Importamos fondos e os modificamos
A medida que o noso peregrino vaia avanzando no camiño, a paisaxe irá cambiando, isto imos a materializalo programando uns cambios de escenario.
O escenario en Scratch é case coma un obxecto máis, tamén pode executar un programa, ter diferentes ''vestimentas'' neste caso fondos, e pode ter sons incorporados.
A diferencia maior atopámola nos bloques de programación do escenario que son moitos menos. Por exemplo, non atoparemos bloques de movemento porque o escenario non se pode mover.
Dito isto, o primeiro que imos facer é debuxar ou importar, un mínimo de 6 fondos diferentes, que simbolizarán os diferentes tramos que iremos atravesando no noso camiño:
Tramo Pirenáico - Tramo Val do Ebro - Tramo Meseta - Tramo Bierzo - Tramo Galicia - Chegada a Santiago
Na sección ''Recursos'' podes atopar algunhas imaxes para empregar no teu proxecto. Tamén podes buscar outras na rede ou debuxar as túas propias.
Se decides importar os fondos, para poder traer as imaxes ao proxecto tés que telas descargadas no teu ordenador e despois na pestana fondos premeremos en cargar fondo desde ficheiro :
Iremos incorporando os nosos 6 fondos e daremos a todos eles nomes significativos para axudarnos na programación. Tamén podemos modificalos incorporando texto que nos lembre o nome do tramo polo que estamos a atravesar.