Saltar navegación

3.2. Recursos e solucións do REA

Recursos do REA

Recurso/ Sección do REA Ligazóns aos documentos 

2.1. "Xeometría con arte"

PDF (abre en nova xanela) ODP

3.1. "Practicamos coas liñas"

PDF (abre en nova xanela) ODP
3.1. "Practicamos cos ángulos" PDF (abre en nova xanela) ODP

3.2. "Plantillas figuras 3D":

Figura 1:

Figura 2:

Figura 3:

Figura 4:

PDF (abre en nova xanela) ODP

PDF (abre en nova xanela) ODP

PDF (abre en nova xanela) ODP

PDF (abre en nova xanela) ODP

3.3. "Xogamos coas escalas" PDF (abre en nova xanela) ODP
4.2. Valoramos o proceso: "Diana de valoración da cidade suspendida"

PDF_eco (abre en nova xanela)

PDF_cor (abre en nova xanela)

ODG

Diario de aprendizaxe

PDF (abre en nova xanela) ODT

Infografía resumo da unidade

PDF (abre en nova xanela) ODP

Resumo dos contidos

PDF (abre en nova xanela)  ODT

Rúbrica: "Da semente ao mundo."

Rúbrica: "Da semente ao mundo."
 Nivel 4Nivel 3Nivel 2Nivel 1
CA1.1 Distinguir propostas artísticas plásticas e visuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas.Analiza e compara as características de diferentes formas xeométricas e a súa aplicación en diversas manifestacións artísticas. (2.5)Identifica as características básicas de diferentes formas xeométricas. (1.75)Aprecia as diferenzas entre as formas xeométricas. (1.25)Non aprecia as diferenzas entre as formas xeométricas. (0)
CA1.6 Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas plásticas e visuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva.Reflexiona sobre a importancia da precisión e o coidado dos materiais como parte do proceso creativo e do respecto pola obra propia e allea. (2.5)Valora a importancia da precisión e o coidado na utilización dos instrumentos de debuxo para obter bos resultados. (1.75)Coñece e aprecia o resultado da utilización correcta dos instrumentos de debuxo e valora a precisión dos resultados. (1.25)Non valora a precisión na utilización de instrumentos de debuxo. (0)
CA3.1 Distinguir propostas artísticas audiovisuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas.Emprega o escuadro e o cartabón con destreza para trazar rectas paralelas e perpendiculares e para realizar operacións con ángulos de forma precisa e eficiente. (2.5)Traza rectas paralelas e perpendiculares con precisión usando o escuadro e o cartabón. Suma e resta ángulos de 90, 60, 45 e 30 graos utilizando o escuadro e o cartabón de forma correcta. (1.75) Non realiza trazos básicos con escuadro e cartabón nin comprende a suma e resta de ángulos. (1.25)Non realiza trazos básicos con escuadro e cartabón nin comprende a suma e resta de ángulos. (0)
CA3.4 Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas audiovisuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios. Aplica a división da circunferencia con precisión e creatividade na construción de diversas formas. (2.5)Aplica a división da circunferencia de forma correcta. (1.75) Aplica a división da circunferencia aínda que con imprecisións. (1.25)Non aplica a división da circunferencia. (0)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Rúbrica: "A visión innovadora dun clásico: o bodegón"

