| CA2.4 Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas plásticas e visuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe plástica e visual e diferentes técnicas artísticas. | A creación grupal utiliza a liña horizontal de forma creativa e efectiva, proporcionando unha sensación de profundidade notable que enriquece a composición e a experiencia visual da instalación. (1.428) | A creación grupal utiliza a liña horizontal como elemento expresivo para proporcionar unha clara sensación de profundidade. (1.05) | Utilizouse a liña horizontal de forma moi básica na creación grupal, con pouco impacto na sensación de profundidade. (0.7) | Non se aprecia o uso da liña horizontal para proporcionar sensación de profundidade na creación grupal. (0) |
|---|
| CA2.6 Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. | Manifestan un profundo respecto e actitude empática na creación e interpretación da proposta artística, interiorizando as normas de comportamento e fomentando un clima positivo e de apoio á expresión das ideas, sentimentos e emocións de todos os membros do grupo. (1.428) | Manifestan respecto na realización de actividades, interiorizando as normas e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión das demais. (1.05) | Presentan os traballos con certa orde e limpeza, respectando as normas de forma xeral e mostrando unha actitude básica de respecto cara ás ideas das demais. (0.7) | Non se manifesta respecto nas actividades nin unha actitude positiva e empática cara á expresión das demais. (0) |
|---|
| CA3.3 Seleccionar e aplicar estratexias para a procura de información sobre manifestacións culturais e artísticas audiovisuais, a través de diversas canles e medios de acceso, de forma individual e colaborativa. | Seleccionan e aplican de forma creativa e reflexiva diversas gamas cromáticas e unha variedade de materiais, integrándoos de maneira innovadora na súa creación e amosando unha comprensión profunda das súas posibilidades expresivas. (1.428) | Seleccionan e aplican algunhas gamas cromáticas e experimentan con diferentes materiais (carbón vexetal, lapis, acuarela...) na súa creación. (1.05) | Experimentan de forma moi limitada coas gamas cromáticas e algún material diferente. (0.7) | A experimentación con gamas cromáticas e diferentes materiais é inexistente ou moi superficial. (0) |
|---|
| CA4.1 Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe, o son e os medios dixitais básicos, e mostrando confianza nas capacidades propias. | Empregan as TIC de forma eficiente e crítica para buscar información relevante e diversa sobre manifestacións culturais e artísticas, integrando estes coñecementos de forma creativa na súa produción. (1.428) | Empregan as TIC como fonte de información e documentación para a creación de composicións propias, buscando ideas e referentes. (1.05) | Empregan as TIC de forma moi puntual para obter algunha información básica relacionada coa creación. (0.7) | Non se observa o uso das TIC como fonte de información e documentación para a creación. (0) |
|---|
| CA4.3 Planificar e deseñar producións culturais e artísticas audiovisuais colectivas, traballando de forma cooperativa na consecución dun resultado final que cumpra cuns obxectivos acordados e asumindo diferentes roles, desde a igualdade e o respecto á diversidade. | O equipo participou de forma creativa e proactiva na produción cultural, empregando de forma eficaz e orixinal elementos da linguaxe plástica e visual e diversas técnicas artísticas, demostrando unha excelente colaboración e capacidade de traballo en equipo. (1.428) | O equipo participou activamente na produción cultural, empregando elementos básicos da linguaxe plástica e visual e diferentes técnicas artísticas, mostrando unha colaboración constante. (1.05) | O equipo participou na produción cultural de forma básica, empregando elementos da linguaxe plástica e visual e algunha técnica artística. A colaboración foi puntual. (0.7) | A participación do equipo foi moi limitada e desigual, sen mostrar unha verdadeira colaboración na produción. (0) |
|---|
| CA4.4 Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas audiovisuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe audiovisual e diferentes técnicas artísticas. | A creación grupal destaca polo deseño creativo e complexo de obxectos tridimensionais, demostrando unha comprensión avanzada do volume e a súa integración na proposta artística. (1.428) | A creación grupal se basea no deseño de obxectos tridimensionais, mostrando unha comprensión básica do volume. (1.05) | A creación grupal inclúe algúns obxectos tridimensionais sinxelos. (0.7) | A creación grupal non se basea no deseño de obxectos tridimensionais ou estes son moi rudimentarios. (0) |
|---|
| CA4.6 Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas audiovisuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. | O equipo mostra un gran interese e dedicación nas actividades, esforzándose por realizar un traballo impecable, preciso, ordenado e limpo, coidando os detalles e buscando a excelencia na proposta artística final. (1.428) | O equipo participa con interese nas actividades propostas, apreciando a realización correcta, precisa, ordenada e limpa do traballo. (1.05) | O equipo participa con certo interese nas actividades propostas, intentando realizar o traballo de forma aceptable. (0.7) | Non se aprecia interese nin coidado na realización do traballo grupal. (0) |
|---|