Temporalización do REA
Este REA está formado polas unidades didácticas 8 e 9 publicadas en PROENS para a materia de Lingua Galega e Literatura de 5º de Educación Primaria. En total está pensado para desenvolver ao longo de 31 sesións ao longo do terceiro trimestre.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. Que se escoite a nosa voz (Mobilizar) |
1.1 No aire! 1.2 En galego e para nós? |
Ao longo desta sesión situaremos o reto no contexto da vida cotiá do alumnado. | 1 sesión |
|
2. Podemos ser xornalistas (Activar e recordar) |
2.1 Como nos informamos? 2.2 Últimas noticias |
Nestas dúas sesións conectaremos o reto proposto coas vivencias que o alumnado tén cos medios de comunicación que emprega habitualmente. lembraremos tamén as diferentes partes que debe ter unha noticia. |
2 sesións |
|
3. Conecta con RadioPatio (Explorar, revisar e estructurar) |
3.1 Descubrindo os medios de comunicación |
Nesta sección procuraremos que o alumnado sitúe a radio no contexto dos medios de comunicación. Abordaremos tamén o problema dos estereotipos de xénero a través da publicidade. |
3 Sesións |
|
3.2 Falando enténdese a xente |
Nesta sección o alumnado coñecerá a entrevista e o debate como ferramentas útiles para facer un pódcast. |
3 sesións |
|
|
3.3 Escollemos as palabras para o guión |
A longo destas tres sesión os achegarémonos ás peculiaridades dalgunhas categorías gramaticais á hora de incluílas no noso podcast. |
3 sesións |
|
|
3.4 É moi importante ter un bo guión |
Coñecer palabras de difícil pronunciación e valorar as pausas á hora de elaborar un guión dun programa de radio van ser os eixes arredor dos que van xirar as tres sesións que propoñemos para esta sección. |
3 sesións |
|
|
3.5 Creamos palabras para o noso guión |
Ampliar o vocabulario para o noso guión mediante a formación de palabras compostas, aumentativos e diminutivos. |
2 sesións |
|
|
4. Imos aló (Aplicar e comprobar) |
4.1 Traballando con Audacity |
Adicaremos dúas sesións a coñecer Audacity como ferramenta útil á hora de elaborar un podcast. |
2 Sesión |
|
4.2 Reto_1 |
Esta vai ser a parte máis longa do REA xa que consiste en facer os guións e gravar os dous podcast que posteriormente nos van servir para facer a montaxe do noso programa de radio. |
5 sesións |
|
|
4.3 Reto_2 |
Preparar, gravar e editar a entrevista. Nesta sección o alumnado debe seleccionar á persoa entrevistada, elaborar a entrevista e facer a súa montaxe. |
3 sesións |
|
|
4.4 Reto Final |
Chegou o momento de reunir todo o material elaborado para darlle forma nun único programa de radio. |
2 sesións |
|
|
5. A feira da Radio (Concluír e comunicar) |
5.1 Como imos facer? |
Nesta sección debemos preparar os espazos para facer a Feira da Radio. Cada grupo debe preparar o "recuncho da súa emisora". |
1 sesión |
|
5.2 Avaliámonos |
Empregamos a rúbrica para facer unha coavaliación das propostas de todos os grupos. |
1 sesión |