Rúbrica: "a visión innovadora dun clásico: o bodegón"
 Nivel 4Nivel 3Nivel 2Nivel 1
CA1.4 Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios.Compara de forma precisa e reflexiva os elementos característicos das obras de arte analizadas e emprega a superposición de planos de maneira efectiva para crear un volume interesante no seu bodegón. Amosa un bo recoñecemento e comprensión das diferentes formas presentes no obxecto, apreciando as súas diferenzas e similitudes. (3.33)Identifica e compara algúns elementos característicos das obras de arte observadas e experimenta coa superposición de planos no seu bodegón, creando un certo efecto de volume. Recoñece e clasifica a maioría das formas presentes no obxecto elixido. (2.5)Intenta identificar algúns elementos das obras de arte analizadas e realiza unha superposición básica de planos no seu bodegón, mostrando unha comprensión moi elemental do volume. Recoñece algunhas formas nos obxectos elixidos. (1.75)Non identifica nin compara elementos básicos das obras de arte vistas nin experimenta coa superposición de planos para crear volume no seu bodegón. Mostra dificultades para recoñecer formas básicas nos obxectos. (0)
CA2.1 Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias.Debuxa o obxecto elixido con precisión en formas, dimensións, proporcións, tamaños e cores, amosando unha observación detallada. Utiliza os materiais de forma creativa e eficaz, mostrando unha planificación coidada e unha confianza nas súas capacidades expresivas. (3.33)Debuxa o obxecto elixido con formas, dimensións, proporcións, tamaños e cores xeralmente axeitadas. Emprega os materiais de forma funcional e mostra unha planificación básica da composición do bodegón. (2.5)Debuxa o obxecto elixido mostrando algunhas formas recoñecibles, pero con limitacións nas dimensións, proporcións, tamaños e cores. O uso dos materiais é moi básico e a planificación pouco evidente. (1.75)O seu bodegón presenta dificultades significativas na representación de formas, dimensións, proporcións, tamaños e cores do obxecto elixido. Non se aprecia un intento de planificación nin de uso axeitado dos materiais. (0)
CA2.2 Expresar con creatividade ideas, sentimentos e emocións a través de diversas manifestacións artísticas plásticas e visuais, utilizando as diferentes linguaxes e instrumentos ao seu alcance, mostrando confianza nas propias capacidades e perfeccionando a execución. Inspírase de forma creativa e persoal na obra de Georgia O'Keeffe, interpretando os seus trazos e temas dunha maneira innovadora no seu bodegón. A súa obra transmite ideas, sentimentos e emocións de xeito claro e orixinal, amosando confianza nas súas capacidades expresivas e perfeccionando a execución técnica. (3.33)Observa e analiza algunhas obras de Georgia O'Keeffe e reproduce plasticamente trazos e temas (como a ampliación da flor ou as cores intensas) na súa interpretación do bodegón. Intenta expresar algunha idea ou sentimento na súa creación, mostrando certa creatividade. (2.5)Realiza unha reprodución moi básica dalgúns trazos ou temas presentes na obra de Georgia O'Keeffe, pero sen mostrar unha análise profunda. A súa obra ten unha expresión limitada de ideas ou sentimentos. (1.75)Non amosa conexión coa obra de Georgia O'Keeffe nin intenta reproducir os seus trazos ou temas no seu bodegón. A súa obra carece de expresión persoal e non transmite ideas ou emocións. (0)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Lista de cotexo: "Escalas para soñar cidades"

Completa a lista de cotexo marcando as casas correspondentes ás actividades rematadas.

