Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta unidade está pensada para realizar en 12 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de Educación Plástica e Visual de 6º de primaria,  desenvólvese no tercer trimestre coma terceira unidade didáctica e englobando parte da cuarta unidade didáctica.

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Para que? Temporalización

Fase 1. "A arte que nos rodea"

1.1. Qué imos aprender aquí?

1.2. Organizámonos.

Sesións de motivación e presentación da tarefa de xeito que o alumnado teña interese por aprender.

1 sesión.

Fase 2. "A arte e a xeometría"

2.1 Lembramos: a xeometría.

2.2. Lembramos: Disciplinas e estilos artísticos.

Sesións de revisión e activación de coñecementos previos, necesarios para a realización da tarefa.

3 sesións.

Fase 3. "O debuxo técnico, unha ferramenta para a arte "

3.1 Elementos do debuxo técnico.

3.2 Deseño de elementos en tres dimensións.

3.3 A escala.

Sesións con actividades informativas e interactivas có obxectivo de reflexionar, deducir e completar o aprendido. 

4 sesións.

Fase 4. "Arte inmersiva: as instalacións artísticas"

4.1 Imos a polo reto.

4.2 Georgia O'Keeffe por toda a cidade.

Sesións dirixidas á realización do reto proposto, amosando a asimilación das aprendizaxes adquiridas. Isto realizarase a través da creación dunha instalación artística.

3 sesións

Fase 5: "A grande inauguración"

5. A grande inauguración.

Sesións adicadas á inauguración da instalación artística, de auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido.

1 sesión

Feito con eXeLearning (Nova xanela)