Criterios de avaliación e mínimos de consecución
| Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | Unidad didáctica (Proens) |
% (Orientación de Proens) |
| CA1.1 Distinguir propostas artísticas plásticas e visuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas. |
Aprecia as diferenzas entre as formas xeométricas do seu contexto próximo. |
TI
|
Unidade 3 |
100%
|
| CA1.4 Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios. |
Experimenta coa superposición de planos para crear volumes. Recoñece, clasifica e constrúe polígonos elementais, apreciando as súas diferenzas e similitudes. |
Unidade 3 |
||
| CA1.5 Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. |
Coñece e comprende o termo da escala e é capaz de aplicalo. |
Unidade 3 |
||
| CA1.6 Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas plásticas e visuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva. |
Coñece e aprecia o resultado da utilización correcta dos instrumentos de debuxo e valora a precisión dos resultados. |
Unidade 3 |
||
| CA2.1 Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias. | Debuxa formas, figuras e elementos do contexto con dimensións, proporcións, tamaños e cores axeitadas (paisaxe, bodegón...). Calcula graficamente a mediatriz dun segmento utilizando regra e compás. |
Unidade 3 |
||
| CA2.2 Expresar con creatividade ideas, sentimentos e emocións a través de diversas manifestacións artísticas plásticas e visuais, utilizando as diferentes linguaxes e instrumentos ao seu alcance, mostrando confianza nas propias capacidades e perfeccionando a execución. |
Observa, analiza e reproduce plasticamente as obras fundamentais da autora. Reproduce trazos e temas (flores, paisaxes e ósos) baseándose na obra da artista. |
Unidade 4 |
||
| CA2.4 Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas plásticas e visuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe plástica e visual e diferentes técnicas artísticas. | Participa nunha creación grupal baseada na utilización da liña horizontal como elemento expresivo para proporcionar sensación de profundidade. |
Unidade 3 |
||
| CA2.6 Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. | Presenta os traballos con orde e limpeza respectando as normas e indicacións establecidas. |
Unidade 3 |
||
| Mantén limpos e coidados os materiais de pintura e modelado (ceras, pinceis, mesas...) |
Unidade 4 |
|||
| CA3.1 Distinguir propostas artísticas audiovisuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas. | Traza rectas paralelas e perpendiculares, usando o escuadro e o cartabón. Suma e resta ángulos de 90, 60, 45 e 30 graos utilizando o escuadro e o cartabón. |
Unidade 3 |
||
| CA3.3 Seleccionar e aplicar estratexias para a procura de información sobre manifestacións culturais e artísticas audiovisuais, a través de diversas canles e medios de acceso, de forma individual e colaborativa. | Experimenta coas gamas cromáticas e con diferentes materiais (carbón vexetal, lapis, acuarela...). |
Unidade 4 |
||
| CA3.4 Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas audiovisuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios. | Aplica a división da circunferencia á construción de estrelas e elementos florais aos que posteriormente lles dá cor. |
Unidade 3 |
||
| CA3.6 Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas audiovisuais interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva. | Utiliza con respecto as TIC para coñecer expresións artísticas e culturais. |
Unidade 3 |
||
| CA4.1 Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe, o son e os medios dixitais básicos, e mostrando confianza nas capacidades propias. | Utiliza as TIC como fonte de información e documentación para a creación de composicións propias do debuxo técnico. |
Unidade 3 |
||
| CA4.3 Planificar e deseñar producións culturais e artísticas audiovisuais colectivas, traballando de forma cooperativa na consecución dun resultado final que cumpra cuns obxectivos acordados e asumindo diferentes roles, desde a igualdade e o respecto á diversidade. | Debuxa, completa e colorea co ordenador e a pantalla dixital paisaxes e obras da artista. |
Unidade 4 |
||
| CA4.4 Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas audiovisuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe audiovisual e diferentes técnicas artísticas. | Participa nunha creación grupal baseada no deseño de obxectos tridimensionais. |
Unidade 3 |
||
|
CA4.6 Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas audiovisuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. |
Participa con interese nas actividades propostas, apreciando a realización correcta, precisa, ordenada e limpa dos traballos e as actividades. |
Unidade 3 |
||
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); TI: Táboa de indicadores | ||||