%E9%B0%E6%EB%E2%F7%D5%F3%FF%F7%B0%A8%B0%D1%FD%E6%F7%F8%FD%B0%BE%B0%FB%F6%B0%A8%B0%A0%A2%A0%A7%A6%A3%A5%A3%A7%A7%A3%A7%A0%BF%A3%A0%A2%B0%BE%B0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%D1%D3%A3%BC%A7%B0%BE%B0%E1%E7%F0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%C4%F3%FE%FD%E0%F3%E0%B2%F3%E1%B2%E1%F7%FC%E1%F3%F1%FBa%FC%E1%B2%F7%B2%F7%FF%FD%F1%FBa%FC%E1%B2%E2%E0%FD%F6%E7%F1%FB%F6%F3%E1%B2%E2%FD%E0%B2%F6%FB%F4%F7%E0%F7%FC%E6%F7%E1%B2%FF%F3%FC%FB%F4%F7%E1%E6%F3%F1%FBa%FC%E1%B2%F1%E7%FE%E6%E7%E0%F3%FB%E1%B2%F7%B2%F3%E0%E6%7F%E1%E6%FB%F1%F3%E1%B2%E2%FEs%E1%E6%FB%F1%F3%E1%B2%F7%B2%E4%FB%E1%E7%F3%FB%E1%BE%B2%F3%B2%E2%F3%E0%E6%FB%E0%B2%F6%F3%B2%F3%FCs%FE%FB%E1%F7%B2%F7%B2%F6%F3%B2%F1%FD%FF%E2%E0%F7%FC%E1%FBa%FC%B2%F6%F3%E1%B2%F6%F7%E4%F3%FC%F6%FB%E6%F3%E1%B2%FF%F3%FC%FB%F4%F7%E1%E6%F3%F1%FBa%FC%E1%BC%B0%BE%B0%FE%F7%E4%F7%FE%E1%B0%A8%C9%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DB%F6%F7%FC%E6%FB%F4%FB%F1%F3%B2%F7%B2%F1%FD%FF%E2%E0%F7%FC%F6%F7%B2%FD%B2%F1%FD%FC%F1%F7%E2%E6%FD%B2%F6%F7%B2%F7%E1%F1%F3%FE%F3%B2%F7%B2%F3%B2%E1h%F3%B2%F3%E2%FE%FB%F1%F3%F1%FBa%FC%B2%FC%F3%B2%F3%E0%E6%F7%BC%AE%E6%F3%F0%FE%F7%AC%AE%BD%E6%F3%F0%FE%F7%AC%AE%E6%F3%F0%FE%F7%AC%AE%BD%E6%F3%F0%FE%F7%AC%AE%E6%F3%F0%FE%F7%AC%AE%BD%E6%F3%F0%FE%F7%AC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%FE%FB%EA%F7%B2%E7%FC%FA%F3%B2%F7%E1%F1%F3%FE%F3%B2%F3%EA%F7%FB%E6%F3%F6%F3%B2%E2%F3%E0%F3%B2%E0%F7%E2%E0%F7%E1%F7%FC%E6%F3%E0%B2%FD%B2%F6%F7%E1%F7c%FD%B2%F6%F7%FC%E6%E0%FD%B2%F6%F3%B2%FB%FC%E1%E6%F3%FE%F3%F1%FBa%FC%B2%F3%E0%E6%7F%E1%E6%FB%F1%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%C0%F7%F4%FE%F7%EA%FB%FD%FC%F3%B2%E1%FD%F0%E0%F7%B2%F1%FD%FF%FD%B2%F3%E1%B2%F7%E1%F1%F3%FE%F3%E1%B2%E2%E0%FD%F6%E7%F1%F7%FC%B2%F6%FB%F4%F7%E0%F7%FC%E6%F7%E1%B2%E1%F7%FC%E1%F3%F1%FBa%FC%E1%B2%FC%F3%E1%B2%FD%F0%E0%F3%E1%B2%F3%E0%E6%7F%E1%E6%FB%F1%F3%E1%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%CA%FD%F5%F3%B2%F1%FD%F3%E1%B2%F7%E1%F1%F3%FE%F3%E1%B2%F7%B2%F1%FD%FF%E2%F3%E0%F3%B2%E2%F7%E0%F1%F7%E2%F1%FBa%FC%E1%B2%F3%FD%B2%E0%F7%E2%E0%F7%E1%F7%FC%E6%F3%E0%B2%FD%F0%EA%F7%F1%E6%FD%E1%B2%F7%FC%B2%E6%F3%FF%F3c%FD%E1%B2%F6%FB%F4%F7%E0%F7%FC%E6%F7%E1%B2%BA%E0%F7%F3%FE%BE%B2%A3%A8%A0%BE%B2%A0%A8%A3%BB%AE%E6%F3%F0%FE%F7%AC%AE%BD%E6%F3%F0%FE%F7%AC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D3%FF%FD%E1%F3%B2%FB%FC%E6%F7%E0%F7%E1%F7%B2%F7%B2%F3%E6%F7%FC%F1%FBa%FC%B2%FC%F3%B2%E2%E0%F7%E1%F7%FC%E6%F3%F1%FBa%FC%B2%F6%FD%B2%E6%E0%F3%F0%F3%FE%FE%FD%B2%F3%E0%E6%7F%E1%E6%FB%F1%FD%B2%F4%FB%FC%F3%FE%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%CF%BE%B0%FA%F3%E1%DE%FD%F5%FD%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%DE%FD%F5%FD%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%B0%B0%BE%B0%E1%F3%E4%F7%D6%F3%E6%F3%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E1%F7%E0%D6%F3%E6%F3%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%F4%FD%FD%E6%F7%E0%B0%A8%B0%D7%E1%E6%F3%B2%AE%F3%B2%FA%E0%F7%F4%AF%FA%E6%E6%E2%E1%A8%BD%BD%F7%E1%BC%E5%FB%F9%FB%E2%F7%F6%FB%F3%BC%FD%E0%F5%BD%E5%FB%F9%FB%BD%DE%FB%E1%E6%F3%CD%F6%F7%CD%F1%FD%FF%E2%E0%FD%F0%F3%F1%FB%B7%D1%A1%B7%D0%A1%FC%AC%FE%FB%E1%E6%F3%B2%F6%F7%B2%F1%FD%E6%F7%EA%FD%AE%BD%F3%AC%B2%F3%E6a%E2%F3%E1%F7%B2%F0%F3%FB%EA%FD%B2%E7%FC%FA%F3%B2%FE%FB%F1%F7%FC%E8%F3%B2%AE%BD%F0%E0%AC%AE%F3%B2%FA%E0%F7%F4%AF%FA%E6%E6%E2%A8%BD%BD%F1%E0%F7%F3%E6%FB%E4%F7%F1%FD%FF%FF%FD%FC%E1%BC%FD%E0%F5%BD%FE%FB%F1%F7%FC%E1%F7%E1%BD%F0%EB%BF%E1%F3%BD%A6%BC%A2%AC%D1%E0%F7%F3%E6%FB%E4%F7%B2%D1%FD%FF%FF%FD%FC%E1%B2%C0%F7%F1%FD%FC%FD%F1%FB%FF%FB%F7%FC%E6%FD%BF%D1%FD%FF%E2%F3%E0%E6%FB%E0%B2%FB%F5%E7%F3%FE%B2%A6%BC%A2%B2%DB%FC%E6%F7%E0%FC%F3%E6%FB%FD%FC%F3%FE%B2%DE%FB%F1%F7%FC%E1%F7%AE%BD%F3%AC%B0%BE%B0%E7%E1%F7%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%FF%E1%F5%E1%B0%A8%E9%B0%FF%E1%F5%D1%FD%FF%E2%FE%FB%E6%B0%A8%B0%D1%FD%FF%E2%FE%F7%E6%F3%F6%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%FD%FC%F7%B0%A8%B0%D4%F7%FB%E6%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DB%FC%C2%E0%FD%F5%E0%F7%E1%E1%B0%A8%B0%D7%FC%B2%E2%E0%FD%F1%F7%E1%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C7%FC%E0%F7%F3%FE%FB%E8%F7%F6%B0%A8%B0%DC%FD%FC%B2%F1%FD%FF%E2%FE%F7%E6%F3%F6%F3%B0%BE%B0%FF%E1%F5%E6%F3%E1%F9%DC%E7%FF%F0%F7%E0%B0%A8%B0%DCh%FF%F7%E0%FD%B2%F6%F7%B2%E6%F3%E0%F7%F4%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DC%F3%FF%F7%B0%A8%B0%DC%FD%FF%F7%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F3%E6%F7%B0%A8%B0%D6%F3%E6%F3%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F3%E4%F7%B0%A8%B0%D6%F7%E1%F1%F3%E0%F5%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DE%FB%E1%E6%B0%A8%B0%FE%FB%E1%E6%F3%CD%F6%F7%CD%F1%FD%E6%F7%EA%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%B0%C2%E7%FC%E6%E7%F3%F1%FBa%FC%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C0%F7%F0%FD%FD%E6%B0%A8%B0%C0%F7%FB%FC%FB%F1%FB%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F7%FE%F7%E6%F7%B0%A8%B0%C3%E7%F7%E0%F7%B2%FE%FB%FF%E2%F3%E0%B2%E6a%F6%FD%FE%FD%E1%B2%F1%F3%FF%E2%FD%E1%AD%B0%EF%EF
Navegador non compatible

