| CA2.2.Utilizar de xeito efectivo a linguaxe oral: escoitar con atención, recoller datos, preguntar, repreguntar e un vocabulario adecuado ao nivel. |
1. Despois de escoitar o texto elixe a resposta correcta. (Sección 3.1. "Descubrindo os medios de comunicación")
2. Escoita RadioPatio. (Sección 3.1. "Rompe cos estereotipos!")
3. Escolle a resposta correcta sobre a noticia anterior na entrevista da radio. (Sección 3.2. "Falando enténdese a xente")
4. Escoita a entrevista e responde. (Sección 3.2. "O teu turno")
5. Escolle a resposta correcta sobre entrevista anterior a Helena. (Sección 3.2. "O teu turno")
6. Escoita Radiopatio. (Sección 3.3. "Escollemos as palabras do guión")
7. Despois de escoitar o texto elixe a resposta correcta. (Sección 3.3. "Escollemos as palabras do guión")
8. Escoita atentamente. (Sección 3.4. "É moi importante ter un bo guión")
9. Escolle a resposta correcta sobre o audio anterior. (Sección 3.4. "É moi importante ter un bo guión")
10. Escoita Radio Patio. (Sección 3.5. "Creamos palabras para o noso guión")
11. Gravando! (Sección 4.3. "Reto_2")
|
1.Retroalimentación
2. Táboa de indicadores
3. Retroalimentación.
4. Táboa de indicadores
5. Retroalimentación.
6. Táboa de indicadores
7. Retroalimentación
8. Táboa de indicadores
9.Retroalimentación
10. Táboa de indicadores
11.Táboa de indicadores
|
| CA.2.4.Participar en interaccións orais espontáneas ou reguladas, incorporando estratexias sinxelas de escoita activa, de cortesía lingüística e de cooperación conversacional, respectando o uso simultáneo das dúas linguas propias, de ser o caso. |
1. Defende as posicións. (Sección 3.2. "As orixes!")
2.Entrevista en grupo. (Sección 3.2. "O teu turno")
3. Decidimos. (Sección 4.2. "Reto_1")
4. Investigamos. (Sección 4.2. "Reto_1")
|
1. Escala odt/pdf
2. Escala odt/pdf
3. Táboa de indicadores
4. Táboa de indicadores
|
| CA2.6.Valorar os medios de comunicación social como instrumento de aprendizaxe e de acceso a informacións e experiencias doutras persoas. |
1.Poñamos en orde os nosos coñecementos. (Sección 2. "Como nos informamos?")
2.Os medios de comunicación e nós. (Sección 2. "Como nos informamos?")
3. Opción A. Completamos a sopa?. (Sección 3.1. "Agora falamos nós")
4.Opción B. Completa. (Sección 3.1. "Agora falamos nós")
5.Opción C: escolle a resposta correcta (Sección 3.1. "Agora falamos nós")
6. Opción A. Completa o texto. (Sección 3.5. "Agora compón ti)
7. Producindo! (Sección 4.3. "Reto_2")
8. Facemos a montaxe final! (Sección 4.4. "Reto final")
|
1. Retroalimentación
2.Táboa de indicadores
3. Retroalimentación
4. Retroalimentación
5. Retroalimentación
6. Retroalimentación
7.Rúbrica Reto 2
8. Rúbrica Reto final
|
| CA2.8.Mobilizar coa planificación e o acompañamento necesarios, estratexias básicas para a escoita activa, a comunicación asertiva e a deliberación argumentada, progresando na xestión dialogada de conflitos e propondo solucións creativas. |
1.Analizamos a entrevista. (Sección 3.1. "Rompe cos estereotipos!")
2. Escoita RadioPatio. (Sección 3.2. "Falando enténdese a xente")
3. Agora buscamos en equipo. (Sección 3.3. "Agora ponte ti en acción")
4. Escoita, transcribe e comparte. (Sección 3.4. "Agora tócache a ti")
5. Opción C: Súper ditado ortográfico. (Sección 3.4. "Pasamos á acción")
6. Clasifica os sons e fai un breve texto. (Sección 3.4. "Pasamos á acción")
7. Opción C: escoita e clasifica. (Sección 3.5. "Agora compón ti)
8. Por onde empezamos. (Sección 4.3. "Reto_2")
9. Xa temos entrevistado/a! (Sección 4.3. "Reto_2")
10. Preparamos a entrevista. (Sección 4.3. "Reto_2")
|
1. Rúbrica odt/pdf
2.Táboa de indicadores
3.Táboa de indicadores
4.Táboa de indicadores
5. Retroalimentación.
6. Escala odt/pdf.
7. Táboa de indicadores
8.Táboa de indicadores
9.Táboa de indicadores
10.Táboa de indicadores
|
| CA3.3.Utilizar estratexias para a comprensión lectora de textos de diversa tipoloxía, en lingua galega identificando palabras clave e anticipando hipóteses. |
1.Lemos para informarnos. (Sección 2. "Últimas noticias")
2.Busca a resposta a cada pregunta. (Sección 2. "Como nos informamos?")
