Saltar navegación

Variables: Sumar km

Variables

Podemos concibir unha variable como unha etiqueta con nome, que se vincula a un valor.

Concepto de variable
Concepto de variable

Creación da variable km

Para crear unha variable, imos aos bloques de cor laranxa escuro ''datos''. Alí atopamos dous botóns que nos permiten crear unha variable ou crear unha lista.

No noso caso eleximos crear unha variable que será para todos os obxectos do programa e chamarase km.

Bloques de datos
Bloques de datos
Creación da variable km
Creación da variable km

Unha vez creada a variable, aparécen uns novos bloques para poder programala na nosa pestana de datos. Con eses bloques novos imos facer dúas cousas importantes:

  • Inicializar á variable: fixar os km a 0 cando comeza o xogo.
  • Sumar (trocar) puntos (km) se os nosos clons da cuncha tocan ao peregrin. Por exemplo, como temos que chegar ao final do camiño e son 772 km podería estar ben sumar mínimo de 20 en 20.

Estas dúas cousas podemos facelas introducindo dúas liñas nos programas da cuncha e os seus clons:

iniciamos a variable
Inicialización da variable
Incremento da variable km
Incremento da variable km