Rúbrica de heteroavaliación: "Unha instalación artística". Fase 4

Rúbrica de heteroavaliación: "Unha instalación artística"
 Nivel 4Nivel 3Nivel 2Nivel 1
CA2.4 Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas plásticas e visuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe plástica e visual e diferentes técnicas artísticas.A creación grupal utiliza a liña horizontal de forma creativa e efectiva, proporcionando unha sensación de profundidade notable que enriquece a composición e a experiencia visual da instalación. (1.428)A creación grupal utiliza a liña horizontal como elemento expresivo para proporcionar unha clara sensación de profundidade. (1.05)Utilizouse a liña horizontal de forma moi básica na creación grupal, con pouco impacto na sensación de profundidade. (0.7)Non se aprecia o uso da liña horizontal para proporcionar sensación de profundidade na creación grupal. (0)
CA2.6 Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. Manifestan un profundo respecto e actitude empática na creación e interpretación da proposta artística, interiorizando as normas de comportamento e fomentando un clima positivo e de apoio á expresión das ideas, sentimentos e emocións de todos os membros do grupo. (1.428)Manifestan respecto na realización de actividades, interiorizando as normas e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión das demais. (1.05)Presentan os traballos con certa orde e limpeza, respectando as normas de forma xeral e mostrando unha actitude básica de respecto cara ás ideas das demais. (0.7)Non se manifesta respecto nas actividades nin unha actitude positiva e empática cara á expresión das demais. (0)
CA3.3 Seleccionar e aplicar estratexias para a procura de información sobre manifestacións culturais e artísticas audiovisuais, a través de diversas canles e medios de acceso, de forma individual e colaborativa. Seleccionan e aplican de forma creativa e reflexiva diversas gamas cromáticas e unha variedade de materiais, integrándoos de maneira innovadora na súa creación e amosando unha comprensión profunda das súas posibilidades expresivas. (1.428)Seleccionan e aplican algunhas gamas cromáticas e experimentan con diferentes materiais (carbón vexetal, lapis, acuarela...) na súa creación. (1.05)Experimentan de forma moi limitada coas gamas cromáticas e algún material diferente. (0.7)A experimentación con gamas cromáticas e diferentes materiais é inexistente ou moi superficial. (0)
CA4.1 Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe, o son e os medios dixitais básicos, e mostrando confianza nas capacidades propias. Empregan as TIC de forma eficiente e crítica para buscar información relevante e diversa sobre manifestacións culturais e artísticas, integrando estes coñecementos de forma creativa na súa produción. (1.428)Empregan as TIC como fonte de información e documentación para a creación de composicións propias, buscando ideas e referentes. (1.05)Empregan as TIC de forma moi puntual para obter algunha información básica relacionada coa creación. (0.7)Non se observa o uso das TIC como fonte de información e documentación para a creación. (0)
CA4.3 Planificar e deseñar producións culturais e artísticas audiovisuais colectivas, traballando de forma cooperativa na consecución dun resultado final que cumpra cuns obxectivos acordados e asumindo diferentes roles, desde a igualdade e o respecto á diversidade.O equipo participou de forma creativa e proactiva na produción cultural, empregando de forma eficaz e orixinal elementos da linguaxe plástica e visual e diversas técnicas artísticas, demostrando unha excelente colaboración e capacidade de traballo en equipo. (1.428)O equipo participou activamente na produción cultural, empregando elementos básicos da linguaxe plástica e visual e diferentes técnicas artísticas, mostrando unha colaboración constante. (1.05)O equipo participou na produción cultural de forma básica, empregando elementos da linguaxe plástica e visual e algunha técnica artística. A colaboración foi puntual. (0.7)A participación do equipo foi moi limitada e desigual, sen mostrar unha verdadeira colaboración na produción. (0)
CA4.4 Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas audiovisuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe audiovisual e diferentes técnicas artísticas.A creación grupal destaca polo deseño creativo e complexo de obxectos tridimensionais, demostrando unha comprensión avanzada do volume e a súa integración na proposta artística. (1.428)A creación grupal se basea no deseño de obxectos tridimensionais, mostrando unha comprensión básica do volume. (1.05)A creación grupal inclúe algúns obxectos tridimensionais sinxelos. (0.7)A creación grupal non se basea no deseño de obxectos tridimensionais ou estes son moi rudimentarios. (0)
CA4.6 Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas audiovisuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.O equipo mostra un gran interese e dedicación nas actividades, esforzándose por realizar un traballo impecable, preciso, ordenado e limpo, coidando os detalles e buscando a excelencia na proposta artística final. (1.428)O equipo participa con interese nas actividades propostas, apreciando a realización correcta, precisa, ordenada e limpa do traballo. (1.05)O equipo participa con certo interese nas actividades propostas, intentando realizar o traballo de forma aceptable. (0.7)Non se aprecia interese nin coidado na realización do traballo grupal. (0)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Rúbrica de autoavalición: "Unha instalación artística". Fase 4

