Compartir o que aprendestes nos diferentes retos para reflexionar conxuntamente sobre o Humanismo e a súa época histórica.
Lectura facilitada
Compartir o que aprendiches nos diferentes retos. Despois, reflexionaremos xuntos sobre o Humanismo e a súa época histórica.
Audio
Organización e preparación
Seguide estes pasos para realizar a actividade final de posta en común dos traballos realizados:
1. Formamos grupos mesturados
Ides formar grupos de 4-5 persoas. Nos grupos haberá persoas que fixestes os diferentes retos:
Unha entrevista histórica.
Un xornal ilustrado.
Unha obra de teatro histórico.
2. Posta en común no grupo
Dentro do grupo, cada persoa ten que contar brevemente o traballo que fixo:
Se fixeches a entrevista histórica: Que personaxe entrevistaches? Que reflexionaches sobre a súa experiencia?
Se participaches na elaboración do periódico ilustrado: Que artigo che gustou máis? Que ideas sobre a época destacarías? Algunha información che fixo reflexionar especialmente?
Se participaches na obra de teatro histórica: que personaxe interpretabas? Que escenas representastes?
Logo, como grupo, reflexionade sobre estas preguntas:
Que ideas teñen en común os retos?
Que cousas novas ou sorprendentes aprendemos?
Que relacións podemos facer coa actualidade?
3. Posta en común coa clase
Escolleredes unha persoa do grupo para explicar á clase:
As ideas ou conclusións máis importantes que falastes no grupo.
Algún dato ou reflexión que vos chamou a atención.
Lectura facilitada
Seguide estes pasos:
1. Facemos grupos
Fai grupos de 4 ou 5 persoas. En cada grupo haberá persoas que fixeron diferentes retos:
Unha entrevista histórica.
Un xornal ilustrado.
Unha obra de teatro.
2. Contamos o que fixemos
Cada persoa explica o seu traballo:
Se fixeches a entrevista: Que personaxe entrevistaches? Que aprendiches?
Se fixeches o xornal: Que artigo che gustou? Que aprendiches? Houbo algo que che fixo pensar?
Se fixeches a obra de teatro: Que personaxe interpretaches? Que escenas fixestes?
Despois, as persoas do grupo xuntas, pensade:
Que teñen en común os traballos?
Que aprendemos de novo?
Que ten que ver co presente?
3. Contamos á clase
Cada grupo escolle unha persoa para contar á clase:
As ideas máis importantes do grupo.
Algo que vos chamou a atención.
Audio
Diario de aprendizaxe
Unha vez terminada esta fase, toca reflexionar sobre o teu traballo individual no proceso de elaboración do reto.