3.Que relación ten o esquema de comunicación coa radio? (Sección 3.1 "A invasión dos medios")
4.Opción A. Atrévete a encher os ocos! (Sección 3.1 "Pensando nos medios de comunicación")
5.Opción B. Escolle a resposta correcta. (Sección 3.1 "Pensando nos medios de comunicación")
6.Opción C. Completa estas oracións. (Sección 3.1 "Pensando nos medios de comunicación")
7.A ver o que recordas. Responde Verdadeiro ou Falso a estas preguntas sobre unha entrevista. (Sección 3.2 "Eu pregunto ti respondes")
8.Opción A: lista desordenada sobre a entrevista. .(Sección 3.2. "O teu turno!")
9. Opción B: Completa palabras. (Sección 3.4. "Pasamos á acción")
10. Elixe a resposta correcta despois do que acabas de ver. (Sección 3.5. "Creamos palabras para o noso guión")
|
1.Táboa de indicadores
2. Retroalimentación
3. Retroalimentación
4.Retroalimentación
5.Retroalimentación
6.Retroalimentación
7. Retroalimentación
8.Retroalimentación
9. Retroalimentación
10. Retroalimentación
|
| CA3.7.Elaborar textos escritos e multimodais coherentes, en distintos soportes, integrando recursos gráficos ou paratextuais que faciliten a comprensión do sentido global e da información relevante. |
1.Agora comparamos. (Sección 2. "Como nos informamos?")
2. Inventamos unha noticia. (Sección 2. "Como nos informamos?")
3. Agora tócache a tí. (Sección 3.1 "Pensando nos medios de comunicación")
4.O meu programa de radio. (Sección 3.1. "Agora falamos nós")
5. Actividade grupal: Escribe libremente. (Sección 3.2. "As orixes!")
6.Opción C: Escribe sobre as persoas que che gustaría entrevistar. (Sección 3.2. "O teu turno!")
7. Redactamos unha noticia. (Sección 3.3. "Agora ponte ti en acción")
8. Opción A: elabora un mapa mental no teu caderno. (Sección 3.3. "Proba ti agora")
9. Opción B: elabora un mapa mental empregando Freemind. (Sección 3.3. "Proba ti agora")
10. Fai un breve esquema na libreta. (Sección 3.4. "Agora tócache a ti")
11. Opción B: Fai un esquema no programa FreeMind. (Sección 3.4. "Agora tócache a ti")
12. Opción C: Redacta tres frases. (Sección 3.4. "Agora tócache a ti")
13. Actividade grupal. (Sección 3.5. "Agora compón ti)
14. Facemos unha noticia. (Sección 3.5. "Actividades")
15. Agora ti. (Sección 4.1. "Traballando con Audacity")
|
1. Rúbrica odt/pdf
2.Táboa de indicadores
3.Táboa de indicadores
4. Escala odt/pdf
5. Escala odt/pdf
6.Táboa de indicadores
7.Táboa de indicadores
8.Táboa de indicadores
9.Táboa de indicadores
10.9.Táboa de indicadores
11.Táboa de indicadores
12.Táboa de indicadores
13. Escala odt/pdf
14. Escala odt/pdf
15.Táboa de indicadores
|
| CA3.8.Utilizar, con certa autonomía, as bibliotecas da aula, do centro e das virtuais, comprendendo a súa organización e colaborando no seu coidado e interesarse por manter e ampliar unha biblioteca propia, tanto física como virtual, contextos variados da literatura galega. |
1. Opción C: Actividade sobre os e as youtubers.
2.Opción B: Escribe na libreta...(Sección 3.2. "O teu turno!")
3. Hora de ler. (Sección 3.1. "Pensando nos medios de comunicación")
4.Hora de ler. (Sección 3.2. "As orixes")
|
1. Táboa de indicadores
2.Táboa de indicadores
3.Táboa de indicadores
4.Táboa de indicadores
|
| CA3.10.Construír, a través da linguaxe, un pensamento crítico para evitar discriminacións e prexuízos. |
1. Opción A: investiga. (Sección 3.1. "Rompe cos estereotipos!")
2.Opción B: Selecciona. (Sección 3.1. "Rompe cos estereotipos!")