Rúbrica de autoavalición: " Unha instalación artística"
 Nivel 4Nivel 3Nivel 2Nivel 1
Axudei no grupo?Traballei moi ben co meu grupo, dando ideas moi boas e animando ás demais persoas. Axudei a que todo saíse ben. (1.428)Traballei ben co meu grupo para facer a nosa parte da cidade. Demos boas ideas e axudámonos entre todas as persoas. (1.05)Axudei un pouco a facer a nosa parte da cidade. Demos algunhas ideas e traballei un pouco coas miñas compañeiras e compañeiros. (0.7)Case non axudei a facer a nosa parte da cidade. Non dei ideas nin traballei coas miñas compañeiras e compañeiros. (0)
Fun ordenada/o e limpei?Fun unha persoa moi ordenada e limpei todo moi ben. Coidei os materiais coma se fosen meus e axudei a que as demais persoas tamén o fixesen. (1.428)Fun unha persoa ordenada e limpei ben o meu sitio. Coidei os materiais para que se puidesen seguir usando. (1.05)Intentei ser unha persoa ordenada e limpar un pouco cando rematei. Coidei os materiais máis ou menos. (0.7)Deixei todo desordenado e non coidei ben os materiais. (0)
Probei cores e materiais novos?Probei moitas cores e materiais diferentes, mesturándoos e facendo cousas moi orixinais na nosa cidade. (1.428)Probei diferentes cores e materiais como lapis de carbón ou acuarela para facer cousas chulas na nosa cidade. (1.05)Usei algunha cor diferente ou algún material novo que non usara antes. (0.7)Non usei cores diferentes nin materiais que non coñecía. (0)
Busquei ideas no ordenador? (se fixo falta)Busquei moitas ideas e información interesantes no ordenador que fixeron que a nosa parte da cidade fose mellor e máis creativa. (1.428)Busquei ideas e información no ordenador que nos serviron para facer a nosa parte da cidade. (1.05)Mirei algunha cousa no ordenador que nos axudou coa nosa parte da cidade. (0.7)Non usei o ordenador para buscar ideas para a nosa cidade. (0)
Fixen edificios con volume?Fixen edificios con moito volume e formas moi interesantes para a nosa parte da cidade. (1.428)Traballei para que os edificios da nosa parte da cidade tiveran volume e diferentes formas. (1.05)Axudei a facer algúns edificios con volume para a nosa parte da cidade. (0.7)Non axudei a facer os edificios con volume, só fixen cousas planas. (0)
Usei a liña horizontal para dar profundidade?Usei a liña horizontal de forma moi intelixente e a nosa cidade parece moito máis profunda e interesante. (1.428)Usei ben a liña horizontal na nosa cidade e notouse que daba sensación de profundidade. (1.05)Usei a liña horizontal un pouco na nosa cidade para que parecese que había cousas máis lonxe. (0.7)Non usei a liña horizontal ou case non se nota na nosa cidade. (0)
Tiven interese e coidado?Púxenlle moitas ganas e coidado a todo o traballo. Quedou moi ben feito e limpo. (1.428)Quixen facer o traballo o mellor posible e tiven coidado con todos os detalles. Quedou bastante ben. (1.05)Intentei facer o traballo ben e con coidado. (0.7)Non me importou moito facer o traballo ben. Non fun unha persoa coidadosa. (0)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Rúbrica de coavalición: " Unha instalación artística". Fase 4

