unha persoa do grupo para explicar á clase:

  • As ideas ou conclusións máis importantes que falastes no grupo.
  • Algún dato ou reflexión que vos chamou a atención.

Lectura facilitada

Seguide estes pasos:

1. Facemos grupos


Fai grupos de 4 ou 5 persoas.
En cada grupo haberá persoas que fixeron diferentes retos:

  • Unha entrevista histórica.
  • Un xornal ilustrado.
  • Unha obra de teatro.


2. Contamos o que fixemos

Cada persoa explica o seu traballo:

  • Se fixeches a entrevista:
    Que personaxe entrevistaches? Que aprendiches?
  • Se fixeches o xornal:
    Que artigo che gustou? Que aprendiches?
    Houbo algo que che fixo pensar?
  • Se fixeches a obra de teatro:
    Que personaxe interpretaches? Que escenas fixestes?


Despois, as persoas do grupo xuntas, pensade:

  • Que teñen en común os traballos?
  • Que aprendemos de novo?
  • Que ten que ver co presente?


3. Contamos á clase


Cada grupo escolle unha persoa para contar á clase:

  • As ideas máis importantes do grupo.
  • Algo que vos chamou a atención.

Diario de aprendizaxe

Imaxe do diario de aprendizaxe no proxecto cREAgal. Amosa un lapis e un caderno co logotipo do proxecto na tapa

Unha vez terminada esta fase, toca reflexionar sobre o  teu traballo individual no proceso de elaboración do reto.

Para axudarche nesta tarefa, cubre a fase 4 do teu diario de aprendizaxe.

Lectura facilitada

Cando remates esta fase, pensa no teu traballo individual durante o reto.

Para facelo, cubre a fase 4 do teu diario de aprendizaxe.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)