3. Opción C: comparamos imaxes. (Sección 3.1. "Rompe cos estereotipos!")
4. Primeiro guión (Sección 4.2. "Reto_1")
|
2.Retroalimentación
2. Retroalimentación
3. Táboa de indicadores
4. Rúbrica Reto_1
|
| CA3.11.Rexeitar os usos lingüísticos discriminatorios e identificar os abusos de poder a través da palabra a partir da reflexión individual e grupal sobre os aspectos básicos, verbais e non verbais, da comunicación, tendo en conta unha perspectiva de xénero. |
1.Un paso máis. (Sección 3.1. "Rompe cos estereotipos!")
2.Opción A: Busca as cualidades dun bo moderador/a na seguinte sopa de letras. (Sección 3.2. "As orixes!")
|
1.Táboa de indicadores
2. Retroalimentación
|
| CA4.4.Adoptar hábitos de uso crítico, seguro, sustentable e saudable no uso das tecnoloxías dixitais da información e da comunicación para a procura e tratamento guiado da información de modo eficiente e responsable. |
1.Actividade de búsqueda de información. (Sección 3.2. "As orixes!")
2. Por onde empezamos? (Sección 4.2. "Reto_1")
3.Paso 1: Buscamos a cabeceira e base musical. (Sección 4.4. "Reto final")
|
1.Táboa de indicadores
2.Táboa de indicadores
3.Táboa de indicadores
|
| CA6.5.Mellorar os textos propios e alleos na súa comprensión mediante o uso autónomo de dicionarios impresos ou dixitais. |
1.Opción A: Ditado de palabras. (Sección 3.4. "Pasamos á acción")
2. Opción B: Carreira de palabras en 50 segundos. (Sección 3.4. "Pasamos á acción")
3. Transformamos o texto. (Sección 3.5. "Actividades")
|
1.Táboa de indicadores
2.Táboa de indicadores
3.Táboa de indicadores
|
| CA6.6Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, tendo en conta aspectos diferenzas co castelán, para favorecer unha comunicación máis eficaz. |
1.Opción A: escribimos e buscamos. (Sección 3.3. "Agora ponte ti en acción")
2. Opción B: clica en todos os verbos do texto. (Sección 3.3. "Agora ponte ti en acción")
3. Opción C: Escrebe o infinitivo dos seguintes verbos. (Sección 3.3. "Agora ponte ti en acción")
4. Opción A: Selecciona o tempo verbal. (Sección 3.3. "Agora ponte ti en acción")
5. Opción B: Clasificamos verbos. (Sección 3.3. "Agora ponte ti en acción")
6 Opción C: buscamos infinitivos e tempos. (Sección 3.3. "Agora ponte ti en acción")
7. Opción C: completa o texto coa información que xa coñeces. (Sección 3.3. "Proba ti agora")
8.Opción A: busca os adverbios. (Sección 3.3. "Proba ti agora")
9. Opción B: clasifica no teu caderno os adverbios do seguinte texto. (Sección 3.3. "Proba ti agora")
10. Opción C: leva cada adverbio ao seu lugar. (Sección 3.3. "Proba ti agora")
11. Opción A: arrastra as preposicións e as conxuncións ao seu lugar. (Sección 3.3. "Proba ti agora")
12. Opción B: usamos preposicións e conxuncións. (Sección 3.3. "Proba ti agora")
13. Opción C: actividade de encher espazos. (Sección 3.3. "Proba ti agora")
14. Clasificamos palabras. (Sección 3.3. "Proba ti agora")
15.Opción A: Borráronse os signos de puntuación. Axuda! (Sección 3.4. "Agora tócache a ti")
16. Opción B: Le e escolle a frase correcta. (Sección 3.4. "Agora tócache a ti")
17. Opción C Que voe a túa imaxinación (Sección 3.4. "Agora tócache a ti")
18. Opción A: Cartas de memoria con "s" e "x" (Sección 3.4. "Pasamos á acción")
19. Opción C: Crea un breve relato. (Sección 3.4. "Pasamos á acción")
20. Opción B: atopa as palabras compostas. (Sección 3.5. "Agora compón ti")
21. Opción A: atopa os aumentativos e diminutivos. (Sección 3.5. "Actividades")
22. Opción B: completa. (Sección 3.5. "Actividades")
23Opción C: clasifica. (Sección 3.5. "Actividades")
|
1. Táboa de indicadores
2. Retroalimentación
3. Retroalimentación
4. Retroalimentación
5. Retroalimentación
6. Retroalimentación
7. Retroalimentación
8. Retroalimentación
9.Táboa de indicadores
10. Retroalimentación
11. Retroalimentación
12. Escala odt/pdf
13. Retroalimentación
14.Táboa de indicadores
15. Retroalimentación
16. Retroalimentación
17. Escala odt/pdf
18. Retroalimentación
19. Táboa de indicadores
20. Retroalimentación
21. Retroalimentación
22 Retroalimentación
23. Táboa de indicadores.
|