Rúbrica de coavalición: "Unha instalación artística"
 Nivel 4Nivel 3Nivel 2Nivel 1
Axudáronse todas as persoas?Todas traballaron moi ben xuntas, dando ideas moi boas e animándonos. Axudáronse para que todo saíse xenial. (1.428)Todas traballaron ben xuntas para facer a nosa parte da cidade. Todas as persoas deron ideas e axudáronse. (1.05)Case todas axudaron a facer a nosa parte da cidade. Todas as persoas deron algunha idea e traballaron un pouco. (0.7)Non todas axudaron por igual. Algunhas persoas traballaron máis que outras. (0)
Foron persoas ordenadas e limpas?Foron moi ordenadas e limparon todo moi ben. Coidaron os materiais coma se fosen seus e axudaron a que as demais persoas tamén o fixesen. (1.428)Foron ordenadas e limparon ben o seu sitio. Coidaron os materiais para que se puidesen seguir usando. (1.05)Intentaron ser ordenadas e limpar un pouco cando remataron. Coidaron os materiais máis ou menos. (0.7)Deixaron todo desordenado e non coidaron ben os materiais do equipo. (0)
Probaron cores e materiais novos?Probaron moitas cores e materiais diferentes, mesturándoos e facendo cousas moi orixinais na súa cidade. (1.428)Probaron diferentes cores e materiais como lapis de carbón ou acuarela para facer cousas chulas na súa cidade. (1.05)Usaron algunha cor diferente ou algún material novo que non usaran antes. (0.7)Non usaron cores diferentes nin materiais que non coñecían. (0)
Buscaron ideas no ordenador? (se fixo falta)Buscaron moitas ideas e información interesantes no ordenador que fixeron que a súa parte da cidade fose mellor e máis creativa. (1.428)Buscaron ideas e información no ordenador que lles serviron para facer a súa parte da cidade. (1.05)Miraron algunha cousa no ordenador que as e os axudou coa súa parte da cidade. (0.7)Non usaron o ordenador para buscar ideas para a súa cidade. (0)
Fixeron edificios con volume?Fixeron edificios con moito volume e formas moi interesantes para a súa parte da cidade. (1.428)Traballaron para que os edificios da súa parte da cidade tiveran volume e diferentes formas. (1.05)Crearon algúns edificios con volume para a súa parte da cidade. Intentaron que tiveran volume. (0.7)Non crearon edificios con volume interesantes para a súa parcela. Só fixeron cousas planas. (0)
Usaron a liña horizontal para dar profundidade?Usaron a liña horizontal de forma moi intelixente e a súa cidade parece moito máis profunda e interesante. (1.428)Usaron ben a liña horizontal na súa cidade e notouse que daba sensación de profundidade. (1.05)Usaron a liña horizontal un pouco na súa cidade para que parecese que había cousas máis lonxe. (0.7)Non usaron a liña horizontal ou case non se nota na súa cidade. (0)
Tiveron interese e coidado?Puxéronlle moitas ganas e coidado a todo o traballo. Quedou moi ben feito e limpo. (1.428)Quixeron facer o traballo o mellor posible e tiveron coidado con todos os detalles. Quedou bastante ben. (1.05)Intentaron facer o traballo ben e con coidado. (0.7)Non se esforzaron moito en facer o traballo ben. Non foron persoas moi coidadosas. (0)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Rúbrica de coavaliación: "A gran inauguración". Fase 5

Rúbrica de coavaliación: "A gran inauguración"
 Nivel 4Nivel 3Nivel 2Nivel 1
Escoitamos as ideas das demais persoas e grupos? (Respecto nas propostas)Escoitamos con moita atención e interese as ideas dos outros grupos, valorando as súas propostas e aprendendo delas. (3.33)Escoitamos con atención as ideas dos outros grupos e amosamos interese polas súas propostas. (2.5)Escoitamos algunhas das ideas dos outros grupos e respectámolas de forma xeral. (1.66)Case non escoitamos as ideas dos outros grupos ou non as tivemos en conta. (0)
Comportámonos ben ao ver as outras creacións? (Normas de comportamento)Respectamos as normas de comportamento en todo momento, amosando moito coidado e consideración polos traballos das demais. (3.33)Respectamos as normas de comportamento, movéndonos con coidado e sen molestar. (2.5)Respectamos as normas de comportamento básicas, aínda que quizais houbo algunha pequena distracción. (1.66)Non respectamos as normas de comportamento. Quizais tocamos cousas que non debiamos ou fixemos ruído. (0)
Tivemos unha actitude positiva cos outros equipos? (Actitude positiva)Amosamos unha actitude moi positiva e entusiasta ao ver o traballo dos outros grupos, felicitándoos e destacando o que máis nos gustou. (3.33)Amosamos unha actitude positiva ao ver o traballo dos outros grupos, facendo comentarios amables e valorando o seu esforzo. (2.5)Fixemos algún comentario positivo sobre o traballo dos outros grupos de forma puntual. (1.66)Non dixemos nada positivo sobre o traballo dos outros grupos ou incluso fixemos comentarios pouco amables. (0)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Lista de cotexo: "A gran inauguración". Fase 5

Completa a lista de cotexo marcando as casas correspondentes ás actividades rematadas.

%E9%B0%E6%EB%E2%F7%D5%F3%FF%F7%B0%A8%B0%D1%FD%E6%F7%F8%FD%B0%BE%B0%FB%F6%B0%A8%B0%A0%A2%A0%A7%A6%A3%A5%A3%A7%A7%AA%A7%A0%BF%A3%A0%A2%B0%BE%B0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%D1%D3%A1%BC%A4%B0%BE%B0%E1%E7%F0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%DF%F3%FC%FB%F4%F7%E1%E6%F3%E0%B2%E0%F7%E1%E2%F7%F1%E6%FD%B2%FC%F3%B2%E0%F7%F1%F7%E2%F1%FBa%FC%B2%F6%F7%B2%E2%E0%FD%E2%FD%E1%E6%F3%E1%B2%F3%E0%E6%7F%E1%E6%FB%F1%F3%E1%B2%F3%E7%F6%FB%FD%E4%FB%E1%E7%F3%FB%E1%B2%FB%FC%E6%F7%E0%FB%FD%E0%FB%E8%F3%FC%F6%FD%B2%F3%E1%B2%FC%FD%E0%FF%F3%E1%B2%F7%FE%F7%FF%F7%FC%E6%F3%FB%E1%B2%F6%F7%B2%F1%FD%FF%E2%FD%E0%E6%F3%FF%F7%FC%E6%FD%B2%F7%B2%FF%FD%E1%E6%E0%F3%FC%F6%FD%B2%E7%FC%FA%F3%B2%F3%F1%E6%FB%E6%E7%F6%F7%B2%E2%FD%E1%FB%E6%FB%E4%F3%BC%B0%BE%B0%FE%F7%E4%F7%FE%E1%B0%A8%C9%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%C0%F7%E1%E2%F7%F1%E6%F3%B2%F3%E1%B2%FC%FD%E0%FF%F3%E1%B2%F6%F7%B2%F1%FD%FF%E2%FD%E0%E6%F3%FF%F7%FC%E6%FD%B2%F6%E7%E0%F3%FC%E6%F7%B2%F3%B2%FB%FC%F3%E7%F5%E7%E0%F3%F1%FBa%FC%B2%F7%B2%E4%FB%E1%FB%E6%F3%B2%F6%F3%B2%FB%FC%E1%E6%F3%FE%F3%F1%FBa%FC%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%E1%F1%FD%FB%E6%F3%B2%F1%FD%FC%B2%F3%E6%F7%FC%F1%FBa%FC%B2%F3%E1%B2%F7%EA%E2%FE%FB%F1%F3%F1%FBa%FC%E1%B2%F6%FD%B2%E6%E0%F3%F0%F3%FE%FE%FD%B2%F6%FD%E1%B2%F6%F7%FF%F3%FB%E1%B2%F5%E0%E7%E2%FD%E1%B2%E1%F7%FC%B2%FB%FC%E6%F7%E0%E0%FD%FF%E2%F7%E0%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DF%FD%E1%E6%E0%F3%B2%E7%FC%FA%F3%B2%F3%F1%E6%FB%E6%E7%F6%F7%B2%E2%FD%E1%FB%E6%FB%E4%F3%B2%F6%E7%E0%F3%FC%E6%F7%B2%F3%B2%E0%F7%F4%FE%F7%EA%FBa%FC%B2%F7%B2%F6%F7%F0%F3%E6%F7%B2%E1%FD%F0%E0%F7%B2%F3%E1%B2%FD%F0%E0%F3%E1%B2%F3%E0%E6%7F%E1%E6%FB%F1%F3%E1%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%C4%F3%FE%FD%E0%F3%B2%F3%E1%B2%E2%E0%FD%E2%FD%E1%E6%F3%E1%B2%F3%E0%E6%7F%E1%E6%FB%F1%F3%E1%B2%F1%FD%FC%B2%F1%FD%FF%F7%FC%E6%F3%E0%FB%FD%E1%B2%F1%FD%FC%E1%E6%E0%E7%E6%FB%E4%FD%E1%B2%F7%B2%E0%F7%E1%E2%F7%F1%E6%E7%FD%E1%FD%E1%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%E4%FB%E6%F3%B2%F4%F3%F1%F7%E0%B2%F1%E0%7F%E6%FB%F1%F3%E1%B2%FC%F7%F5%F3%E6%FB%E4%F3%E1%B2%FD%E7%B2%F6%F7%E1%E2%F7%F1%E6%FB%E4%F3%E1%B2%E1%FD%F0%E0%F7%B2%FD%E1%B2%E6%E0%F3%F0%F3%FE%FE%FD%E1%B2%E2%E0%F7%E1%F7%FC%E6%F3%F6%FD%E1%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%EA%E2%E0%F7%E1%F3%B2%F7%FF%FD%F1%FBa%FC%E1%B2%E2%FD%E1%FB%E6%FB%E4%F3%E1%B2%F1%F3%E0%F3%B2%FD%B2%E6%E0%F3%F0%F3%FE%FE%FD%B2%F1%FD%FC%EA%E7%FC%E6%FD%B2%F7%B2%E4%F3%FE%FD%E0%F3%B2%FD%B2%F7%E1%F4%FD%E0%E8%FD%B2%F6%F3%E1%B2%F6%F7%FF%F3%FB%E1%B2%E2%F7%E0%E1%FD%F3%E1%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%CF%BE%B0%FA%F3%E1%DE%FD%F5%FD%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%DE%FD%F5%FD%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%B0%B0%BE%B0%E1%F3%E4%F7%D6%F3%E6%F3%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E1%F7%E0%D6%F3%E6%F3%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%F4%FD%FD%E6%F7%E0%B0%A8%B0%D7%E1%E6%F3%B2%AE%F3%B2%FA%E0%F7%F4%AF%FA%E6%E6%E2%E1%A8%BD%BD%F7%E1%BC%E5%FB%F9%FB%E2%F7%F6%FB%F3%BC%FD%E0%F5%BD%E5%FB%F9%FB%BD%DE%FB%E1%E6%F3%CD%F6%F7%CD%F1%FD%FF%E2%E0%FD%F0%F3%F1%FB%B7%D1%A1%B7%D0%A1%FC%AC%FE%FB%E1%E6%F3%B2%F6%F7%B2%F1%FD%E6%F7%EA%FD%AE%BD%F3%AC%B2%F3%E6a%E2%F3%E1%F7%B2%F0%F3%FB%EA%FD%B2%E7%FC%FA%F3%B2%FE%FB%F1%F7%FC%E8%F3%B2%AE%BD%F0%E0%AC%AE%F3%B2%FA%E0%F7%F4%AF%FA%E6%E6%E2%A8%BD%BD%F1%E0%F7%F3%E6%FB%E4%F7%F1%FD%FF%FF%FD%FC%E1%BC%FD%E0%F5%BD%FE%FB%F1%F7%FC%E1%F7%E1%BD%F0%EB%BF%E1%F3%BD%A6%BC%A2%AC%D1%E0%F7%F3%E6%FB%E4%F7%B2%D1%FD%FF%FF%FD%FC%E1%B2%C0%F7%F1%FD%FC%FD%F1%FB%FF%FB%F7%FC%E6%FD%BF%D1%FD%FF%E2%F3%E0%E6%FB%E0%B2%FB%F5%E7%F3%FE%B2%A6%BC%A2%B2%DB%FC%E6%F7%E0%FC%F3%E6%FB%FD%FC%F3%FE%B2%DE%FB%F1%F7%FC%E1%F7%AE%BD%F3%AC%B0%BE%B0%E7%E1%F7%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%FF%E1%F5%E1%B0%A8%E9%B0%FF%E1%F5%D1%FD%FF%E2%FE%FB%E6%B0%A8%B0%D1%FD%FF%E2%FE%F7%E6%F3%F6%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%FD%FC%F7%B0%A8%B0%D4%F7%FB%E6%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DB%FC%C2%E0%FD%F5%E0%F7%E1%E1%B0%A8%B0%D7%FC%B2%E2%E0%FD%F1%F7%E1%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C7%FC%E0%F7%F3%FE%FB%E8%F7%F6%B0%A8%B0%DC%FD%FC%B2%F1%FD%FF%E2%FE%F7%E6%F3%F6%F3%B0%BE%B0%FF%E1%F5%E6%F3%E1%F9%DC%E7%FF%F0%F7%E0%B0%A8%B0%DCh%FF%F7%E0%FD%B2%F6%F7%B2%E6%F3%E0%F7%F4%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DC%F3%FF%F7%B0%A8%B0%DC%FD%FF%F7%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F3%E6%F7%B0%A8%B0%D6%F3%E6%F3%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F3%E4%F7%B0%A8%B0%D6%F7%E1%F1%F3%E0%F5%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DE%FB%E1%E6%B0%A8%B0%FE%FB%E1%E6%F3%CD%F6%F7%CD%F1%FD%E6%F7%EA%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%B0%C2%E7%FC%E6%E7%F3%F1%FBa%FC%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C0%F7%F0%FD%FD%E6%B0%A8%B0%C0%F7%FB%FC%FB%F1%FB%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F7%FE%F7%E6%F7%B0%A8%B0%C3%E7%F7%E0%F7%B2%FE%FB%FF%E2%F3%E0%B2%E6a%F6%FD%FE%FD%E1%B2%F1%F3%FF%E2%FD%E1%AD%B0%EF%EF
Navegador non compatible

Solucións do REA

Non existe un solucionario deste REA debido ao tipo de actividades propostas nel.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)